טסה לחו"ל? הנה 5 דברים שבטוח שכחת.

1858 - טסה לחו"ל? הנה 5 דברים שבטוח שכחת.

לא משנה כמה זמן מראש תתארגני, תמיד יהיו דברים שאולי תשכחי לקראת החופשה הבאה שלך עם המשפחה או החברות. רוצה למנוע מראש דאגות של הרגע האחרון? הנה כל מה שאת צריכה לדעת

התארגנות לקראת חופשה צריכה להתחיל לפחות כמה שבועות לפני תאריך הטיסה. כך תוכלי להשאיר לעצמך מספיק זמן לסידורים אחרים ולביצוע התאמות ושינויים, גם בלי להסתכן בדאגות מיותרות של הרגע האחרון.

מצד שני, לא משנה כמה זמן תשקיעי בהכנה לקראת החופשה – תמיד יהיו דברים שאולי תשכחי. למזלך, הכנו עבורך רשימה מסודרת:

חבילת סלולר

עצרי הכל עכשיו והתחילי להשוות בין האפשרויות הקיימות לחיבור סלולרי בחו"ל: רכישת סים מקומי, חבילת חו"ל מהמפעיל הסלולרי שלך בארץ או רכישת סים מהדואר. לכל אפשרות יתרונות וחסרונות אחרות והפתרון טמון בצרכים הספציפיים שלכם. ככל שתקדימי לדאוג לזה, כך תוכלי להבטיח שמירה על קשר עם המשפחה והחברות גם מעבר לים.

ביטוח נסיעות

אל תוותרי לעצמך על ביטוח נסיעות. מצאי ביטוח שמתאים לאופי ומשך החופשה והשווי בין התעריפים של החברות השונות.

התייעצי עם סוכני ביטוח לגבי הפוליסה והכניסי סעיפים שחשובים לך. אם למשל את טסה לטיול אקסטרים שכולל נסיעת ג'יפים בשטח, כדאי שיהיה לזה ביטוי בפוליסה. לעומת זאת, טיול שופינג בפראג יחייב כיסוי אחר למזוודות ולרכוש.

הדפסת כרטיסים ומסמכים

הדפיסי מראש את כל הכרטיסים והמסמכים הרלוונטיים לטיול ואל תסמכי על רשתות ה-WIFI המקומיות כדי לגשת אליהם מהטלפון הנייד. קחי אתך כמובן את כרטיסי הטיסה, פרטים על העלייה למטוס, טפסים שקשורים להזמנת החדר במלון, כרטיסי כניסה לאטרקציות ופעילויות, המלצות על מקומות שבהם חייבים לבקר ועוד. הכניסי את הכל לתוך תיקייה מסודרת ושימי אותה בתיק הגב שאמור ללוות אותך בחופשה.

השכרת רכב

ברוב המדינות בעולם ישתלם לך לשכור רכב מאשר להשתמש בתחבורה ציבורית. השכרת רכב בחו"ל זולה מכפי שנהוג לחשוב, נוחה ונגישה ואם תדאגי לה מהארץ לא תצטרכי לשבור את השיניים באנגלית או בשפה שמעולם לא שמעת.

בררי על סוג הרכב שמתאים לך בטיול וקחי בחשבון את מספר הנפשות. בדקי איפה לוקחים ומחזירים את הרכב, מה הקרבה לנמל התעופה והאם ניתן לעשות זאת במלון. בצעי את ההכנות מראש כאשר את עוד בישראל וחסכי גם כסף בזכות שורה ארוכה של הטבות מיוחדות.

תיק תרופות

לא רק אנשים שסובלים ממחלה ספציפית צריכים לטוס לחו"ל עם תיק של תרופות. סביר להניח שיש לך תרופה מועדפת לכאב ראש, לכאבי מחזור או לכאבי בטן, ואין סיבה שהם לא יגיעו אתך לחו"ל. הדבר היחיד שאת צריכה לעשות הוא לזכור להכניס את כל התרופות לתיק ולאחר מכן למזוודה, כדי שלא ייקחו לך אותו בשדה.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]