PRP, מהפך הפלסמה בעולם הצמחת השיער והאסתטיקה.

מהפך הפלסמה PRP בעולם ההקרחות

מעתה לא צריך לטוס לטורקיה כדי לעבור הליך של הצמחת שיער. טיפול הפלסמה משנה סדרי עולם וראשים וזה עוד לא הכול, על טיפול ערפד להצערת עור הפנים שמעתם?

ד"ר מוניקה אלמן בעלת רשת מרפאות עור ואסתטיקה מסבירה לנו על תהליך הטיפול של ה-PRP.

טיפולי הפלסמה המופקת מדם האדם ומוזרקת חזרה לאותו אדם, מוכרים בעולם מזה כ 10 שנים ושימשו בתחילת הדרך בטיפולים אורתופדיים וטיפולי שיניים.

המחשבה מאחורי טיפול זה שבדם האדם יש חומרים שונים אשר משמשים אותו לגדילה, לתזונה ועוד ובהיותם שייכים לאותו אדם, הוא לא יפתח תופעות לוואי או אלרגיות לחומרים אלו. במהלך השנים הוגדרו ובודדו את החומרים האלו וכיום די מוכרים ומכירים את השפעתם הישירה על האדם. בשנים האחרונות הטיפולים נוסו גם בתחום רפואת העור והאסתטיקה לטיפולי הריג'ובניישן (הצערה – rejuvenation), כולל הזרקות לקרקפת לעצירת איבוד השיער והצמחתו מחדש. בדומה לזאת מוזרק החומר לפנים לקבלת אפקטים של הצערה ושיפור מרקם העור. גם בגינקולוגיה מצאו שיש שימוש לחומרי הפלסמה המוזרקים חזרה לגוף והם מוזרקים לנרתיק לשיפור הריגוש המיני.

44153 - PRP, מהפך הפלסמה בעולם הצמחת השיער והאסתטיקה.
PRP, מהפך הפלסמה בעולם הצמחת השיער והאסתטיקה.

תהליך טיפול ה- PRP: שאיבת דם, כ 30 מ"ל מאדם שבו אנחנו רוצים לטפל. תוך כדי שמירה על סטריליות, הדם מופרד למספר מבחנות שמכילות חומר אשר משפר את ההפרדה של הכדוריות האדומות מנוזל הפלסמה עם הכדוריות דם האחרות. המבחנות מוכנסות למכשיר צנטריפוגה אשר מפרידה בין מרכיבי הדם השונים וכך מופק חומר העשיר בחלבוני גדילה שונים ובתאי גזע המזרזים את הפעילות באזורי ההזרקה.

שימושים: שימוש להצמחת שיער – הזרקת החומר המופק ע"י מחט דקה (כמו מזותרפיה) עם או ללא אלחוש מקומי, מעודד הצמחת שיער בעור הקרקפת.מבצעים את הטיפול בקרקפת ב 3 מחזורים בהפרש של חודש. כיום יש שימוש הולך ומתרחב לטיפול במרקם עור הפנים וקמטים בטיפול המוכר יותר בשם "טיפול ערפד" מבצעים את הטיפול בפנים בשני טיפולים בהפרש של שבוע ובדומה, שימוש לטיפול ברירית הנרתיק לשיפור הלחות והנאה מיחסי המין. מבצעים את הטיפול באיבר המין, לאשה בלבד , אחת לחודש למשך 3 חודשים.

תופעות לוואי אין תופעות לוואי, במקרים נדירים זיהום מקומי במקום ההזרקה וזה יתרון מאד בולט של הפעולה הזו. ההצלחה מגיעה ל 60% מהמקרים המטופלים.

יתרונות PRP סיכויי הצלחה גבוהים, קל לביצוע, נעשה במרפאת הרופא, שימוש בחומרים אישיים של המטופל עצמו, ללא תופעות לוואי ועלויות יחסית זולות וללא צורך בהחדרת חומרים חיצוניים.

המאמר נכתב באדיבות ד"ר מוניקה אלמן בעלת רשת מרפאות עור ואסתטיקה

פרטי התקשרות: https://WWW.ELMAN.CO.IL. מס' טלפון: *5767.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]