מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

829 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

כמו בכל כל שנה, בתקופה הזו של העונה כשהיובש משתלט על כל חלקה טובה בגופנו, חוזר השיח על עולם השמנים. לאחרונה יותר ויותר שמנים מתגלים כבעלי סגולות ויתרונות בתחומים רבים בשגרת החיים כמו בכל כל שנה, בתקופה הזו של העונה כשהיובש משתלט על כל חלקה טובה בגופנו, חוזר השיח על עולם השמנים כאשר לאחרונה יותר ויותר שמנים מתגלים כבעלי סגולות ויתרונות בתחומים רבים בשגרת החיים ובעיקר בטיפוח העור והגוף כך שמעבר לעובדה ששמן זית בריא למאכל ולשיער קיימים עוד סוגי שמנים העוזרים לנו לשמור על טיפוח העור ביעילות מקסימלית ומספקים לעור גופינו לחות בעונת החורף.

אנו שמחים לבשר לכם שחברת "נוה פארמה" משיקה בימים אלו בישראל את מותג מוצרי הדרמו-קוסמטיקה הידוע והוותיק "frei öl" מגרמניה ומביאה לישראל את בשורת תכשירי הטיפול והטיפוח האיכותיים בסטנדרטים אירופיים ובמחירים אטרקטיביים. מוצרי הטיפוח של frei öl  ידידותיים לכל סוגי העור ויוצרים  איזון בין מסורת וקדמה ופותחו במיוחד על מנת להעניק יעילות מקסימלית לטיפול וטיפוח העור, החברה משלבת במוצריה רכיבים מוכרים שהוכחו כיעילים לעור ורכיבים פעילים חדשניים אשר פועלים יחדיו ואשר נותנים מענה יעיל ואפקטיבי לצרכי העור, כמו כן  רשת Beautycare (ביוטיקייר), המתמחה במוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים ואיכותיים ומחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים, משיקה לחורף סוגי שמנים איכותיים במחירים ידידותיים. 

מוצרי הסדרה מטפלים ביעילות בסימני מתיחה, צלוליט, כתמי עור, יובש בעור, ריכוך צלקות  מטפחים ומפנקים את העור עם השמנים הטבעיים שהפכו את frei öl לשם נרדף לאיכות באירופה, מזה חמישה עשורים. המוצרים הינם 100% טבעיים והיפואלרגניים. הם נבדקו ע"י רופאי עור ונמצאו  כמתאימים לטיפול בעור רגיש, נמרחים בקלות ונספגים במהירות, ללא תחושת שמנוניות ועומדים בסטנדרטים פרמצבטיים הגבוהים בעולם ונמכרים מזה 50 שנים במעל  30 מדינות בעולם. סדרת שמני הגוף של frei öl, המכילה שמנים טבעיים מובחרים, פותחה על ידי מומחי החברה על מנת להעניק לעור הזנה איכותית ולשמור על בריאותו. הרכיבים הפעילים של מוצרי הסדרה נבחרו בקפידה לטיפול בסוגי עור שונים בהתאם לצורכיהם. כל מוצרי הסדרה אינם מכילים אלכוהול, חומרי צבע, פרבנים, שמן מינרלי, פארפין, פוליאתילן גליקול או תוצרי, סיליקון.

המוצרים בסדרה: 

שמן גוף טיפולי לטיפוח העור מפנק ומשקם Skincare Oil, במרקם קטיפתי, השמן נחשב לשמן הכי פופןאי בבתי המרקחת בגרמניה. 

827 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

ההבטחה:  מטפל בעור יבש, יעילותו מוכח כמו כן בריכוך צלקות, סימני מתיחה וגווני עור לא אחידים, מעניק לעור תחושה חלקה ורכה.

