מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

1488 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

האם ידעתן שבארץ ישראל של פעם יצאו הנשים בט"ו באב, בלבוש לבן לרקוד בכרמים כדי למצוא שידוך? הבגדים שנלבשו היו שאולים, מהסיבה שלא רצו לחשוף מי מגיעה מבית אמיד יותר ומי מבית אמיד פחות, שנים רבות עברו מאז, הבגדים התקצרו והיום כדי "לתפוס" שידוך כבר לא יוצאים לרקוד בשדות, אלא מביעים את אהבתנו בדרכים רבות ואחת מהן היא בהענקת מתנות מפנקות לאהובנו.

מותג הבישום והלייפסטייל AERIN שמאחורי הקמתו, חזונו והרוח החיה שלו עומדת ארין לאודר, משיק את The AERIN Rose Cologne Collection בשלושה ניחוחות ורדים קלילים, להלך רוח רומנטי.

 

1497 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

בליבו של כל אחד מניחוחות הורד שוכן הורד הבולגרי הלבן מוקף בניחוחות ירוקים, בתמציות ורדים נוספות, תבלינים רכים ועוד דגשים ארומטיים.

בית הבישום הבריטי JO MALONE LONDON: 

 

1482 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

בסדרת ניחוחות RED ROSES ניחוח פרחוני ועדין ורומנטי הניחוח: התווים העליונים: לימון,  התוים מרכזים: אקורד של ורדים אדומים, התוים הבסיסים: חלת דבש,המשתלבים עם- קרם גוף בניחוח Blackberry & Bay המעניק ניחוח רענן, בושם נוסף בניחוח Amber & Lavender לניחוח חמים.

מייקל קורס מציע מארז מפנק ורומנטי הכולל:

1496 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

בושם WONDERLUST או דה פרפיום, המתאפיין בניחוח עשיר של פריחות שופעות המתערבבות בתווים מתובלים וטעימים לאנינות פרחונית אוריינטלית,, תחליב גוף WONDERLUST ובושם מוקטן של WONDERLUST לנשיאה בתיק. מחיר: 399 ₪

קליניק משיק  קולקציית איפור צבעונית בגוונים עזים במהדורה מוגבלת במיוחד לט"ו באב  בשיתוף עם המעצב -Jonathan Adler.

 

1484 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

הקולקציה בהשראת כמה מיעדי החופשות האהובים עליו כמו קפרי, פאלם ביץ' וסנטוריני, והנושאת את עיצוב הדוגמאות הגיאומטריות  באריזות הזוהרות בצבעים עזים, המיועדת לנשים שרוצות להגביר את מדד הגלאם שלהן לשיאים חדשים," אומר ג'ונתן אדלר. בקולקצית האיפור: שפתונים  עם כיפות צבעוניות מאקריליק ופליז במהדורה מוגבלת שנרקחו בהשראת יעדי הנסיעה האהובים על ג'ונתן: קפרי, פאלם ביץ' פופ וסנטוריני, צלליות וסמקים שנוצרו בהשראת הגנים של צרפת, בדוגמאות גיאומטריות המפרסמות של ג'ונתן אדלר על המכסים וגם בהטבעות על הפודרה.

אסתי לאודר מציגה: בסדרת שפתוני PURE COLOR LOVE, ב- 27  גוונים של שפתונים ב- 4 מרקמים שונים: 

 

1481 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

סדרת השפתונים מציעים לשפתיים אהבה מסוג חדש. למה? בגלל שבייסיק זה משעמם. מבהיר עד כהה, ניוד וניטרלי, היי ספונטנית וצרי את המראה שמתאים לך עכשיו, למה שאת לובשת, למצב הרוח שלך ולכל אירוע. האפשרויות בלתי מוגבלות. העזי וערבבי את הצבעים התואמים, לכי על צבעי סולו או הניחי צבע אחד על גבי אחר. לאהבה אין כללים.

