מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.

WhatsApp Image 2022 04 11 at 14.55.00 - מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.

החורף ואתו הגשמים כבר דופקים בדלת ולכל מי שתיחזוק הגוף, עור הפנים והשיער, חשובים לה, חברות הטיפוח והשיער הדואגות לנו, משיקות לקראת החורף 2023 מוצרים שיעזרו לנו לשמר לטפח להזין את גופנו עור פנינו ושיער ראשנו.

חברת "ויטמינס – מוצרי שיער מתקדמים", בסדרה החדשה והחדשנית "סילק קרטין וביוטין לתלתלים".

אם גם את שייכת לבעלות התלתלים, חברת "ויטמינס – מוצרי שיער מתקדמים", מאמינים בשימור השיער הן במעטפת החיצונית והן בפנימית, שמירה על תהליכים פנימיים שלא נראים לעין כמו שימור שורש השיערה מהקרקפת ועד לקצוות, ובנייה והזנת השיער למראה בריא, חזק, שופע ברק, ומעוצב להפליא, משיקה את הסדרה החדשה והחדשנית "סילק קרטין וביוטין לתלתלים".

WhatsApp Image 2022 04 11 at 14.54.56 - מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.

בסדרה תמצאו מגוון רחב של מוצרים ייחודיים לטיפול וטיפוח השיער: קרם להורדת נפח, קרם גלייז, מסכת שיער 60 שניות עם תוצאות שאפילו אתם תופתעו, באנג'י קרם להברקה ועיגול תלתל, שמפו, מרכך, סרום ועוד. מוצרים לעיצוב והקפצת תלתלים מלאי סטייל ושובבות, בניחוח חדשני, משכר חדשני וסקסי.

סדרת סילק קרטין וביוטין לתלתלים מעושרת במשולש החלבונים הקדוש לשיער: ביוטין, קולגן, וקרטין

ביוטין: תפקידו העיקרי לקשור חלבונים חופשיים מסוגים שונים ולצוות אותם לסיוע מבנה השיערה מעומקה החוצה, הביוטין מסייע בחיזוק השיערה למראה שיער בריא, ובנוי מקומפלקס ויטמיני בי הנקשרים אל המטריקס של השיערה.

קולגן: חלבון מרכזי וחשוב במבנה השיער והקרקפת מסייע בחיזוק שורשי השיער ותפקוד הזקיק שממנו יונקת השיערה את חיותה, משפר את צמיחת התאים בזקיק ואת עובי ואיכות השיער.קרטין –  השיער עשוי מקרטין, חלבון, וחומצת אמינו. הקרטין תפקידו לשמור על מבנה השיער צורתו וחוזקו ולסייע בהתפתחות השיער ובריאותו. הוא מוסיף לחות, ברק, גמישות, ונפח. מפחית חשמל סטטי ובונה את השיער מחדש בתהליך טבעי.

חברת הרבלייף משיקה קרם עיניים עשיר בלחות.

מחיר 204 שח קרם לחות לעיניים צילום יחצ - מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.

ההבטחה: לשיפור המראה העדין של העור העדין באזור העיניים: מסייע בהפחתת היווצרות קמטי הבעה וגיל סביב העיניים ומשפר באופן משמעותי את רמת הלחות בעור למשך 8 שעות.

מרכיבים: ויטמין  B3, ויטמינים נוגדי חמצון C ו-E, אלווה, שמן מקדמיה, תמצית מלפפון פפטידים ומחרוזות חומצות אמינו המגבירים את ייצור הקולגן והאלסטין החיוניים למוצקות  ואלסטיות העור ומתאים לכל סוגי העור. הקרם נבדק דרמטולוגית, אינו מכיל פרבנים, לא נוסה על בעלי חיים.


שפתוני לבלו במהדורה מיוחדת של נסיכות דיסני בשילוב שלושת הגוונים האהובים והמוכרים.

labello  - מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.

הסדרה כוללת שלושה מוצרים לבלו: בטעם דובדבן בהשראת אריאל – " בת הים הקטנה ", לבלו בטעם וניל, בהשראת הנסיכה אלזה " פרוזן ", לבלו בטעם סופט רוז, בהשראת יסמין " אלאדין ".

labello 15.90  - מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.

השפתונים מכילים את הפורמולה הייחודית של לבלו המעניקה לחות מתמשכת, ברק עדין וטיפוח לשפתיים. ומועשרים בשמנים טבעיים, ללא תוספת שמן מינרלי ועם מרקם ענוג למניעת יובש המעניק לחות לשפתיים של עד 24 שעות. מתאים לילדים מעל גיל 3.

קרם 8 השעות של אליזבת ארדן – שנוצר ב-1930, חוזר לככב שוב בעונת המעבר והחורף שבהם עורנו נוטה ליובש ועור מחוספס.

Elizabeth Arden 139 IL - מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.
קרם 8 השעות של אליזבת ארדן.

ההבטחה: קרם 8 השעות של אליזבת ארדן בגוון המשמש שהרוויח את שמו מהיכולת לרפא את העור תוך 8 שעות, מגן על העור ומרגיע גירויים הנגרמים מחתכים קטנים, שפשופים, יובש בברכיים, עקיצות וחרקים, מתאים וידוע ביכולתו להרגיע ולהזין את הידיים, את עור הפנים והגוף ומעניק זוהר וברק לשפתיים ולצידי הלחיים, מקל על גירויים בעור ומשקם עור סדוק ויבש עד כדי כך, שאליזבת ארדן עצמה נהגה להרגיע איתו את רגלי הסוסים הגזעיים שלה.

