אמן האיפור גילי אלגבי מונה ליועץ למותג הבינלאומי, L'ORÉAL PARIS.

4359 - אמן האיפור גילי אלגבי מונה ליועץ למותג הבינלאומי, L'ORÉAL PARIS.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, יוצא לראשונה בשיתוף פעולה עם אמן איפור בכיר, וממנה את גילי אלגבי ליועץ וגורם מקצועי בתחום האיפור שייקח חלק פעיל בהסברה והשקת מוצרים בשנת 2021.

במסגרת תפקידו יהיה אחראי אלגבי על יצירת מראות של המותג בישראל, על יצירת תוכן  וסרטוני הסברה דיגיטליים, ייעוץ והסברה לצרכניות על הטרנדים והמגמות בתחום האיפור ועוד. כמו כן בשל המעורבות הגבוהה שלו עם סלבס ואושיות אופנה מהשורה הראשונה הוא יאפר אותן לקמפיינים, אירועי "שטיח אדום" ועוד.     

4361 - אמן האיפור גילי אלגבי מונה ליועץ למותג הבינלאומי, L'ORÉAL PARIS.
חלק ממוצרי האיפור של L'OREAL PARIS.

גילי אלגבי, מאפר וסטייליסט מוביל בארץ שהפך לאימפריה בתחום האיפור, השיער והסטיילינג. הוא מחזיק ברשימת לקוחות מהמפורסמות כמו:  טהוניה, לירז צ'רכי, אדל בספלוב, מוקי מוכתר, זהבה בן, לינור אברגיל, תקווה גדעון, שרית פולק, ירדן ויזל, מירן בוזגלו ועוד.  בנוסף, אלגבי משמש  כמאפר ראשי בהפקות נחשבות כמו שבוע האופנה, הישרדות, אירוויזיון ולאחרונה לקח חלק גם בהפקת האח הגדול ואיפר את כל משתתפות התוכנית ביום כניסתן לבית האח.

4360 - אמן האיפור גילי אלגבי מונה ליועץ למותג הבינלאומי, L'ORÉAL PARIS.
המאפר והסטייליסט גילי אלגבי, נבחר ליועץ האיפור של "לוריאל פריז" בישראל.

אלגבי אמר על הבחירה: "אני נרגש על הזכות לקחת חלק בהצלחה של מותג האיפור המצליח ביותר בישראל ובעולם, בעיקר בשל היותו בכל תיק איפור, ללא הבדלי דת, גזע ומין. אני יכול להעיד שכבר בתחילת דרכי כמאפר גדלתי עם המותג, למדתי המון וניסיתי את המוצרים האייקונים שלו. אני יודע ש"לוריאל פריז", יודע תמיד להביא את הבשורה והטרנדים החדשים בתחום האיפור ומהווה השראה להרבה מותגים בינלאומיים. אני בטוח שבזכות הידע וטכניקות האיפור שפיתחתי לאורך השנים בשילוב המוצרים המנצחים של המותג, נמשיך להגיע  ולכבוש נשים רבות ".

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]