מוצרי איפור חדשים לחורף 2019.

2946 - מוצרי איפור חדשים לחורף 2019.

מותג האיפור האיטלקי PUPA MILANO משיק את PUPA MADE TO LAST LIQUID EYE SHADOW: קולקציית צלליות עיניים במרקם נוזלי ואפקט מטאלי מחזיר אור, עמידות לאורך זמן ועמידות במים, ב- 12 גוונים.

2925 - מוצרי איפור חדשים לחורף 2019.

ההבטחה: הצללית הנוזלית מגיעה באריזה הדומה לשפתון נוזלי, עם אפליקטור ספוגית קטנה המאפשרת שחרור מבוקר ומריחה מדויקת. בעלות מרקם קליל, רענן ונוח מאד לשימוש. אפקט של זוהר מתוחכם נשאר יציב לאורך זמן. הפיגמנט מחזיר אור וגורם למראה זוהר. המרקם הנוזלי הקליל כמעט חסר משקל ומאד נעים ונוח לעבודת האיפור.

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה לפורים 2019 פלטת איפור מינראלי לפנים ולגוף, בסימן BODY ART.

2935 - מוצרי איפור חדשים לחורף 2019.

הפלטה כוללת 15 גוונים אופנתיים לאיפור אומנותי לפנים ולגוף. הערכה מיועדת לצביעת שטחים גדולים וכלה בקישוטים עדינים ובציורי גוף מדויקים. בזכות הפיגמנטים החדשניים הלוק מתקבל עשיר ורב ממדי.הפלטה כוללת שלוש וורסיות שונות המציעות קשת רחבה של גוונים. כל פלטה בעלת גוון אופי שונה- הראשונה צבעונית, השנייה על טון של גוונים חומים והשלישית בטון של גוונים וורודים וסגולים.

הוראות שימוש: טובלים מכחול במים, בוחרים בגוון הרצוי (או שיוצרים גוון חדש באמצעות ערבוב של כמה צבעים) ומאפרים בחופשיות. בסיום השימוש מקפידים על סגירה הרמטית של הערכה למניעת התקשות הצבע.  להסרת הצבע מהעור ניתן להשתמש במסיר איפור או במים וסבון. כדי למלא שטחים גדולים בצבע, מומלץ להשתמש בספוגית ולסיום במקבע איפור.

מחיר לפלטה: 39.90 ₪.

לוריאל פריז משיק את MICRO TATTOO BROW ARTIST סטייל "שיטת השערה" לעיצוב הגבות במראה מלא וטבעי.

2944 - מוצרי איפור חדשים לחורף 2019.

ההבטחה: מוצר גבות מהפכני, שצורתו טוש בעל קצה מפוצל דמוי "מזלג". כמו כן, מיקרו טאטו מבטיח גבות עמידות עד 24 שעות  ומדמה עשרות קווי שיער דקיקים, למראה טבעי עשיר ומתאים לכל אדם המעוניין להוסיף עובי במראה טבעי לגבותיו, באמצעות אשליית קווי שיער. מומלץ במיוחד לבעלי גבות דקות, גבות בעלות "חוסרים" (לא רציפות), גבות קצרות מדי ואפילו לבעלי גבות מלאות לפי הטעם האישי. ניתן להשתמש על חלק מהגבה או על כולה.

2947 - מוצרי איפור חדשים לחורף 2019.

טיפ לבחירת גוון מעדי פרג'י, מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז: אנחנו בלוריאל פריז ממליצים לבחור את צבע מוצר הגבות שלכם לפי צבע שיער הראש; אך עם זאת, יש לזכור שאיפור הוא עניין של טעם אישי. גבות בהחלט משקפות אישיות; מומלץ להתנסות במבחר הגוונים ולבחור את האחד שהולם את המראה ואת האישיות שלכם. בכדי להשיג מראה של גבות טבעיות, יש להשתמש בקצה הטוש, ולצייר משיכות קטנות, מהחלק הפנימי של הגבה כלפי חוץ. ניתן למלא "חורים" בעזרת מיקרו טאטו, ואף ליצור סיומת מחודדת לקצה הגבה החיצוני.  בכדי לקבל מראה של גבות מלאות יותר, יש להשתמש בחלק העבה והשטוח של המכחול.

מחיר: 50 ₪

L’ORÈAL PARIS משיק את: Mascara Paradise Water Proof.

2943 - מוצרי איפור חדשים לחורף 2019.

 

ההבטחה: עמידה במים שומרת לאורך זמן על ריסים מודגשות וארוכות מעניקה עובי, אורך וגם נפח לריסים.

מרכיבים: בשמן קיק.

מחיר: 75.00 ₪.

L’ORÈAL PARIS משיק קולקציית איפור על טהרת הטרנד "No makeup makeup" הכוללת  טיפות הארה נוזליות, מייק-אפ בכיסוי קליל, סומק בגוון אפרסק ובריח מפתה וברונזר בגימור מאט.

2926 - מוצרי איפור חדשים לחורף 2019.

טיפות הארה היילייטר במרקם נוזלי המעניק ברק וזוהר טבעי לעור : 

ההבטחה: מתאים לשימוש גם כצללית על שטח העפעפיים, על השפתיים ולהדגשת אזור המחשוף והזרועות. ניתן ל-2 שימושים: על עור נקי / מעל המייק-אפ או שניתן לערבב עם המייק-אפ למראה זוהר.

מחיר: 75 ₪

מייק-אפ בכיסוי קליל: BONJOUR NUDISTA, מייק-אפ נוזלי לעור קורן ומלא בלחות. מעניק כיסוי קליל וטבעי לעור.

רכיבים: צמחיים וקוקטייל ויטמינים מועשרת בשמן מישמש, תמצית תה ירוק וויטמין E הידוע כנוגד חמצון.

מחיר: 75 ₪

סומק LIFE'S A PEACH סומק המעניק זוהר טבעי לעור בגוון אפרסק ובניחוח פירותי מפתה.

ההבטחה: מעניק לעור גוון וזוהר רך וטבעי.

מרכיבים: פורמולה מכילה תמצית אפרסק ומתאימה לכל גווני העור.

2946 - מוצרי איפור חדשים לחורף 2019.

מרכיבים: תמצית קוקוס.

מחיר: 65 ₪.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]