LG תחשוף בקרוב את מקרר ה-INSTAVIEW המתוחכם.

LG Ref at CES2023 lifestyle - LG תחשוף בקרוב את מקרר ה-INSTAVIEW המתוחכם.

LG תחשוף בתערוכת CES 2023 שתערך בלאס וגאס את המקרר החדש שלה LG InstaView, בעל 3 דלתות המייצר ארבעה סוגים שונים של קרח ושומר על טריות המזון לאורך זמן, בזכות טכנולוגיות הטריות המתקדמות של LG ומסייע ליצור מראה מטבח מסוגנן יותר: חזית המקרר מיישרת קו עם חזיתות הארונות וכל זאת כדי ליהנות מחיים קולינריים משודרגים. בנוסף, הדגם החדש אשר מגיע בעומק ארונות המטבח, מציע קיבולת גדולה ועיצוב פשוט אך אלגנטי הכולל פאנל InstaView דמוי מראה וידיות כיס שקועות.

הדגם החדש גם מביא אסתטיקה פשוטה אך מתוחכמת למטבח, בזכות המראה הייחודי של פאנל InstaView ועיצוב הדלת השטוחה של LG. הזכוכית המצופה במראה של פאנל ה-InstaView תחומה בפלדת אל חלד חלקה ומכסה כמעט את כל הדלת הימנית של המקרר. היופי העדין והמינימליסטי והקווים הנקיים והמודרניים של מקרר LG InstaView באים לידי ביטוי גם בזכות ידיות הכיס המשולבות בדלתות השטוחות של המקרר.

המקרר החדש מציע קיבולת נדיבה, למרות הפחתה של תשעה אחוזים בעומק בהשוואה לדגם דומה רגיל ויכול לייצר ארבעה סוגים שונים של קרח: קרח בקוביות קרח כתוש; Craft Ice עגול – בלעדי ל- LG, הנמס לאט, ומיני-קוביות קרח, העוזרות לשמור משקאות קרירים ומרעננים. המיני קוביות של LG מתאימות במיוחד למיצים, משקאות מוגזים או קוקטיילים.

המקרר החדש כולל את טכנולוגיות שימור הטריות החדישות של LG, מבטיח טריות ארוכה יותר ומסייע לשמור על ההיגיינה של מתקן המים המובנה. טכנולוגיית ה-LinearCooling הבלעדית של החברה מפחיתה את תנודות הטמפרטורה, ומאפשרת לשמר מזון בשיא טריות עד שבעה ימים.

לדברי Lyu Jae-cheol, נשיא חטיבת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של  LG, "מקרר ה-InstaView החדש של LG מהווה תוספת מעולה ומסוגננת לכל מטבח מודרני, ומציע לצרכנים את הנוחות האולטימטיבית בעיצוב ובטריות המזון. נמשיך לספק ערך וחוויות שימוש יוצאות דופן ללקוחות עם פתרונות חדשניים לבית הממנפים עיצוב אלגנטי ופונקציונלי ואת הטכנולוגיות המתקדמות שלנו."

LG תציג את מכשירי החשמל החדשים שלה, כולל מקרר InstaView, בביתן שלה בתערוכת  CES 2023 בלאס וגאס בין התאריכים 5-8 בינואר.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]