בובי בראון בסט הזנה וחידוש העור הכולל 3 מוצרים שיעזרו לך לשמור ולטפח את עור הפנים לאורך כל הקיץ.

 

1494 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

LIP BALM: מרכך שפתיים על בסיס חומרים טבעיים והזנה וריכוך שפתיים יבשות, בתוספת גוון דובדבני עדין במהדורה מוגבלת, מסיכת RADIANCE BOOST :מסיכת פילינג מבוססת על תמציות הדרים המחיים את העור ומרככים אותו בשילוב קליפת אגוז גרוסה המאפשרת הסרה של תאי עור מתים. שמן הזנה EXTRA FACE OIL : תערובת של שמן שקד מתוק, חוחובה, סומסום וזית משיבים לעור את ההזנה שאיבד יחד עם לבנדר ופטצ'ולי המרגיעים ומאזנים אותו.

מותג האיפור MAC מציע באתר האונליין: 

 

1495 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

קיט עיניים הכולל: צללית בוהקת, מברשת עיניים אופציה לבחירה מתוך 3 גוונים שונים ב-159 ₪ במקום 265 ₪ מסקרה עיפרון גבות,  איילינר שחור  ב-159 ₪ במקום 345 ₪.

Laline בסדרת Crystal Creations by Laline בשילוב אבני סברובסקי ובניחוח של ויולט אמבר הכוללת מי גוף מנצנצים בצירוף תליון משובץ אבני סברובסקי, אותו ניתן לענוד כשרשרת לצוואר או כצ'ארם על צמיד,  קרם גוף, מפיץ ריח מנצנץ, תיק רחצה מקטיפה ומסגרת מנצנצת לתמונה.

 

1489 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

בסדרה: מי גוף נצנצים: בניחוח אקזוטיים ופרחוניים עטופים בענבר, סיגליות ויסמין, מעוטר בפפיון קטיפה שחורה ועליה תליון משובץ אבני Swarovski המוסיף נגיעה של נצנוץ קסום. את התליון ניתן לענוד כשרשרת לצוואר או כצ'ארם על צמיד, למראה נוצץ במיוחד. קרם גוף: קרם גוף יוקרתי וקסום המשלב ניחוחות אקזוטיים של ענבר, סיגליות  ויסמין. עוטף את העור בבישום ובמגע רך כמו משי. מועשר בויטמין E,A ו- C ואלוורה ובשמני חוחובה, קלנדולה ובוראז' המזינים את העור ומותירים אותו זוהר ומועשר. ללא פראבנים. מפיץ ריח מנצנץ: בניחוח אקזוטי של ענבר ופרחי יסמין וסיגליות, תיק רחצה קטיפתי.

 סבון בסדרת קולקציית מארזי המתנות ט"ו באב 2017 מאופיינת בקווים נעימים ורומנטים.

 

1498 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

מארז Love Story מארז אהבה בניחוח יסמין הכולל: קרם ידיים וסבון שמן נוזלי, מארז All About Almonds מארז מהודר לטיפוח הגוף בניחוח שקדים הכולל: קרם ידיים חמאתי סבון חלב אמבט וקרם חלב גוף, מארז My Love בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל הכולל: סבון שמן נוזלי, ספוג רחצה, קרם גוף ופילינג גוף, מארז My One & Only הכולל תיק רחצה , 2 מגבות ידיים, סבון שמן נוזלי ,קרם גוף ובושם אישי בניחוח פטשולי, לוונדר ווניל, מארז Full In Love  כולל שמן עיסוי, מברשת עיסוי, סבון + קרם ידיים מעוצבים ומפיץ ריח לחלל החדר.

לאונרדו קוסמטיקה במארזי מוצרי אנטי אייג'ינג.

