כל מה שרציתם לדעת על השימוש בויטמין C והשפעתו על גופנו.

2745 - כל מה שרציתם לדעת על השימוש בויטמין C והשפעתו על גופנו.

האם ידעתם שלמרות חכמת הטבע, בני אדם הם חלק מהיונקים הבודדים שאינם מייצרים בעצמם ויטמין C וההשלמה לתוספים נעשית באמצעות תוספים תזונתיים או דרך תזונה? פירות ההדר הנמצאים בראש הרשימה וירקות המכילים כמות מסוימת של ויטמין C, כמו כוס מיץ תפוזים, תותים, ברוקולי, או גמבה בסלט, יספקו וימלאו את הצריכה היומית המומלצת.

 חנית נצר, מנהלת הדרכה במותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס נותנת הצצה על השימוש בויטמין C והשפעתו על גופנו.

גוף האדם זקוק לוויטמין C להאטת תהליך ההתחמצנות ולנטרול פעולת הרדיקלים החופשיים את הדוגמא הטובה ביותר ניתן לראות בתפוח עץ שממש עכשיו קולף וברגע שהתפוח נחשף לאוויר, הוא מתחיל להשחיר. תהליך זה נקרא התחמצנות. אם נסחט מעט מיץ לימון טרי על התפוח, נראה כיצד תהליך זה נעצר.

ויטמין C הוא מהוויטמינים החשובים בגוף שאחראי לחיזוק מערכת החיסון והגנה מפני התקררויות וזיהומים, לבנייה ותיקון של עצמות, כולל שיניים וציפורניים ומסייע בספיגה של ברזל מהמזון ולהחלמה של פצעים ובכלל, והוא קשור גם למניעת כיבים (אולקוס) ואפילו סרטן  לויטמין C יש לוקח חלק נכבד בטיפוח הפנים והגוף שלנו ויעיל  לטיפול באקנה, פיגמנטציה, הבהרת העור, מעכב ייצור מלנין ומסייע לפנים חלקות, בריאות וללא כתמים.

2744 - כל מה שרציתם לדעת על השימוש בויטמין C והשפעתו על גופנו.

  מתחם הפופ אפ של מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס KIEHL'S ברמת אביב.

יתרונותיו של ויטמין C

העור בנוי משלוש שכבות: אפידרמיס, דרמיס והיפודרמיס. חלבון הקולגן הנמצא בדרמיס, הכרחי למראה עור צעיר גמיש ורענן ומהווה בסיס לחיבור רקמתי הנותן תמיכה למבנה העור. באופן טבעי, עם השנים, קצב ייצור הקולגן הולך ומתמעט ואחראים לכך החשיפה לשמש, זיהום האוויר וגורמים סביבתיים שונים.

ויטמין C בנוסף לכל שאנטי-אוקסידנט רב עוצמה המסוגל לנטרל רדיקלים חופשיים, ויטמין C מסייע אף בבניית קולגן, מסייע בריפוי של פצעים ומזעור חבלות, במניעה של התפרצות זיהומית, שומר על בריאות העור, השיניים, החניכיים, תאי הדופן של כלי דם ובהחלמת פציעות ורקמות צלקתיות.

מחקרים שנעשו בשנים האחרונות על הויטמין הוכיחו שוב ושוב של ויטמין C יש השפעה מרבית על חיזוק המערכת החיסונית והוא פועל כתרופת פלא וחשוב לתהליכי הגדילה.

לויטמין C תפקיד קריטי במספר תהליכים ביוכימיים בשל פעילותו כקו-פקטור למספר אנזימים והוא עוזר לגוף לספוג ברזל מהמזון ומחסור בו עלול להוביל למצב של אנמיה.

ויטמין C הוא אנטי-אוקסידנט רב עוצמה המסוגל לנטרל רדיקלים חופשיים ומסייע בהאטת תהליך ההתחמצנות.

וויטמין C משמעותי במספר תהליכים ביוכימיים בשל פעילותו כקו-פקטור למספר אנזימים ועוזר לגוף לספוג ברזל  מהמזון.

ויטמין C יעיל לטיפול באקנה, פיגמנטציה, הבהרת העור ע"י עיכוב ייצור מלנין.

ויטמין C מגן על העור ומסייע להפחתת נזקים ומניעת מחלות עור כמו אטופיק דרמטיטיס ונוטל חלק נכבד בתהליכי בקרת דלקת.

תרומתו של ויטמין לשיער: מחסור בויטמין C עלול לגרום לשיער יבש ומפוצל לנשירת שיער והתקרחות אך היות וויטמין C מסייע לספיגת הברזל הוא שומר על שיער מלא ובריא.

ויטמין C עוזר לקדם צמיחה של שיער בריא ומסייע למניעת מצבי החלשות השיער ונשירתו בשל היותו נוגד חמצון חזק ויטמין C אחראי, להפחתת נזק שנגרם ע"י רדיקלים חופשיים העלולים להזיק לשיער ולהפוך אותו לשברירי וחלש.

 המינון המומלץ של ויטמין C: המינון היומי המומלץ לאנשים בוגרים, עשוי להשתנות מאדם לאדם, וכל זאת בהתחשב בגורמים נוספים כמו מצב בריאותי כללי, משקל וגובה, אך בגדול מומלץ לצרוך 2,000 מ"ג ויטמין C ביום.

ויטמין C לא מאוחסן בגוף והיות והעודפים נשטפים החוצה דרך מערכת השתן, מרבית האנשים, יצטרכו להתאמץ כדי להגיע למינון היומי המומלץ.

חשוב לזכור שהרעיון של מינון יומי מומלץ מבוסס על מניעת חוסר בוויטמין, לא על מניעת מחלות כרוניות.

מותג הטיפוח הניו יורקי, Kiehl’s, משיק את הסרום Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate סרום מתקדם ועוצמתי הודות להגדלת ריכוז הוויטמין C בפורמולה ל- 12.5% בתוספת חומצה היאלורונית. הסרום החדש הינו פורמולה משודרגת עוצמתית ומשופרת יותר לסרום Powerful-StrengthLine-Reducing Concentrate. 

2746 - כל מה שרציתם לדעת על השימוש בויטמין C והשפעתו על גופנו.

יתרונות: הסרום בניחוח ארומטי של פירות הדר הוכח כיעיל במחקרים קליניים ובשיפור המראה הזוהר של העור והענקת תוצאות מהירות וטובות יותר מקודמתה. אנשי המקצוע של Kiehl’s, בעלי ניסיון ארוך שנים בתחום הרוקחות, חברו לצוות מדענים בתחום הדרמטולוגיה ורקחו תכשיר טיפוח מאוזן בקפידה, המאפשר ספיגה מהירה ללא כל תחושה שמנונית או דביקה ומענג בניחוח פירות הדר.

מרכיבים: 10.5% ויטמין C טהור חומצה אסקורבית L-Ascorbic Acid מרכיב הידוע בתרומתו להפחתת מראה הקמטים והקמטוטים, בעודו משפר את הזוהר ומרקם העור 2% ויטמין Cg (אסקורביל גלוקוזיד Ascorbyl Glucoside) המופעל ברגע הספיגה בשכבת העור העליונה ופועל להפחתת הקמטים, מקטעים של חומצה היאלורונית  החומצה פועלת כספוג, מושכת לחות אל השכבות החיצוניות של העור ומתרחבת כאשר היא סופגת אותה והידועה ביכולתה לספוג מים עד פי 1000ממשקלם.

מחיר:  285 ₪ ל-50 מ"ל ו- 385 ₪ ל- 75 מ"ל.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]