מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

4189 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

חברת "Moroccan gold series" שכבר הושקה בארה"ב, קנדה, רוסיה, ישראל, ספרד, מלטה, קפריסין, שוויץ, מדינות סקנדינביה, לטביה ובקרוב גם בברזיל ודובאי וזכתה להצלחה רבה ברחבי העולם משיקה את שמפו MY nudo מוצר מהפכני המונע נשירה ומעודד צמיחת שיער.

4177 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

לאחרונה גילינו שמחלימות ומחלימים רבים שהחלימו ממחלת הקורונה חווים נשירת שיער באופן קריטי ובנוסף עפ"י איגוד האמריקאי לנשירת שיער – ASSOCIATION HAIR AMERICAN, כ- 85% מהגברים ו- 40% מהנשים בארה״ב חווים נשירה או הידללות בשיער עד גיל 50. שהגורמים לה הם טיפול לקוי בשיער, מתח, אורח חיים יושבני, תזונה לא בריאה הזדקנות, חוסר איזון הורמונלי, הריון, תרופות ומחלה.

השמפו MY nudo, הינו טיפול מהפכני המופק בשילוב ייחודי של רכיבים ממריצים להשגת תוצאות הנראות לעין תוך 3 שבועות. בנוסף, הוא מגדיל נפח, מעבה ומחזק את השיער, מפחית את שבירת השיער, מחייה את זקיקי השערה ומזין את הקרקפת, במחקרים קליניים נמצא כי MY nudo, מגדיל את כיסוי הקרקפת ב-%17.60 לאחר 28 ימי שימוש.

מרכיבים: ארגינין, קפאין, שמן ארגן, שמן אבוקדו, תמצית עלי ברוש תמצית שורש ג׳ינסנג. חומרי הגלם בהם משתמשים לייצור המוצרים של חברת נבחרים בקפידה רבה ונחשבים לבין האיכותיים בשוק מוצרי הטיפוח לשיער. אותם חומרי גלם מיובאים מאירופה ובעיקר ממרוקו, צרפת וגרמניה. שמפו MY nudo מחיר: 200 ₪

מותג הטיפוח לוריאל פריז מרחיב את סדרת האנטי-אייג'ינג REVITALIFT LASER, משיק שני מוצרים חדשים: קרם אנטי-אייג'ינג מתקדם ליום 20SPF לטיפול בקמטים ואמפולות לאפקט פילינג לטיפול אינטנסיבי והפחתת כתמי עור תוך 7 ימים.

4178 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

הגיל הכרונולוגי, נזקי הסביבה והשמש ומצבי לחץ נפשיים משפיעים גם על עור הפנים שנראה עייף ובעל כתמי עור,  גוון עור בלתי אחיד אשר מתחיל להתקמט. כדי להילחם בסימני הגיל הבולטים ביותר.

REVITALIFT LASER SPF20 קרם מתקדם ליום SPF20: קרם אנטי-אייג'ינג מתקדם לשימוש יומי המכיל מקדם הגנה 20SPF מפחית את מראה הקמטים ומיצוק עור הפנים ורכיב LHA רכיב פילינג המסייע ביצירת מרקם עור אחיד ומסייע במניעת הופעת כתמי פיגמנטציה כתוצאה מחשיפה לשמש. מחיר: 110 ₪

REVITALIFT LASER AMPOULES לייזר אמפולות: אמפולות לאפקט פילינג המעניקות זוהר, מראה עור חלק ומשפרות את מראה כתמי העור. האמפולות מכילות ריכוז גבוה של 10% חומצה גליקולית טהורה, רכיב הנמצא בשימוש מרכזי בטיפוח העור. מסייע בהסרה יעילה של תאי עור מתים, ומייצר אפקט של עור מחודש תוך 7 ימים בלבד. האמפולות מגיעות במארז של 7 אמפולות לשימוש ב-7 ימים,  על מנת לשמור על הרכיבים הפעילים סגורים הרמטית במינון אחיד, ובכך לשמר את טריות ואיכות הפורמולה. מחיר: 110 ₪

מייבלין ניו-יורק, משיק קולקציית איפור בעיצוב קומיקס במהדורה מוגבלת : MARVEL MAYBELLINE NY הכוללת: שפתון, מסקרה וקונסילר בעיצוב חדשני ומפעים של גיבורי העל.

