טיפים לעור זוהר וקורן, לקראת עונת החתונות והאירועים.

3222 - טיפים לעור זוהר וקורן, לקראת עונת החתונות והאירועים.

עונת החתונות והאירועים בפתח וכולנו חפצות להיראות במיטבנו: החל מהשמלה, השיער, מניקור בידיים, פדיקור ברגלים וכלה בעור הפנים, שכן הפנים הופכות למרכזה של כל תמונה.

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, קיבצה מספר טיפים והמלצות מה ניתן לעשות (ומה לא לעשות..) על מנת שהעור יהיה זוהר וקורן.

בפן האסתטי: במידה והוזמנת לאירוע נוצץ ללא כל התרעה מוקדמת, לא נערכת מספיק זמן מראש ושגרת החיים ניצחה אותך טיפול אינסטנט נועד בדיוק השביל זה. שלב ראשון בטיפול: אלמה קיו לייזר מתוחכם וממוקדם שחודר עד שכבת הדרמיס ומשרה ייצור קולגן חדש. מייד לאחר הטיפול יורגש מיצוק מיידי בגלל החימום העדין והממוקד.

3225 - טיפים לעור זוהר וקורן, לקראת עונת החתונות והאירועים.

שלב 2: טיקסל בעוצמה עדינה- מכשיר חדשני אשר באמצעות חימום עדין וממוקד פותח תעלות קטנטנות בעור. טיפול אינסטנט, עובד מיידית על שכבות העור החיצוניות והעמוקות וללא כל החלמה. מייד לאחר הטיפול יורגש מיצוק מידי בגלל החימום העדין והממוקד.

שלב 3: קומפלקס מזותרפיה המכיל ויטמינים, חומצה היאלורונית וקואנזימים שיחדרו דרך התעלות וישוו לעור מראה זוהר ורענן. הטיפול גורם למיצוק בשכבות עליונות ועמוקות יותר ללא תופעות לוואי וללא החלמה.

העור הוא איבר חי: לוקח זמן לראות  שיפור בעור הפנים. טיפולי אנטיאייגינג אינם מטה קסם, ולעיתים יש צורך במספר טיפולים להשגת התוצאה. מילוי קמטים ויצירת קווי מתאר נכונים של הפנים- זה מתבצע לרוב ע"י הזרקות של חומרי מילוי (כמו רדיאס וחומצה היאלורונית) והתוצאה מתקבלת מהר יחסית. את הטיפולים הללו ניתן לבצע גם חודש וחצי לפני האירוע. מומלץ שכחודש לפני אירוע לא לעבור הזרקות בפנים כדי לתת לחומר מספיק זמן להתמקם בעור.

עיצוב שפתיים: טרנד חזק בעולם, במיוחד בקרב צעירות. השפה הינה מרכז הפנים ואין כמו שפה חושנית ומעוצבת. הזרקת שפתיים מתבצעת בשני שלבים בהדרגה. מומלץ להזריק לכל המאוחר חודשיים לפני החתונה/אירוע וחודש, לפני לעשות השלמה. יש לקחת בחשבון נפיחות וסימנים ולכן לא מומלץ להזריק סמוך יותר לאירוע.

3223 - טיפים לעור זוהר וקורן, לקראת עונת החתונות והאירועים.

צוואר: הרבה אימהות של חתן/כלה מעוניינות לשפר את הצוואר. יש כיום שלל טכנולוגיות בעיקר שילוב של לייזר, אולטרסאונד וסקין בוסטר לשיפור מראה הצוואר. מרגע הטיפול ועד לקבלת תוצאה מקסימלית לוקח כ 3- 4 חודשים, ולכן יש להתחיל את הטיפול מספיק זמן מראש.

טיפול בכתמי פיגמנטציה או צלקות אקנה: לרוב דורש סדרת טיפולים. ולכן טיפול כזה מומלץ להתחיל 6 חודשים לפני  האירוע על מנת להגיע לתוצאה טובה. בכל אופן, ברגע שנקבע תאריך לאירוע- במידה ומעוניינים במספר טיפולים מומלץ לעשות זאת בסדרה שתהיה תחת תוכנית טיפולים מאורגנת ומתוכננת עם לוחות זמנים לטיפולים הספציפיים שמתאימה לה.

טיפוח העור: אם בכל זאת חיכינו לרגע האחרון, עדיין יש מה לעשות!  בסמוך לאירוע מומלץ על טיפול קוסמטי לשיפור מהיר של שכבות העור החיצוניות. כמו כן מומלץ על טיפול במכשור מיוחד שנותן הרמה מהירה וזמנית- היתרון : שיפור מהיר ללא הותרת סימנים, החיסרון- האפקט זמני.

3226 - טיפים לעור זוהר וקורן, לקראת עונת החתונות והאירועים.

בנוסף לכך מומלץ להשתמש בבית ב:

מסכת הזנה או מסיכת בד כמה שעות טרם המסיבה.

לא לשכוח בתום המסיבה לשטוף את הפנים עם סבון פנים עדין להמשך שמירה על העור.

מומלץ להשתמש באיפור על בסיס מים ולא שומן.

כמו כן בגלל הקיץ והיובש הקיצוני של האוויר, מומלץ למרוח כמה טיפות סרום ולעסות לתוך העור ולאחר מכן למרוח קרם לחות. לפני שהכל נספג- להתאפר בעדינות.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]