מוצרי טיפוח שיער ואיפור חדשים לחודש פברואר – מרץ 2022.

סרום טרו מאץ לוריאל פריז 79.90שח צילום יחצ חול 4 - מוצרי טיפוח שיער ואיפור חדשים לחודש פברואר - מרץ 2022.

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק בישראל: מסכת חימר פילינג טיפולית מבוססת צמחים מסדרת סבולוג'י לניקוי עמוק ויסודי והחדרת לחות לעור, מאזנת סבום וסבוריאה ומתאימה לכל סוג עור גם לבעלי עור רגיש, ובמיוחד לסובלים מאקנה החל מגיל 16.

פריז מסיכת פילינג סבולוגי 169 שח צילום אסף לוי 1 - מוצרי טיפוח שיער ואיפור חדשים לחודש פברואר - מרץ 2022.

 רכיבים: המסכה מבוססת על חימר ירוק ולבן המכיל מינרלים סופחי רעלים דוגמת: צורן, סידן, ברזל אשלגן ונתרן וידוע כיעיל בניקוי עמוק של העור, ביצירת פילינג טבעי ומזין, בהסרת תאים מתים ובשיקום רקמות עור פגועות ורכיבים פעילים: אבץ גלוקונט לאיזון סבוריאה, חומצה סליצילית לפעולה קרטוליטית, חמר לבן וירוק, לניקוי עמוק.

VICHY מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV ומשיק את הסרום החדשני ופורץ דרך: LIFTACTIV SUPREME EPIDERMIC FILLER.

הדרמו קוסמטיקה וישי משיק סרום חומצה הילארונית בריכוז גבוה אפידרמיק פילר מסדרת ליפטאקטיב המחיר 229 שח צילום ייחצ 2 2 - מוצרי טיפוח שיער ואיפור חדשים לחודש פברואר - מרץ 2022.

חומצה היאלורונית היא חומר המיוצר באופן טבעי על ידי הגוף ונמצאת בריכוזים גבוהים בעור. היא מעניקה נפח למבנה הפנים ושומרת על לחות העור. עם השנים כמות החומצה ההיאלורונית בעור פוחתת במידה ניכרת: היא מיוצרת פחות ובאיכות נמוכה יותר. נוסף על כך, האקספוזום (אקספוזום הינו מדד מדעי המציין את ההשפעה המצטברת של פגעי סביבה בנוסף לסגנון חיים, והתגובות הביולוגיות הקשורות אליהם מאיץ את דלדול החומצה ההיאלורונית בעור. כאשר העור מאבד חומצה היאלורונית במהירות גבוה יותר מייצורה, מופיעים קמטים וקמטוטים.

ההבטחה: פורמולה עוצמתית, בריכוז של 1.5% חומצה היאלורונית, המסייעת בתיקון הקמטוטים והקמטים והשבת הנפח לעור.

רכיבים: ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, המסייעת במילוי של 100% מהחומצה אשר העור מאבד מידי יום, ויטמין Cg הידוע בתכונותיו כנוגד חמצון יעיל במיוחד, ומים וולקניים ממעיינות וישי בצרפת, העשירים ב-15 מינרלים חיוניים ומחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור.

מותג הטיפוח 'גרנייה' מרחיב את סדרת הטיפוח האורגנית לעור הפנים Bio ומשיק קרם לילה המבוסס על טהרת שמן הלבנדר וחומצה היאלורונית, המתאים לכל סוגי העור, נבדק דרמטולוגית.

לילה לבנדר גרנייה 54.90שח צילום יחצ 1 - מוצרי טיפוח שיער ואיפור חדשים לחודש פברואר - מרץ 2022.

ההבטחה: קרם הלילה גרנייה ביו לבנדר, משפר את מראה הקמטים, משקם, מעשיר, משיב חיים וגמישות למראה העור במשך הלילה.  התוצאה: בבוקר, מראה העור רענן יותר, הקמטים פחות ייראו לעין.

הקרם מבוסס על שמן הלבנדר האורגני הידוע בתכונות המסייעות בשיקום העור, בשמן ארגן חומצה היאלורונית ממקור צמחי ושמן חוחובה. מכיל פורמולה טבעונית (אינה מכילה רכיבים שמקורם או תוצריהם מהחי) ורכיבים ממקור אורגני: 31% מהרכיבים מחקלאות אורגנית, 98% מהרכיבים ממקור טבעי.

גרנייה משיק נוסחה משופרת לקרם הלחות BB, מוצר המתאים לנערות ועד לבוגרות, המעוניינות במראה איפור טבעי וקליל, יכול לשמש גם כבסיס, כסוג של פריימר, השכבה ראשונה שתעניק מראה זוהר ולאחריה מייק-אפ או רק קונסילר במקומות שנדרשים כיסוי טוב יותר.