4182 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

הקולקציה כוללת : שפתון עמיד  SUPER STAY MATTE INK של מייבלין ניו-יורק שפתון נוזלי עמיד המעניק לשפתיים גימור מאט מושלם ונשאר עד 16 שעות, פיגמנט אינטנסיבי למראה עוצמתי ומושך. למברשת צורה מחודדת ההופכת את המריחה למדויקת, קלה ונוחה במרכז המברשת גומה הלוכדת את החומר ומאפשרת כיסוי מלא במריחה אחת, ללא צורך בטבילה נוספת.מחיר: 42 ₪.

4181 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

מסקרה קולוסאל BIG SHOT מברשת בעלת סיבים גליים ייחודיים להענקת נפח מלא מהשורש עד הקצה, למראה דרמטי כשל דמות קומיקס בעלת כוחות על. מחיר: 40 ₪

4180 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

קונסילר IAR לכיסוי מושלם של מייבלין ניו-יורק מעלים ברגע כל מה שרוצים להסתיר, מוחק מיידית עיגולים שחורים מתחת לעיניים, מחליק את מרקם העור ומטשטש נפיחויות . כיסוי מלא, ספוגית מחוברת למוצר למריחה קלה ונוחה. מחיר: 45 ₪

רשת sacara משיקה  סדרה של 8 שמנים אתריים, 100% טהורים ואורגניים לטיפוח ובריאות הגוף והנפש תחת השם: Sacara by nature. הכוללת את השמנים: לבנדר, אקליפטוס טהור, עץ התה טהור, חוחובה, המפ, קוקוס , קיק ושקדים . כל אחד מהשמנים בעל סגולות ייחודיות ומיטיבות ומופק ממקור אורגני איכותי וטהור ב100%. מומלצים לרוקחות טבעית ולשימוש ביתי יומיומי. 

4190 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

שמן עץ התה: אחד השמנים המועילים ביותר לטיפול בעור. השמן עם מרכיב פעיל, תרכובת אורגנית בעלת תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות. בין סגולותיו: מחטא וקוטל חיידקים, מטפל בבעיות עור שונות כמו עקיצות, חתכים, אקנה, הרפס, תפרחת חיתולים, צריבות וכוויות בעור, מטפל בדלקות ואלרגיות שונות במהירות וביעילות. מתאים לשימוש חיצוני בלבד. טיפ: מדובר בשמן עוצמתי ולכן מומלץ למהול אותו בשמן בסיס ( כדוגמת שמן שקדים ושמן חוחובה) בכל טיפול שהוא לא נקודתי. בטיפול נקודתי מומלץ לטפטף טיפה טהורה ישירות על הנקודה. מתאים לשימוש חיצוני ופנימי. מחיר: 15 ש"ח.

4192 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

שמן אקליפטוס שימוש פנימי: מעולה לטיפול בבעיות הקשורות למערכת הנשימה כגון שיעול, ברונכיטיס, מחלות ריאה, אסטמה, דלקת גרון ועוד. שימוש חיצוני: טיפול בבעיות עור כדוגמת כוויות, פצעים פתוחים, כאבי מפרקים ושרירים, טיהור אוויר, הרחקת מזיקים ועוד. טיפ: לטיפול בקשקשים, מומלץ להוסיף מספר טיפות לשמפו בעת החפיפה (שימוש חיצוני) לטיפול בבעיות נשימה, מומלץ להוסיף 2-3 טיפות למבער כך שנשימת האדים תסייע בנשימה קלה יותר. מחיר: 15 ₪ .

4187 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

שמן לבנדר: אחד השמנים המועילים ביותר בקוסמטיקה הטבעית. הפתרון האופטימלי  למי שמעדיף ריפוי נטול חומרים כימיים. בשונה מרוב השמנים האחרים, ניתן להשתמש בו ישירות על העור ללא מהילה גם במקרים של עור רגיש, פגוע או מגורה. טיפ: טיפת לבנדר על הכרית תשרה שינה נעימה ורגועה. כמו כן, במריחה על העור, טיפה של שמן לבנדר על עקיצת יתוש תרגיע ותבריא את העור. מחיר: 15 ₪.