מרכיבים: פטרולאטום, חומצה סיליצילית, ויטמין E, לנולין, שמן מינרלי טוקופרול, שמן זרעי קקיון מצוי.

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק: בודי נוטרי פלוס  (BODY NUTRI +, קרם גוף מזין לעור יבש ועדין מתאים לנשים בהריון , מונע גרד.

פריז קרם גוף מזין בודי נוטרי פלוס מחיר 199 שח צילום אסף לוי 5 1 - מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.
קרם גוף בודי נוטרי פלוס BODY NUTRI + של ליראק פריז.

ההבטחה: מעניק לחות ומגע קטיפתי למשך 48 שעות נספג בקלות ובמהירות ואיננו דביק, מתאים לעור יבש ורגיש במיוחד בעל ניחוח ממכר ומרקם קליל ונעים. בודי נוטרי פלוס מתאים לנשים בהריון ומונע יובש וגרד בעור.

רכיבים: בודי נוטרי פלוס מועשר בשמנים צמחיים וחמאת שיאה. מחליק את העור ומעניק לו מגע קטיפתי ולחות מרבית לאורך זמן, חמאת שיאה – להזנת העור, אוראה – למניעת יובש, שמן חריע.

לוריאל פריז, משיק לראשונה סרום לילה המבוסס על תרכובת נוגדת חמצון בהשראת תאי אם. פעילות תאי האם המהווים את מקור התאים ככלל, מואטת עם השנים, ואיתה גם מואט קצב התחדשות תאי העור. הפעילות האופטימלית של תאי האם בעור מתרחשת בלילה, ומגיעה לשיאה בחצות הלילה.

מידנייט לוריאל פריז 130שח מחיר מומלץ לצרכן 109שח מחיר השקה לחודש ספטמבר צילום יחצ חול 8 - מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.
סרום הלילה של "לוריאל פריז".

ההבטחה: מידנייט סרום, מבוסס על פורמולה ייחודית ועוצמתית המכילה תרכובת נוגדת חמצון, בעלת כוח לסייע לחדש את עורך ולהעניק לו מראה עור צעיר יותר, לילה אחר לילה: הגימור אינו  דביק מרקם שנספג במהירות יעיל על כל סוגי וגווני העור נבדק ואומת על ידי רופאי עור לשימוש בלילה, לתוצאות אפקטיביות יותר, ניתן להשתמש פעמיים ביום – גם ביום וגם בלילה. הניחי על עורך 3-4 טיפות באמצעות האפלקיטור על עור נקי כל בוקר וערב. החדירי לעורך את הסרום באמצעות תנועות סיבוביות על עור הפנים והצוואר.

מרכיבים: שילוב של שני רכיבים נוגדי חמצון המסייעים בהגנה על עורך מפני רדיקלים חופשיים, להתחדשות תאים יעילה בלילה: נוגד חמצון רחב המופק מתפוז מר וויטמין E – נוגד חמצון המצוי באופן טבעי בעור, שרמתו יורדת עקב גורמים חיצוניים.

מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו), המתמחה במוצרי טיפוח על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים, משיק קרם המיועד לאזור הצוואר והמחשוף.

קרם צוואר מחיר 234.9 שח צילום יחצ חול 2 - מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.
קרם המיועד לאזור הצוואר והמחשוף של מוצג הטיפוח הטבעי LAVIDO.

ההבטחה: קרם הצוואר של לבידו מסייע בשיקום, מיצור והזנה של איזור הצוואר והמחשוף רגישים,  הנוטים להתקמט במהירות יחסית לאיזורים אחרים משום שאזור הצוואר נטול שומניות ולכן מתייבש ומתקמט במהירות ודורש טיפול ייעודי עם מרקם עשיר ומזין.

רכיבים: תמצית של פקעות נרקיסים, חומר פעיל אשר נבדק קלינית ונמצא כיעיל בטישטוש קמטים ובעיכוב היווצרותם של קמטים חדשים, לא סתם הוכח מדעית כ"בוטוקס טבעי", חומצה היאלורונית המסייעת במיצוק העור, בהגברת לחות ובמניעת קמטים, הוא עשיר  ומבוסס על רכיבים טבעיים פעילים: שמן זרעי רימון מגן מטפל ומונע הזדקנות העור , שמן נר הלילה, מחזק וגורם להתחדשות תאים, ברגמוט, מאיץ חידוש רקמות, נטופית רפואית (מרשמלו), אנטי דלקתי, מרפא פצעים, מחזק תאים  רוז היפ, העלמת צלקות משפר מרקם עור ומחליק קמטוטים, שמן קוקוס- מעניק לחות לעור מונע יובש, שמן דלעת-  מעניק לעור ויטמין E, נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות.

גרנייה משיקה את  REPLUMP MASK – מסיכת הבד הראשונה לשפתיים.

REPLUMP MASK 12.90 גרנייה מסכת בד ללחות השפתיים צילום יחצ חול 3 - מוצרי טיפוח ושיער לחורף 2023.
REPLUMP MASK – מסיכת הבד הראשונה לשפתיים של גרנייה.

ההבטחה: מתקנת יובש ומעניקה נפח ולחות לשפתיים ב-15 דקות.

מרכיבים: המסכה מכילה תמצית דובדבנים הידועים בתכונותיהם להענקת לחות וריח נפלא, המסייעים לחיזוק הקולגן בגוף + פנתנול אשר נקרא גם פרו-ויטמין B5 העוזר בשמירה על מחסום ההגנה של העור ושומר על לחות והזנה עם פורמולה טבעונית – ללא מוצרים ותוצרים מן החי.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]