מתכונים לקוסמטיקה טבעית מפירות

ט"ו בשבט הוא הזמן הטוב ביותר להכיר את המרכיבים הטריים והטבעיים שיש בפירות כמו פאפיה, חמוציות, תותים וקליפות התפוז שאנו אוכלים, המכילים ויטמין C ותכונות אנטי אייג'ינג שעוזרים להילחם ברדיקלים חופשיים למנוע קמטים, להקנות עור מוצק יותר,  לסייע בטיפול בבעיות השיער ובטיפוחו ולעשות פלאים לעור ולשיער כתחליף למוצרי קוסמטיקה.


 

במקום לרוץ לקוסמטיקאית הנה מספר מתכונים קלים ופשוטים להכנה:

 

570b9d443bfbb - מתכונים לקוסמטיקה טבעית מפירות

מסכת תותים לפנים תותים מכילים חומרים נוגדי חמצון טבעי, הידועים כגורם שמסייע לחידוש תאי העור ופעולת אנטי אייג'ינג. בנוסף, החומצה הסליצילית בתותים מסירה תאי עור מתים.

איך לעשות את זה: מועכים יחד 1/2 כוס תותים טריים, כף חלב טרי, וכף קמח אורז או קורנפלור, עד לקבלת משחה חלקה. מורחים על הפנים והצוואר, ומשאירים למשך 20 דקות. לשטוף עם מים פושרים. להשתמש פעמיים בשבוע.

 

 

570b9d452c11a - מתכונים לקוסמטיקה טבעית מפירות

מסיכת חמוציות החמוציות יכולות גם לעזור באופן טבעי לקלף תאי עור מתים. מומלץ לנסות טיפול מרענן זה פעמיים בחודש.

איך לעשות את זה: במעבד מזון, מערבבים כוס חמוציות טריות, כוס ענבים אדומים או ירוקים ללא גרעינים, 2 כפיות מיץ לימון וחבילת ג'לטין ללא טעם במהירות בינונית במשך 20 שניות, עד שמתקבל מרקם דביק. מכסים ושומרים במקרר במשך 45 דקות להתעבות. מוציאים מהמקרר ומחכים כ-10 דקות. מורחים את התערובת על עור נקי ויבש, (יש להימנע מאזור העיניים). להשאיר ל15 דקות, ואז לשטוף עם מים חמים.

 

570b9d458d13c - מתכונים לקוסמטיקה טבעית מפירות

פילינג פפאיה להבהרת העור האנזימים שנמצאים בפרי הפפאיה מסייעים לתיקון נזקי שמש, הפחתת כתמי גיל ועור חלק. לאחר טיפול זה, העור שלך ייראה בהיר יותר, עם גימור מלוטש יותר.

איך לעשות את זה: חותכים פרוסה גדולה של פפאיה בשלה ומוציאים את הזרעים והחלק הפנימי. לשפשף את החלק הפנימי של קליפת הפפאיה על הפנים, תוך התמקדות בקווים סביב הפה, מסביב לעיניים ועל הצוואר. יש להמתין במשך 15-20 דקות, ואז לשטוף עם מים פושרים. מסכה ניתן לעשות זאת פעמיים בשבוע.

 

570b9d4610baf - מתכונים לקוסמטיקה טבעית מפירות

פילינג מחדש עור מתפוז תפוז הוא מקור של חומצות אלפא ווויטמין C, אשר הוכחו קליני למניעת קמטים וקווים עדינים. השילוב של כל המרכיבים כאן עוזר לקלף את תאי עור המתים ומגרה ייצור תאים חדש.

איך לעשות את זה: מערבבים באופן יסודי 1 חלמון ביצה, 1 כפית דבש, רבע כוס מיץ תפוזים טרי ושקית ג'לטין. למרוח על עור הפנים במשך 20 עד 25 דקות ולשטוף.

 

אם אין לך את הזמן ואת הכלים ואת הסבלנות להתעסק עם כל תהליך הכנת הפירות וכו' יונקה פריז מציעה את FRUITÉLIA תחליב לחות על בסיס חומצות פרי המעניק לחות מוגברת וחידוש העור שיעשה עבורך את העבודה.

 

570b9d4688897 - מתכונים לקוסמטיקה טבעית מפירות

ההבטחה: מחליק, מלחלח. נוסחה נוזלית קלה זו חודרת עמוק לעור וזמינה בשתי גרסאות המחדשות את העור מבלי לגרותו עור רגיש ויבש או לעור רגיל ושמן. מעודד את התחדשות התאים, מסלק בעדינות תאים מתים, מבהיר ומסייע בריכוך העור, עוזר להחליק קמטים וקמטוטים ומותיר את העור מועשר בלחות חיונית.

מרכיבים: אוכמניות, לימון, מימוזה. כמו כן בתחליב רכיבים להגנה גבוה מפני קריני UV+רכיבים פעילים: 12% תמציות פירות ו- 2% חומצות פרי טהורות המורכבות על חלבוני שקדים.

מחיר: 449 שקל. ניתן להשיג בבתי מלון, ספא, מכוני יופי ואצל הקוסמטיקאיות המוסמכות. לבירור נקודות המכירה משרדי החברה 097456220.

 

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]