מוצרי טואלטיקה חדשים לחורף 2018.

1990 - מוצרי טואלטיקה חדשים לחורף 2018.

אלטמן משיקה את המוצר הראשון בסדרת מוצרי הגוף של פלקסיטול, לטיפול בעור יבש, עדין ומגורה: תחליב גוף לעור יבש.

1983 - מוצרי טואלטיקה חדשים לחורף 2018.

ההבטחה: הפתרון האפקטיבי והמהיר לכל מצב של עור יבש, המוצר בעל נוסחה ייחודית בעלת תכונות הזנה אינטנסיבית, המשאירה את העור רך ובריא. רכיב זה  מעניק אפקט לחות אינטנסיבי, מידי למשך 24 שעות הגורם להגברת הלחות בעור ב- 50%.

מרכיבים: חומר פעיל Xeradin המאפשר הזנת לחות אינטנסיבית המורגשת באופן מידי ונשמרת  24 שעות. מדובר ברכיב חדשני המופק מצמחים קסרופיטים הצומחים באזורים בהם קיימים תנאי יובש קיצוניים המחסור במים גורם קשיים להישרדות הצמחייה . הצמחייה באזורים אלו מתאימה את עצמה לתנאי האקלים היבש ע"י פיתוח מנגנונים מיוחדים בכדי לנצל את המים הזמינים.

פינוק, משיק מהדורת חורף של תחליבי רחצה בתוספת חמאות עשירות הכוללת שני תחליבי רחצה : תחליב רחצה בתוספת חמאת מנגו ואלוורה ותחליב רחצה בתוספת חמאת קקאו וקמומיל. 

1996 - מוצרי טואלטיקה חדשים לחורף 2018.

ההבטחה: תחליבי הרחצה מעניקים חווית מקלחת מפנקת ותחושה מרגיעה. הנוסחה העשירה מנקה את העור בעדינות ומעניקה לחות וגמישות למראה עור בריא ומטופח, גם בחורף.

מרכיבים: חמאת המנגו המופקת מגלעיני הפרי תורמת להגברת לחות העור והתחדשות התאים. חמאת הקקאו המופקת מפולי קקאו ידועה בסגולותיה להרגעת העור. בהשראת סגולות אלו נוצרה סדרת תחליבי החורף החדשה של פינוק.

קרמה משיקה קרם רחצה עם "לחות מוגברת" לעור יבש במיוחד,

1989 - מוצרי טואלטיקה חדשים לחורף 2018.

מרכיבים: מועשר בחמאת שיאה, ויטמינים ושמנים ממקור טבעי. עשיר בלחות להזנה עמוקה לטיפול אינטנסיבי והרגעת העור, מועשר בחמאת שיאה, מתאים לעור רגיש.

ההבטחה: מיועד לניקוי וטיפוח עור הסובל מיובש מוגבר, אשר לעיתים קרובות מאובחן גם כעור רגיש. מזין  את העור בלחות מידית, מחזקים את מערך ההגנה של העור, ומונעים תחושת מתח וגירוי.

מותג השיער SYOSS, משיק: שמפו ומרכך חיזוק שורשי סיב השערה, מיועדת במיוחד לחיזוק שיער חלש, דליל ושברירי מהשורש ועד הקצוות. 

1984 - מוצרי טואלטיקה חדשים לחורף 2018.

חפיפה וייבוש השיער הם לא ה"פושעים" היחידים מאחורי השערות התועות על הכרית בבוקר- גם שבירת שיער יכולה לגרום להידללות. כאשר מפעילים על סיב השערה מתח ועומס רב (חפיפה, ייבוש, פן, שימוש במחליק, צביעה, וכדומה) אך לא שומרים ומחזקים אותו כראוי, הוא נוטה להיחלש ולהישבר בנקודות הפגועות. זו אינה תופעה נדירה, כמעט 45% מכלל הנשים סובלות משבירת השיער והידללות ואם את אחרי לידה את בוודאי תזדהי אפילו יותר.

