שופרסל משיקה את sCOSMETICS מותג קוסמטיקה מבית RNB.

2485 - שופרסל משיקה את sCOSMETICS מותג קוסמטיקה מבית RNB.

שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה לראשונה ובבלעדיות סדרת טיפוח וקוסמטיקה של RNB, היצרנית המובילה בספרד היצרנית המובילה בספרד של מוצרי טיפוח  לפנים ולגוף, מוצרי הגנה מהשמש ובשמים, סדרת הביוטי החדשה תהיה חלק מקטגוריית המותג הפרטי של שופרסל ותימכר תחת השם sCOSMETICS.

חברת RNB הספרדית הינה בעלת ניסיון מוכח של למעלה מ- 25 שנה ונחשבת  לאחת משלוש היצרניות הגדולות באירופה, רבים ממוצרי הקוסמטיקה של המותג sCOSMETICS ידועים באירופה ונמכרים באירופה בבלעדיות ברשת TESCO רשת המרכולים הבריטית הבינלאומית, השנייה בגודלה בעולם, מוצרי הקוסמטיקה של sCOSMETICS ימכרו עתה,בישראל וניתן יהייה לרכוש אותם ברשת שופרסל וברשת ניו-פארם.

אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל: "בשנים האחרונות הוכחנו כי המותג הפרטי של שופרסל הוא כלי אסטרטגי אשר מביא להפחתת יוקר המחייה בישראל הזוכה לאהדה צרכנית רבה ומביא לשינוי הרגלי הצריכה בקרב מיליוני ישראלים. אנו מציעים לצרכן הישראלי מותג בינלאומי שנמכר באירופה וזוכה להצלחה רבה, מוצר איכותי ובמחיר זול משמעותית. שופרסל שוקדת כל העת על מנת להעניק ללקוחותיה מגוון מוצרים איכותיים בפחות כסף".

2485 - שופרסל משיקה את sCOSMETICS מותג קוסמטיקה מבית RNB.

סדרת מוצרי הטיפוח כוללת 3 סדרות  שאחת מהן היא סדרת טיפוח מהטבע, המוצרים פותחו ויוצרו בספרד והותאמו  לגיל הצעיר, בוגר  בהתאם לתקנות האיחוד האירופי.

NATURE: מבחר רחב של מוצרים לעור ולפנים המבוססים על צמחי האלוורה, קמומיל ושמן זית.

FACE CARE: אנטי אייג'ינג, סדרת קרמים המכילה קולגן וסילאנול להשבחת חיוניות ומוצקות לעור הפנים.

Hands & Foot: סדרת קרמים לשמירת הלחות והגמישות של העור.

המוצרים מעולם לא נבדק על בעלי חיים.

טווח מחירים:

קרם פנים / קרם עיניים / סרום :  39-90-49.90 ₪

מוצרי ניקוי לפנים : 29.90 – 19.90 ₪

קרם גוף /  ידיים / רגליים : 10.90-19.90 ₪

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]