שעוני "פרארי" דוהרים לישראל

יבואנית מותגי השעונים "פלאנט" שבין מותגיה הבולטים ניתן למצוא: MontBlanc Tag Heuer, Rado , Guess, Nautica, Hugo Boss מממשת את חלומו של הגבר הישראלי והחלה לשווק בארץ את מותג השעונים האופנתי והספורטיבי SCUDERIA FERRARI מקולקציית ה-RACE DAY, שיתוף פעולה של המותג עם פורמלה 1.

 

 

570b9d2693eac - שעוני "פרארי" דוהרים לישראל

קולקציית ה- RACE DAY עוצבה בהשראת לוחות מכוונים של מכוניות מרוץ, כשלוגו הסוס הדוהר המפורסם של FERRARI מוטבע על גבי לוחות השעונים וכך היא מנציחה את שיתוף הפעולה של SCUDERIA FERRARI עם מרוץ המכוניות המפורסם פורמולה 1. הגוונים הדומיננטים בשעון הם צבעי הלוגו של FERRARI: שחור, אדום, צהוב ולבן, לצד מוטיבים עיצובים אחרים המזוהים עם המרוץ המוטורי, דבר שהוליד את סדרת שעוני הקוורץ והכרונוגרף האופנתית המתחברת לעולמות התוכן של הגבר בהם הספורט המוטורי והאתגרי.

570b9d271ba6c - שעוני "פרארי" דוהרים לישראל

בשלושת חודשי ההשקה הראשונים, ניתן יהיה לרכוש את השעונים באופן בלעדי ברשת ג'נטלמן, עד מרץ 2015 שיתוף הפעולה בין הרשת ופלאנט הינו ראשון מסוגו ולפיו כל הרוכש שעון SCUDERIA FERRARI ברשת ג'נטלמן, יקבל הטבה מיוחדת במסגרת קמפיין "איטליה ופרארי מחכים לך" שובר השתתפות בתחרות קארטינג בה 6 זוכים מאושרים יטוסו לאיטליה למוזיאון FERRARI  ונסיעה במכונית פרארי.

570b9d280adf2 - שעוני "פרארי" דוהרים לישראל

שעוני הסדרה מעוצבים ברצועות סיליקון קשיחות בטקסטורה המדמה צמיגי מכוניות, המשוות לה מראה קשוח ומחוספס. השעון עמיד למים עד 5 מ' ומגיע אם אחריות בינלאומית לשנתיים מיום הרכישה. טווח המחירים של השעונים נע בין 695 ₪ – 2,795 ₪.

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]