רכיבים: מכיל שמנים טבעיים איכותיים וויטמינים. שמן חמניות, שמן לבנדר, שמן חוחובה, ביזבולול, אלוורה, שמן זרעי, חיטה  וויטמין A, וויטמין E. השמן אינו מכיל אלכוהול, חומרי צבע, פרבנים, שמן מינרלי (פרפין), פוליאתילן גליקול או תוצריו וסיליקון. מחיר: 99.90 ₪

שמן למיצוק העור וטיפול בצלוליט Shaping Oil מעניק לעור מראה מעוצב ומוצק.

 

826 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

ההבטחה: שמן ממריץ, מחליק, מפחית צלוליט וממצק אזורים בעייתיים כגון הבטן, הרגליים, הישבן והזרועות. באותו זמן, מזין את העור עם חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה, משמנים טבעיים. תכשיר מעולה לאימהות חדשות  לשימוש לאחר ההיריון. נלחם בצלוליט באמצעות תמצית פרג אדום אשר מייצרת ליפוליזה (המסת שומן) ביעילות גבוהה פי 10 מקפאין, מזין את העור ומעניק לו תחושה קטיפתית הודות לשמן השיאה ולשמן שיבות שועל, מושלם לחידוש העור לאחר הריון.

רכיבים: שמן שיאה, שמן שיבולת שועל, שמן חמניות, ויטמין  E , תמצית זרעי פרג אדום, תמצית תורמוס לבן. אינו מכיל: אלכוהול, חומרי צבע, פרבנים, שמן מינרלי (פרפין), פוליאתילן גליקול או תוצריו, סיליקון מחיר: 129.90 ₪

שמן למניעת סימני מתיחה בהריון Massage Oil for Pregnant Women בפורמולה שנבחנה על פני שנים רבות מלווה את העור במהלך התקופה המיוחדת הזו בצורה ייחודית להפליא כדי למנוע סימני מתיחה.

831 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

ההבטחה: מונע סימני מתיחה ביעילות מגביר את אלסטיות העור באמצעות ויטמין E מזין היטב את העור עם חומצות שומן אומגה 3 ו-6 משמנים טבעיים מרגיע עור מגורה באמצעות ביזבולול של קמומיל

רכיבים: אלוורה, שמן זרעי חיטה, שמן חוחובה, ביזבולול, ויטמין E, שמן קיקיון. אינו מכיל: אלכוהול, חומרי צבע, פרבנים, שמן מינרלי (פרפין), פוליאתילן גליקול או תוצריו, סיליקון

מחיר: 129.90  ₪

סרום לעור הפנים Facial Oil משיב חיות ומעניק לחות שמן הפנים המפנק מבוסס על שמנים טבעיים ומשקם ומעניק לחות לעור יבש. מעניק לעור מראה חלק ברור ותחושה רכה. בזכות המרקם הקליל שלו, הוא נספג במהירות ואינו משאיר את העור עם תחושה שמנונית.

828 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

אופן השימוש בבוקר ובערב, יש למרוח 5 – 8 טיפות של השמן עור נקי ועדיין מעט לח ולעסות אותן אל העור בעדינות.  מומלץ למרוח גם על הצוואר ועל אזור המחשוף. יכול גם לשמש כמסכה אינטנסיבית מרחו 10 – 15 טיפות של שמן הפנים על הפנים, הצוואר ואזור המחשוף, והשאירו אותו כך למשך 10 דקות. הורידו את השאריות באמצעות ממחטת פנים עדינה. כדי להשיג את האקסטרה אפקט של frei öl יש לטפטף מספר טיפות שמן על כף היד יחד עם מוצרי הטיפוח הרגילים לפנים ולגוף (למשל  קרם לחות או קרם גוף).

מרכיבים: משקם את העור בזכות האומגה 6 שמקורו בשמן שיבולת השועל. מגביר את לחות העור באמצעות הרכיב הפעיל המוגן בפטנט Revidrat  מותיר את העור עם תחושה רכה ומשיית.אינו מכיל: אלכוהול, חומרי צבע, פרבנים, שמן מינרלי (פרפין), פוליאתילן גליקול או תוצריו, סיליקון.