קרם החדש של גרנייה במחיר השקה לחודר פברואר 2022 39.90שח במקום 60שח צילום יחצ חול 4 - מוצרי טיפוח שיער ואיפור חדשים לחודש פברואר - מרץ 2022.

ההבטחה: קרם הלחות BB בעל כיסוי המאפשר לעור לנשום ומשווה לו מראה רענן וקורן. עם טקסטורה עדינה וקלילה עד כמעט ובלתי מורגשת שאחת הסיבות להצלחתו הפנומנאלית, הינה העובדה, שכיום נשים מעוניינות במוצרים המעניקים מראה טבעי ועדין, המאופיין בין היתר בעור חלק, גוון אחיד וללא מראה כבד וכיסוי 'מסכה'.

רכיבים: הפורמולה החדשה מכילה חומצה היאלורונית המזינה את העור בלחות לאורך כל היום, תמצית אלוורה להזנה והרגעת העור ועם פיגמנטים מינרליים אולטרה-דקים לגימור טבעי וקורן. והלחות עמידה עד 24 שעות.

לוריאל פריז משיק לראשונה את החדשנות בעולם הקוסמטיקה איפור וטיפוח נפגשים במוצר אחד, מייק-אפ המכיל סרום מטפח בשילוב חומצה היאלורונית.

סרום טרו מאץ לוריאל פריז 79.90שח צילום יחצ חול 5 - מוצרי טיפוח שיער ואיפור חדשים לחודש פברואר - מרץ 2022.

ההבטחה: מביא לידי ביטוי את עידן האינסטנט שבו אנו חיים, מחייב אותנו לתוצאות מיידיות של כאן ועכשיו עם המייקאפ המשלב שני מוצרים; סרום מעולמות הטיפוח, וגוון מעולמות האיפור, משנה את הרגלי האיפור ומייעל את הזמן: במקום להשתמש בסרום לפני שמניחים מייק-אפ, מורחים את המייק-אפ המועשר ברכיבי הטיפוח, ובכך נהנים מעור קורן, חלק, מועשר בלחות ובגוון אחיד. מעניק לעורך גוון עור אחיד באופן מיידי, מגיע ב-4 גוונים שונים.

מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי Kérastase משיק את CURL MANIFESTO סדרת טיפוח ייעודית לשיער גלי עד מתולתל, למתולתל מאוד עד מקורזל העושים COME BACK.

משיק סדרת טיפוח לשיער קרל מנפיסיטו לתלתלים צילום יחצ 2 - מוצרי טיפוח שיער ואיפור חדשים לחודש פברואר - מרץ 2022.

מאפייני התלתלים: תלתלים הם באופן טבעי יבשים יותר ונקבוביים יותר, תלתלים דקים יותר ושבריריים יותר, עם סיכון גבוה יותר לשבירה וצורת הספירלה מונעת ממרכיבי הטיפוח להתפזר באופן שווה מהשורשים לקצוות. האתגרים בטיפוח תלתלים: חוסר לחות: פריזיות לא רצויה היא שכיחה ונפוצה, לחות, גורמת לקשרים ולפריזיות בצורת הסיבים הזו, תחזוקה גבוהה, קשה לקבל תלתלים מוגדרים עמידים לאורך זמן ומוצרים לא נכונים – נוטים להכביד על התלתלים.

ההבטחה: סדרת הטיפוח החדשה של קרסטס בעלת פורמולות ייחודיות המכילות: דבש מאנוקה להענקת לחות, סרמידים לחיזוק, גליצרין להגדרת השיער ושילוב המושלם של לחות, הגדרה וחוזק. התוצאה: יותר לחות, פחות שבירה, עד יותר הגדרה ופחות פריזיות לא רצויה.

רכיבים: סרמיד לחיזוק פותח אחרי 4 שנות מחקר, מוגן על ידי פטנט המחקה את הצמנט של השיער עמוק בתוך הקורטקס. שיער מתולתל נהנה מחוזק, אלסטיות וגמישות משופרים, כמו גם מהגנה מפני גורמים תוקפניים סביבתיים. דבש מאנוקה ללחות טבעית רב-עוצמה, עשיר במיקרו-נוטריינטים הסופחים את הלחות, משקמים את הנפח הטבעי של השיער עבור תלתלים מלאים, עמידים יותר בפני שבירה, ומלאי ברק. גליצרין מחדיר לחות, מרכך ומגן, הידוע בסגולות שלו הסופחות ואוגרות לחות ומסייע להעניק לחות לתלתלים ולפזר את המרכיבים המטפחים מהשורשים ועד לקצוות.

הסדרה CURL MANIFESTO כוללת 8 מוצרים עם פורמולות מזינות ומחזקות את התלתלים מבלי לפגום ביופים:

BAIN HYDRATATION DOUCEUR,שמפו לחות עדין.

FONDANT HYDRATATION מרכך קליל לשיקום הלחות.

