לירן כוהנר ובליקי רוזנברג שגרירות יופי של המותג "אסתי לאודר, בישראל.

1424 - לירן כוהנר ובליקי רוזנברג שגרירות יופי של המותג "אסתי לאודר, בישראל.

החברות הטובות, הדוגמנית לירן כוהנר ומאמנת הכושר האישית ליקי רוזנברג, בעלת מותג הכושר ליקיס,  נבחרו ע"י מותג הטיפוח והאיפור המוביל אסתי לאודר, לשמש שגרירות יופי מקומיות בישראל, יובילו  קמפיינים דיגטליים של המותג וכן ימלאו תפקיד פעיל גם ברשתות החברתיות שלהן ושל אסתי לאודר ישראל.

החברות של לירן כוהנר וליקי רוזנברג  נולדה בסטודיו "ליקיס" ועם השנים הן הפכו לבלתי נפרדות. סגנון החיים של שתיהן, הכולל ספורט, תזונה נכונה, אהבה לאופנה ולחיים עצמם, משתלב באופן מדוייק עם ערכי המותג. מדובר בנשים בעלות עולמות תוכן מגוונים, מוערכות בזכות עשייה מתמדת, המדברות בגובה העיניים ופונות לקהל רחב בכל הגילאים.

 

1423 - לירן כוהנר ובליקי רוזנברג שגרירות יופי של המותג "אסתי לאודר, בישראל.

הדוגמנית לירן כוהנר.

1421 - לירן כוהנר ובליקי רוזנברג שגרירות יופי של המותג "אסתי לאודר, בישראל.

מאמנת הכושר האישית ליקי רוזנברג.

 

לירן כוהנר (28), פרצה לתודעה הישראלית כשנבחרה כמלכת היופי של ישראל בשנת 2007. מאז ועד היום היא עובדת במרץ כדוגמנית ושחקנית מבטיחה, מובילה קמפיינים נחשקים ומשתתפת בסדרות מצליחות למבוגרים ולנוער. ליקי רוזנברג (32), מוכרת כבעלת מותג הכושר ליקיס וכמאמנת של רבים ממפורסמי הביצה המקומית. בבעלות ליקי סטודיו בוטיק לאימוני כושר בנמל תל אביב, ובאמצעות חווית אימון ייחודית, היא סוחפת אחריה קהל רב שאימץ אורח חיים בריא, ספורטיבי ומהנה ויחד עם ליקי הפך את הספורט ללייפסטייל ולחלק בלתי נפרד משגרת היומיום.

 

1422 - לירן כוהנר ובליקי רוזנברג שגרירות יופי של המותג "אסתי לאודר, בישראל.

 

לדברי שירל עודד, מנהלת השיווק של אסתי לאודר בישראל, "כוהנר ורוזנברג נבחרו בתום תהליך מיון קפדני ובאמצעות סקרי שוק מעמיקים, אשר העידו כי שתיהן עולות בקנה אחד עם רוח המותג וערכיו. שתיהן מהוות מודל להזדהות של נשים רבות. הן נשיות, חזקות, דעתניות, המשדרות תחכום ואלגנטיות. סגנון החיים שלהן הכולל ספורט, תזונה נכונה, אהבה לאופנה ולחיים עצמם, משתלב באופן מדוייק עם ערכי המותג". המותג אסתי לאודר העולמי, הפועל בכ- 120 מדינות ברחבי העולם, הציב פרופיל בינלאומי, אשר היווה מודל לבחירת השגרירות המקומיות בכל מדינה.

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]