מרכיבים: תמצית קפאין, אשר ממריצה את חילוף החומרים בשורשי השיער ומחזקת את סיב השערה. לחיזוק אופטימלי,

SYOSS שמפו חיזוק שורשי סיב השערה: מנקה את השיער והופך אותו לעמיד יותר נגד שבירת שיער.

1985 - מוצרי טואלטיקה חדשים לחורף 2018.

SYOSS מרכך חיזוק שורשי סיב השערה: מזין את השיער ומסייע להפחתת שבירת סיב השערה עד 95%. מומלץ להשתמש הן בשמפו והן במרכך לעד 95% פחות שבירת שיער הנגרמת כתוצאה מסיב שערה שברירי.

 Dove  משיקים 2 סוגי קרם ידיים: מועשרים בויטמינים להגנה מפני יובש ומציעה ניחוחות חדשים וקטיפתיים.

1988 - מוצרי טואלטיקה חדשים לחורף 2018.

Dove קרם ידיים לעור יבש: בנוסחה מועשרת לטיפול והגנה על העור מפני יובש. קרם הידיים פותח במיוחד לטיפול בעור יבש, הוא מטפח עור יבש הנגרם ע"י רוחות החורף, שומר על רמת הלחות הטבעית ומעניק לו תחושת רכות ומגע רך כמשי.

Dove קרם ידיים לעור רגיל: בתוספת ויטמינים A ו-E ורכיבי לחות יחודיים. קרם הידיים מגן מפני יובש, קור, רוח ונזקי חשיפה תכופה למים. מותיר את העור רך, חלק ומטופח.

LA ROCHE–POSAY משיק לשפתיים את CICAPLAST LIPS BARRIER REPAIRING BALM לימי החורף. השפתיים נחשבות לאזורים עדינים במיוחד מבחינה פיזיולוגית, והפגיעים ביותר לגירויים חיצוניים. חשיפה לקור, שמש, רוח, זיהום אוויר בשילוב פעולות יומיומיות מגבירות את פגיעות אזורים אלו ועלולים לגרום לתחושת אי-נוחות.

1899 - מוצרי טואלטיקה חדשים לחורף 2018.

ההבטחה: מתאים לילדים ולמבוגרים, מונע התייבשות, מקל על שפתיים יבשות וסדוקות  עוטף את השפתיים כשכבת מגן, האצת ההתחדשות לעומק של שכבת המגן העורית, מסייע לתיקון שפתיים סדוקות, מרגיע מיידית ומפחית את הסיכוי לגירוי. נטולי בושם. ללא פראבן. נבדקו דרמטולוגית ונבדקו בישראל על עור רגיש. ניתן להשתמש בו גם באזורים סביב הפה והנחיריים.

מרכיבים: 10% חמאת שיאה חומר פעיל המסייע להחדרת הלחות, שעוות דבורים  מסייעת להגנה על העור, עשיר בחומצות שומן הקרובות לאלה של העור ומשתתף באופן פעיל בתהליך של הענקת לחות, ריכוך עור יבש וחידוש הליפידים.

מחיר: 45 ש"ח.

קולגייט משיקה את משחת השיניים החדשה למשפחת קולגייט טוטל – Total Pro Visible Action  Colgate עם טכנולוגיית הקצף הפעיל.

1986 - מוצרי טואלטיקה חדשים לחורף 2018.

ההבטחה: מספקת הגנה מקיפה לשניים, לשון לחיים וחניכיים ללא הפסקה במשך 12 שעות. כוללת מערכת הגנה ייחודית המסייעת בהגנה מפני עששת, מסייעת בהגנה מפני הצטברות פלאק גם בין צחצוח לצחצוח, מקנה תחושה של שיניים נקיות.בעיות בחניכיים, הצטברות אבן שן, שחיקת האמייל, כתמי שיניים, ריח רע מהפה ורגישות ליום שלם.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]