הדוגמנית סופיה מצ'טנר, רושמת הישג בינלאומי נוסף ומככבת בקמפיין לבושם -DAISY.

1182 - הדוגמנית סופיה מצ'טנר, רושמת הישג בינלאומי נוסף ומככבת בקמפיין לבושם -DAISY.

דוגמנית העל הישראלית סופיה מצ'טנר רושמת הישג נוסף ומשתתפת בקמפיין ל-DAISY הבושם הנמכר ביותר של מארק ג'ייקובס, והחוגג 10 שנים להשקתו סופיה צצ'טנר מככבת לצידה של הדוגמנית הבינלאומית, ביתה של סינדי קרופורד – קאיה גרבר ודיליה מרטינס.

סופיה מצט'נר בת ה- 17 מתנשאת לגובה 1.80 מטר, נולדה וגדלה בעיר חולון למשפחה חד הורית ממוצא רוסי. ב-2015 בעת ביקור בסניף הראשי של דיור בפריז פגשה מצט'נר את המעצב הראשי דאז של בית האופנה, ראף סימונס שהחתים אותה על החוזה ששינה את חיה. סופיה פתחה את התצוגות של בית האופנה דיור בשני עונות ואף הצטלמה לקמפיין משקפי השמש של המותג, בינואר 2017 השתתפה בתצוגה של בית האופנה שאנל.

אחרי שכבשה את ליבו של מעצב האופנה  ראף סימונס בעת ביקורה בסניף דיור בפאריז, ואחרי שצעדה על המסלולים של מותגי האופנה הגדולים בעולם מתרגלת סופיה מצט'נר למעמדה החדש כסופר מודל מקומית וכאיט גירל גלובלית. כיאה לסטטוס החדש נבחרה סופיה להוביל לצדה של קאיה גרבר את קמפיין הבישום של בית האופנה מארק ג'ייקובס לרגל חגיגות 10 שנים להשקת הניחוח המפורסם Daisy.

 

1181 - הדוגמנית סופיה מצ'טנר, רושמת הישג בינלאומי נוסף ומככבת בקמפיין לבושם -DAISY.

 

הצילומים לקמפיין נערכו בקליפורניה, בשדה בתולי של חינניות בר כשמו של הבושם. הצילום והבימוי נעשו ע"י  צלם האופנה אלסדייר מק'לן מלווה כפס קול השיר “Dream Baby Dream”  של להקת Suicide הלונדונית.

הבושם דייזי מארק ג'ייקובס הושק במקור בשנת 2007 ומגלם את המהות של נערת דייזי המתבשמת בו: נצחי, אך תמיד צעיר בלב, עם תווים ראשיים של פירות יער, סיגלית לבנה, חליטת יסמין ואלגום. הניחוח נוצר על ידי אמן הבשמים אלברטו מורילאס מבית הבשמים פירמניש. החיננית – דייזי באנגלית – פרח בר נפוץ, בעל ניחוח עדין המתקשר עם עולמות של תמימות, חופש ורוח נעורים.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]