מוצרי איפור חדשים לט"ו באב 2015

570ba316edd52 - מוצרי איפור חדשים לט"ו באב 2015

מותגי האיפור המובילים משיקים מוצרי איפור המשתלבים עם הטרנדים בעונה הנוכחית אשר מתאימים גם  לטו באב שבפתח ומאפשרים לך להתפרע עם כל גוון שתבחרי כולל גוונים כהים ודרמטיים לעיניים וגווני שפתיים אדומות ולוהטות המשתלבות באופן מושלם עם לערב הרומנטי עם בן זוגך. 

 KISS KISS של  מותג הטיפוח הצפרתי "גרלן"

570ba312cc6b3 - מוצרי איפור חדשים לט"ו באב 2015

 

ההבטחה: המרקם נמס אל תוך השפתיים, ומשלב כמה יתרונות:  צבעים מושלמים, כיסוי אולטימטיבי, גימור משיי והבלטת  קווי המתאר של השפתיים.

מכיל: בחמאת מנגו להעצמת הלחות, ובחומצה היאלורונית המסייעת בהחלקת השפתיים ומגע קטיפתי. 

מחיר 196 ₪

570ba3136d55b - מוצרי איפור חדשים לט"ו באב 2015

GLOSS D'ENFER – סדרת גלוסים ב-14 גוונים המצטיינת באפקטים בהתאמה אישית עבור שפתיים מודגשות בקשת גוונים מגוונת ודרגות שונות של כיסוי ועוצמת פיגמנטים מדויקת למראה מבריק או מט.

ההבטחה: מעניק חוויית משיחה מעודנת, בזכות מרקם חושני, מעודן, ומעניק מגע של משי ללא כל תחושת דביקות.

מכיל: עשיר בתמציות שמנים, העוטפים את השפתיים ויוצרים מחסום המונע מהמים לחמוק.  

מחיר 161 ₪

קלרינס, משיק פורמולה חדשה בגרסה משופרת  למייק אפ אברלסטינג SPF 15  בגוונים: ניוד, בז', חול, דבש, אמבר

570ba313dcfde - מוצרי איפור חדשים לט"ו באב 2015570ba31455dfc - מוצרי איפור חדשים לט"ו באב 2015

ההבטחה: כיסוי מלא עד  18 שעות עם הגנה משולשת: נוגדי-זיהום, נוגדי-חמצון ו-100% יתרונות מינראליים הנוגדים את קרני UVA-UVBמעניקה לעור רמה גבוהה של לחות, מרגיעה וכיסוי מלא ומושלם של עד 18 שעות ללא חשש מתחושת כבדות. הודות לכיסוי המיוחד, המתאפיין בתחושה נעימה, מייק אפ אברלסטינג החדש ממזער כתמים כהים, אדמומיות ופגמי עור, לתוצאה סופית של עור חלק ומושלם.

מכיל: טכנולוגיה ייחודית לקלרינס, High Fidelity System+בתרגום: מערכת נאמנות גבוהה שבבסיסה אבקת במבוק המעניקה מרקם יוצא דופן לעור הפנים וידועה ביכולתה למנוע הברקה בעור הפנים.  קינואה אורגנית, המסייעת לשמור על גמישות העור ומחזקת את פעולת הלחות של המיקרו-פאץ' (Micropatch).

מחיר: 276.00 ₪ להשיג בלעדית בסופר פארם. 

בובי בראון משיק את Long Wear Collection – קולקציית איפור עיניים עמידה במיוחד, המתאימה לימי הקיץ הלחים.בובי מאמינה שהגבות הן הגיבורות האמיתיות של הפנים, גם אם לעיתים לא מייחסים להן חשיבות מספקת, וטוענת שדי בתיחום קל שלהן כדי ליצור מסגרת מושלמת לפנים ולהעניק אפקט הרמה מיידי.

570ba314d21e9 - מוצרי איפור חדשים לט"ו באב 2015570ba315513ab - מוצרי איפור חדשים לט"ו באב 2015

ההבטחה: המרקם החדשני מעניק עמידות רבת עוצמה למשך 16 שעות ומתפאר בעיצוב נוח עם שני קצוות. מראה טבעי ונטול מאמץ למראה גבות נחשקות והתחומות היטב של העונה הנוכחית. להשלמת מראה הגבה המתוחמת, בובי מרחיבה את פלטת הצבעים של התכשיר האהוב Long-Wear Cream Shadow Stick עם 8 גוונים לבישים חדשים. פורמולות אלה עמידות לאורך זמן, מתאימות למשיחה מהירה וקלה, נצמדות לעור בקלות ונותרות עליו לאורך כל היום, ללא צורך בתיקונים קטנים.