מחיר: 129.90 ₪ את מוצרי frei öl ניתן לרכישה בכל בתי המרקחת.

רשת Beautycare (ביוטיקייר), המתמחה במוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים ואיכותיים ומחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים,  משיקה לחורף סוגי שמנים איכותיים במחירים שוים לכל כיס. 

820 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

שמן קיק: נפלאות רבות מיוחסות לשמן הקיק ושמו מוזכר רבות כמאיץ צמיחת שיער הגבות, הריסים וכמי שמחזק את שורשי השיער ועוזר למנוע נשירה. בזכות סגולות אלה השמן הפך למבוקש מאוד במיוחד לאור היותו מוצר טבעי אך מי שביקש לרכשו  בבית המרקחת יכול היה לעשות זאת רק באמצעות הצגת מרשם. שמן 100% טהור, מופק בכבישה קרה והינו למעשה טריגליצריד העשיר בחומצה ריצינולאית -האחראית העיקרית לסגולותיו. בין הסגולות המיוחסות למוצר: האצת צמיחת שיער הגבות, חיזוק והארכת ריסים, הזנת שורשי השיער, מונע פיצול קצוות ומטפל בקשקשת ואף תורם לצמיחת הציפורניים. רשת ביוטיקייר, הפכה לחברת הקוסמטיקה הראשונה והיחידה שמציעה על מדפיה את שמן הקיק  לכל דורש, ללא מרשם ובאישור משרד הבריאות ולא זו בלבד הוא אף יוצע במחיר נמוך משמעותית ביחס למחיר השוק. מחיר 10.90 ₪.

825 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

שמן מרוקאי: שמן מרוקאי להחייאת השיער וחיזוק סיב השערה. מכיל את שמן הארגן המקורי ומרוכז. סוד הפקתו של שמן הארגן המופק מאגוזי הארגן, נשמר היטב ועובר מדור לדור במרוקו ארץ מוצאו. בזכות הרכבו הייחודי העשיר בחומצות שומן חיוניות, חומצה לינולאית- אומגה 6, ונוגד החמצון רב העוצמה ויטמין E, מחייה השמן שיער יבש ופגום, מגן עליו ומחזיר לו רכות, קטיפתיות וברק. המרקם העשיר של שמן זה תורם לחיזוק סיב השערה והתוצאה היא שיער בעל מראה מלא ובריא יותר. מחיר: 12.60 ₪.

823 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

 

שמן קוקוס: בשנים האחרונות קיימת הכרה בסגולותיו הרבות של שמן הקוקוס הטבעי. השמן הטבעי הפך למדובר כמעט בכל תחום. בעולם הטיפוח מיוחסות לשמן סגולות רבות, ביניהן תרומתו המופלאה להארכת וחיזוק השיער, עצירת נשירה ואף טיפול בקרקפת הסובלת מגירויים וקשקשים. ביוטיקייר, משיקה ממש עכשיו את 1ST CHOICE HERBAL SOLUTION  שמן קוקוס 100%  – שמן משובח המומלץ למגוון שימושים. סגולותיו נובעות מהמבנה המיוחד של חומצות השומן בינוניות השרשרת MCFA אותן הוא מכיל. השמן מהווה מקור עשיר לחומצות אלה ובמיוחד לחומצה הלאורית עתירת הסגולות, אשר מצויה בחלב אם, אך נדירה במזון צמחי. חומצות MCFA מסיסות יותר במים, נספגות היטב ומהוות מקור מעולה ליצירת אנרגיה. עמידות השמן בחום הנה גבוהה באופן ניכר משמנים אחרים והופכת אותו בין היתר גם לשמן טיגון, בישול ואפיה אידיאלי. השמן מתקשה בטמפרטורה של מתחת ל 23 מעלות צלזיוס. שימושים נפוצים: כתחליף חמאה ומרגרינה, להסמכה והקרמה.  בארצות המוצא שלו שמן הקוקוס נחשב אף כתכשיר טיפוח מופלא. מחיר 13.90 ₪ שמן קוקוס הינו מוצר מזון בכל העולם, ועל כן, על גבי אריזתו לא מופיעות התוויות  קוסמטיות.