MASQUE BEURRE HAUTE NUTRITION מסכה טיפולית להזנה עשירה. ָ

CREME DE JOUR FONDAMENTALE טיפול יומיומי ללא שטיפה המעניק לחות ומפחית קרזול.

HUILE SUBLIME REPAIR שמן הזנה רב-תכליתי לשיער ולקרקפת.

GELEE CURL CONTOUR, קרם-ג'ל לשיפור הגדרת התלתלים.

REFRESH ABSOLU ספריי לריענון התלתלים ביום השני משפר את הצורה של התלתלים ואת הלחות, ומעניק פי 3 יותר ברק.

LORAEL PROFESSIONNEL משיק את METAL DETOX סדרה המנטרלת את השפעת המתכות בשיער, מנקה אותן ומגנה בפני הצטברויות עתידיות, מתכות מגיעות אלינו מהמים אליהם אנחנו נחשפים בכל חפיפה וחפיפה, והצטברותן מזיקה לשיער, גורמות לשבירתו, ואף משפיעות לרעה על תוצאות של צבע או הבהר וגורמות לגוון כתמתם אחרי הבהרות, לצבע המתקבל כהה מכפי שהתכוונו, ועוד. כתשובה לגילוי, ולאחר 7 שנות מחקר, חושף לוריאל פרופסיונל תשובה: רכיב חדש, גליקואמין, הרשום כפטנט רכיב זה הוא היחיד שביכולתו לחדור לתוך סיב השיערה, ולנטרל את המתכות הנמצאות בתוכו.

.jpg - מוצרי טיפוח שיער ואיפור חדשים לחודש פברואר - מרץ 2022.

ההבטחה: Metal Detox מטאל דיטוקס, סדרת טיפוח לשימוש בצמוד או לאחר תהליכי צבע והבהרה, המיודעת לניקוי וניטרול מתכות הנמצאות בשיער. הסדרה מכילה בלעדית את רכיב הגליקואמין, ולכן מונעת שבירת שיער ב-87%, וכן מדייקת ומשפרת את תוצאת הצבע המתקבלת, למראה שיער זוהר, בריא, חזק ומבריק.

סדרת מטאל דיטוקס לשיער כוללת 2 מוצרים מקצועיים לשימוש ביתי:

שמפו – Metal Detox anti-metal cleansing cream לניקוי יסודי של השיער ממתכות. המרקם הצפוף שלו יוצר קצף עשיר אשר מקל על השימוש והשטיפה. הפורמולה שלו אינה מכילה סולפטים ומאפשרת ניקוי עדין של שיער צבוע, בעל גוונים או מובהר מעודפי מתכת. השמפו מנקה בעדינות את השיער ומותיר אותו רך ומוגן.

מסכה הגנה Metal Detox protecting care למניעת חזרתם של חלקיקי מתכת חדשים. קרם קליל המזין את סיבי השיער לעומקם. מסכה זו מפחיתה את רמות הנקבוביות בשיער שעבר טיפול במספרה, ומגנה עליו טוב יותר מפני משקעים חדשים של חלקיקי מתכת תוך שמירה על חיוניות הצבע.  

מותג טיפוח השיער אלביב מבית לוריאל פריז, ומשיק את 'דרים לונג וונדר ווטר' הנועד להגשים את החלום של שיער ארוך בכמה סנטימטרים. לשימוש לאחר החפיפה במקלחת.

ווטר אלביב לוריאל פריז 39.90שח צילום יחצ חול 3 - מוצרי טיפוח שיער ואיפור חדשים לחודש פברואר - מרץ 2022.

וונדר ווטר מבוסס על טכנולוגיה חדשנית – 'למלר' (LAMELLAR) המרככת את סיב השערה, מתירה קשרים במהירות הבזק ובכך מעניק מראה ארוך וחלק לשיער. הטכולוגיה הייחודית מייצרת תחושת חמימות קלה בידיים ועוטפת את השיער בתחושה של ספא ביתי לשיער.  התכשיר ללא סיליקונים ואינו מכביד על השיער. התוצאה: השיער נעים למגע, קל לסידור, חלק, זוהר וארוך יותר.

טיפ לשיער ארוך באדיבות מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז: לתוצאות טובות יותר השומרות על השיער בריא יותר ומעניקות לו מראה חלק וזוהר יותר, חפפו את השיער עם מים פושרים בלבד ולא עם מים חמים מדי. המים החמים ממיסים את השומן הטבעי והטוב שהשיער מפריש וגורמות לו להתייבש ולהראות מחוספס וחסר ברק. את השטיפה האחרונה של השיער, בסיום המקלחת, השתדלו לבצע עם מים קרים אשר סוגרים את קשקשת השיערה בצורה הטובה ביותר ובכך מחליקים את השיער ומחזירים אור למראה מלא ברק ותחושת רכות.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]