 

1487 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

המוצרים פעילים המשפרים את קצב ההתחדשות של תאי העור, מסייעים בהצרת היקפים והפחתת הצלוליט מטפלים  ומטפלים את העור סביב העיניים, מהירים את העור מטפלים בפיגמנטציה, ומעניקים גוון אחיד לעור, מוצרים לטיפול באזור הצוואר והדקולטה ומוצרים לשיקום והרגעה לעור הפנים לאחר לאחר טיפולי פנים באמצעות מכשור  כל המוצרים עשירים בוויטמינים ומרכיבים טבעיים.

חברת ג’ויה מעבדות לקוסמטיקה במארז שי מפנק ויוקרתי הכולל:

 

1486 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

שמן בושם  מסדרת ONLY YOU בניחוחות של תמצית שמן שקדים עשירים בויטמין E ונגודי חמצן ושמנים ארומטיים נוספים הנספחים בגוף, מזינים את העור ומעניק לו מגע משי ורכות, דאודורנט,  שמן בושם,  תרסיס בושם, לגוף ולבגדים, אינו מתייבש ואינו מכתים את הבגדים.

Lavido במארזים עם מוצרים טבעיים: 

 

1499 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

מארז הכולל סבון טבעי בניחות מפנק לצד קרם גוף ארומתרפי, מארז הכולל פילינג גוף מרענן, קרם גוף ארומתרפי וקרם לחות, מארז הכולל קרם גוף ארומתרפי, חמאת שיאה מזינה לשפתיים וקרם ידיים בניחוח קוקוס. את המארזים ניתן להשיג בחנויות המותג.

טריומף באלטרנטיבה סקסית ורומנטית לכיבוש השידוך באווירת החג:

 

1490 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

למרות הצבע האדום ששולט בכל חגי האהבה בעולם,  בקולקציית הלבשה תחתונה בגוון הלבן  ומי שלא מתחברת לצבע הלבן תמצא בקולקציה גם פריטים בצע שחור, ורוד תכלת ועוד, כולם באווירה רומנטית ונשית.

מותג התכשיטים הניו יורקי Meira T בקולקציה רומנטית לט"ו באב:

 

1491 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

מותג התכשיטים Meira T שהוקם ע״י מאירה טוגנהף וממוקם בניו-יורק צבר קהל לקוחות, בניהם הרבה זמרות, שחקניות ובלוגריות כמו ג'ניפר לורנס, אמה סטון הזמרת גוון סטפני, סינדי קרופורד, דקוטה ג'ונסון, קריסטן סטיוארט, הבלוגרית קיארה פראני ונוספות העונדות דרך קבע את הפריטים באירועים מתוקשרים ועל השטיח האדום, כל התכשיטים מיוצרים בעבודה קפדנית ועדינה , מזהב 14K  ויהלומים באיכות גבוהה ולעיתים בשילוב אבני חן.

נעלי DOGO בקולקציה המקוריות ויחודית. 

 

1493 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

נעלי DOGO מביאים את בשורת הדפסת הגרפיקה על פריטי לבוש, הנעלה ותיקים. הפריטים והעיצובים המיוחדים הם פריטי אמנות של ממש והמותג הבינלאומי מוכר בכל העולם וניתן למצוא חנויות שלו בכל הערים הנחשבות בעולם- ברלין, ברצלונה, אמסטרדם, פריז ועוד להעניק פריט מקולקציית DOGO זה להעניק מתנה שהיא אישית, ייחודית וחד פעמית. עולם ומלואו של סיפורי נעליים ותיקים אמנותיים ונחשקים.

מציעה רשת H&O מגוון מתנות מפנקות:

 

1500 - מתנות מפנקות לט"ו באב 2017.

 

מאקססוריז: תכשיטים,המשלבים אבנים צבעוניות, פנינים, גווני זהב וכסף, סט תיקי איפור מעוצב, תיק רחצה אופנתי, תיקים קטנים בגוונים קיציים כמו צהוב, ורוד, צעיפים קיצים קלילים במגוון צבעי קיץ דרך כותנות ופיג'מות קיציות מפנקות וכלה בבגדים עם אמירה רומנטית בצבעי האהבה אדום וורוד או עם דפוסי נשיקה.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]