822 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

שמן שקדים: 100% שמן שקדים בכבישה קרה מומלץ למגוון רחב של שימושים. הכבישה הקרה שומרת על סגולותיו המיוחדות של שמן השקדים העשיר בחומצות שומן חיוניות, ביתא סיטוס טרול, אלפא-טוקופרול, אשלגן, אבץ, מגנזיום וויטמינים. חומצות אלו ממיסות את עודפי הסבון, מסירות תאים מתים ולכלוך ובכך מנקות את הנקבוביות. שמן זה ידידותי לעור ומומלץ לא פעם גם לנשים הרות ותינוקות. כמו כן, השמן מעודד צמיחת עור חדש, מעלים סימני מתיחה ומסיר כתמי עור. לשמן שקדים תועלות רבות והוא משמש כתכשיר רב שימושי למגוון רחב של שימושים כגון: ריכוך עור וטיפול בקשקשים בקרב תינוקות, מהווה כשמן לטיפולים ארומתרפיים שכן משתלב היטב עם שמנים אתריים טיפליים, מרכך עור קרני וקשה וסדוק בכפות הרגליים,  מאריך ומעבה ריסים, מחזק את שורשי השיער שכן הוא עשיר במגנזיום, מאחה קצוות מפוצלים ומטפל בשיער יבש ופגום, מחזק ציפורניים ומאיץ את צמיחתן ומשמש כמסיר איפור טבעי. *אסור לשימוש לבעלי אלרגיה לאכילת אגוזים ושקדים. מחיר: 10.90 ₪.

824 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

חמאת שיאה: מספיק שמנונית על מנת להיות חלק מסדרת שמנים).  MOISTURE- היא חמאת גוף מבוססת על חמאת שיאה המכילה ריכוז גבוה של סטארין וחומצות שומן רוויות- הדומות במרקמן לשומן המופרש על ידי בלוטות החלב המעודדות את התחדשות העור. החמאה מהווה מענה מושלם לאזורי עור יבשים ויבשים מאד אותם היא מרככת כאילו לא נסדקו מעולם. פעולת שרשרת המשלבת מרכיבים כמו גליצרין (מרכיב הסופח את מולקולות הלחות מהאוויר ומוליך אותן אל העור), שיבולת שועל (עשירה בפוליסכרידים ה"מעבים" את הלחות המצטברת ומותירים אותה בעור לאורך זמן), תמצית  אלוורה (בעלת כושר היספגות מעולה המחדיר לעור פוליסכרידים)  היא זו המעכבת את אובדן הלחות. (מתאים למרפקים, ברכיים, קרסוליים, כפות ידיים וכו'). מחיר: 9.90 ₪.

830 - מהם השמנים הנכונים, לטיפוח העור והגוף בעונת החורף היבשה?

שמן הזנה לציפורניים: Nail & Cuticle מסדרת AVOPLEX של מותג הלקים OPI הוא שמן להזנת הציפורניים והזנת הקטיקולות, מבוסס על שמן אבוקדו, עשיר באנטי אוקסידנטים טבעיים, מועשר בוויטמין E, תמציות ענבים, שמן חמניות ושמן שומשום ושקדים. נועד לטפל ולהעשיר בלחות מאוזנת את העור המתקלף הסדוק והפגום סביב הציפורניים. השימוש: מומלץ לטפטף טיפה אחת (כפעמיים ביום )סביב עור הקטיקולה או לאחר הסרת הלק, לעסות קלות את הציפורן והעור מסביב.  מחיר: 120 שקלים.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]