מכיל: תערובת מיוחדת של שעוות ומרכיבים מעניקי לחות מספקת מרקם קרמי ייחודי הנמס אל תוך העור באופן מושלם ונמשח מבלי להיגרר וללא תחושת יובש. בסיס השעווה של התכשיר מסייע להעניק עמידות למשך 16 שעות, גם במים וגם בתנאי הזעה ולחות, ומוודא שהתכשיר לא יימרח או ידהה. המברשת דמוית הסליל, שנלווית לעפרון, מרככת את הצבע ליצירת מראה טבעי יותר תוך הקפדה על סירוק יסודי של שיער הגבות.
מחיר: 190 ₪ 

MAC מציגה את קולקציית LE DISKO !נצנצים זוהרים וחגיגה של צבע מתמזגים למוצר אחד

570ba315d8d6a - מוצרי איפור חדשים לט"ו באב 2015

Dazzleshadow צללית במרקם מנצנץ בגווני אפור בהיר עם כסוף מנצנץ בז' אפרסק עם ורוד מנצנץ ברונזה אדמדם מנצנץ ירוק כחול עמוק מנצנץ אפור כהה עם ורוד מנצנץ שזיף סגול מנצנץ שחור מנצנץ בורדו בהיר מנצנץ, חום בינוני עם זהב מנצנץ, ברונזה עם אדום מנצנץ, סגול עם כחול בהיר מנצנץ, סגול כחול עמוק עם ורוד מנצנץ מחיר: 117 ₪

Dazzleglass גלוס מנצנץ ניוד עם ורוד פנינה, בז' בהיר חיוור, בז' בהיר עם כתמתם , פוקסיה עם סגול פנינה, סגול כהה עם כחלחל מחיר: 114 ₪ 

Superslick Liquid Eye Liner אייליינר נוזלי כסוף עם פנינה, זהב עם פנינה מחיר: 110 ₪

Brush מברשת מספר 247# מחיר: 150 ₪ 

MAYBELLINE NEW-YORK משיק את: COLOR DRAMA שפתון-עפרון חדש ב-10 גוונים מפתים בגימור מאט עדין וקטיפתי

570ba31674f7c - מוצרי איפור חדשים לט"ו באב 2015

ההבטחה: צבע אינטנסיבי עשיר ואיכותי לשפתיים בגימור מאט עדין וקטיפתי – פורמולה בעלת מרקם רך וקטיפתי המכיל שמנים מזינים למריחה חלקה במיוחד. הסדרה מגיעה ב 10 גוונים ורודים, אדומים, סגולים, טבעיים ומה שבינהם.  

מכיל כפול מכמות הפיגמנטים שבשפתון רגיל ושמנים מזינים המעשירים את הנוסחה לנוחות שימוש מרבית ומריחה חלקה במיוחד המקלה על שרטוט קווי מתאר ומילוי השפתיים

מחיר השקה של 29.90 ₪ ליחידה בחודשי יוני 2015 במקום 64 ₪.

טיפים מאת עדי פרג'י, מדריכה ראשית של מייבלין ניו-יורק:

השפתון נמרח בקלות: תחמי את קווי המתאר של שפתייך בעזרת קצה העיפרון, ולאחר מכן מלאי את כל שטחן באופן אחיד.

אזעקת טרנד: אומברה! בחרי שני גוונים מדליקים של קולור דרמה, לדוגמה: בורדו- יין ואדום, או ורוד- בייבי ופוקסיה. תחמי את השפתיים בעזרת הגוון הכהה, ומלאי את הקצוות של השפתיים. לאחר מכן, מלאי את מכרז השפתיים בעזרת העיפון הבהיר, וטשטשי את מעבר הצבעים.

אם גוון עורך כהה, בחרי בגוון ורוד בהיר שידגיש את שפתייך, וישדר קלילות קייצית.  גם שפתון בגוון ניוד יחמיא לך במיוחד, לאשליית שפתיים גדולות יותר.

במידה ועורך בהיר, בחרי בצבע פוקסיה לשעות היום, וגוון אדום יין בשעות הערב.

אדום הוא צבע אוניברסלי המתאים לכולן.

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]