4185 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

שמן חוחובה אורגני: שמן חוחובה הוא למעשה שעווה המופקת מזרעי שיח החוחובה לכן אינו שמנוני כשאר השמנים ואפשר להחיל אותו בקלות אל תוך העור. השמן היפו-אלרגני ואינו גורם לתופעות לוואי. מתאים לכל סוגי העור ולכל מי שמעוניין לשמור על עור בריא ומראה צעיר. שמן החוחובה נחשב כשמן בסיס מצוין. טיפ: טפטוף מס' טיפות שמן חוחובה טבעי על פד קוסמטי יסירו בקלות ובמהירות איפור מהפנים והגוף. בנוסף, השמן הוא מעין סרום טהור טבעי ולכן מריחתו על הפנים תתרום לשיפור מראהו ולאיזון הלחות. למראה שיער בריא כדאי למרוח על קצוות שיער לח. מחיר: 25 ₪

4188 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

שמן המפ: לשמן זה רשימת השפעות חיוביות רבות. כאשר הוא נצרך באופן פנימי הוא נחשב לפתרון פלא החל מהפחתת סיכונים למחלות לב וסרטן, דרך טיפול ושיפור מצבים מנטאליים ועד לשיפור מצב הרוח והתמודדות עם מצבי לחץ. בשימוש חיצוני – משפר מצבים דלקתיים בפרקים, מרפא בעיות בעור כגון אקנה, סבוריאה, פסוראזיס ומשפר את נראות העור. טיפ: ניתן לתבל איתו מאכלים קרים כגון יוגורט או סלט (אך לא להוסיף למאכלים חמים מאחר ויאבד את סגולותיו). בשימוש חיצוני מומלץ למרוח על הפנים ועל האזורים הבעייתיים בעור. מחיר: 25 ₪.

4186 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

שמן קוקוס: אין דבר ששמן קוקוס לא יכול לעשות בתחום טיפוח הגוף, השיער והקוסמטיקה. מעניק טיפוח פנימי וחיצוני החל מריכוך עור קשה, דרך עידוד צמיחת שיער ועד להלבנת השיניים. כמו כן הוא מצוין לבישול, טיגון ולטיפול בבעיות כולסטרול, הפחתת שומן בטני והפחתת רעב. טיפ: הוספה של מעט שמן קוקוס למשחת השיניים תסייע בבעיות חניכיים ובהלבנת השיניים. בנוסף, מריחת שמן קוקוס על שפתיים סדוקות תסייע בהזנה מהירה והגנה מתמשכת. מחיר: 12.9 ₪.

4184 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

שמן קיק: אחד השמנים הטבעיים והדומיננטיים עבור טיפול ושיקום עור בעייתי. ידוע במיוחד ביכולתו לטפל בשיער דליל ולהאיץ את קצב צמיחת השיער. כמו כן, משקם ומחזק את שיער הראש בשל יכולתו לחדור אל נקבוביות העור באופן המהותי ביותר עם יתרון בולט על פני שמנים אחרים. טיפ: טפטוף של 1-2 טיפות שמן קיק על מסרק גבות וסירוק הגבות יועיל בהאצת קצב צמיחת השיער. מחיר: 11.90 ₪.

4191 - מוצרים טיפוח ואיפור חדשים לשנה החדשה שנת תשפ"א.

שמן שקדים: נחשב לאחד מאמצעי הלחלוח הטובים ביותר בשל יכולת הספיגה המהירה שלו, ריחו וטעמו הניטראליים והתאמתו לשימוש בעלי עור רגיש כמו תינוקות ובעלי אלרגיות שונות. השמן קליל, נספג בקלות ואינו שמנוני לאורך זמן ולכן מאפשר לשלב מריחת קרמים ומשחות נוספות. שמן השקדים נחשב כשמן בסיס מצוין. טיפ: היות והשמן עדין מאוד ניתן לזלף מספר טיפות לאמבטיה פושרת לתינוקות או בעלי עור רגיש ואף לעסות עימו את העור כשהוא לח.  השמן ישאיר את העור רך ונעים למגע. כמו כן, עיסוי השמן על עור הפנים, יתרום להשבת הלחות וישמש בסיס נפלא להנחת המייקאפ. מחיר: 11.90 ש"ח

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]