מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

1323 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

ג'יבנשי משיקים קולקציית שפתונים ועפרונות חדשים:

 

1393 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017. 

מאדום אופנתי לסגלגל עמוק, קשת הגוונים מעניקה מענה לכל תשוקה, מהגוון העמוק ועד הבוהק והזוהר, בינייהם  הגוון  האייקוני, ארגמן  אדום עמוק ואת הגוון האניגמטי האסור, המשלב את הגוון השחור  ואת גוון מס' 13, המגיב מידית לחומציות העור בשפתיים ומתאים את עצמו לכל גוון שפתיים ומשולב עם הארגמן המעניק לשפתיים מראה מסתורי.

מחיר:  165.00 ₪.

lip liner קולקציית עפרונות שפתיים חדשים ב-17 גוונים: בעיצוב מודרני, המפסלים  את השפתיים במשיכה קלילה ומעניקים תיחום עמיד ומדוייק. בנוסחה ועמידה למים, מאפשרת לשפתון להתקבע למשך שעות, מכיל ויטמינים ונוגדי חמצון המגנים על השפתיים ומזינים אותן.

 

1392 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

מחיר:  135.00 ₪.

 

קולקציית האיפור לקיץ 2017  GYPSOPHILA LES SAISONS מבית ג'יבנשי.

 

1390 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

 

GYPSOPHILA LES SAISONS בית ג'יבנשי לקיץ 2017:  קולקציית  HEALTHY GLOW POWDER FLORAL IMPRESSION – ברונזר במהדורה מוגבלת בגוון: Healthy Glow Powder Floral Impression No. 02 Douce Saison

מחיר : 325 ₪.

שפתונים במהדורה מוגבלת LE ROUGE & LE ROUGE-À-PORTER בשני גווני קיץ, Le Rouge , Le Rouge-à-Porter .

מחיר: 170 ₪

מסקרה עמידה במים  & ציפוי עליון NOIR COUTURE VOLUME WATERPROOF & MASCARA TOP COAT, מסקרה עמידה במים &  ציפוי עליון למסקרה למניעת התייבשות, במהדורה מוגבלת.

מחיר מסקרה עמידה במים: 170.00 ש"ח. מחיר ציפוי עליון לעיניים: 155.00 ₪

מותג האיפור והטיפוח קלרינס משיק לקייץ 2017 את, countouring perfection קולקציה המעצימה את תווי הפנים וחוגגת את ההצלחה של טרנד הקונטוריג.

 

1325 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

Ombre Iridescente – צלליות מונו בגווני: Silver White, Powdery Pink, Deep Grey

ההבטחה: צלליות נימוחות במרקם קרם אבקה המתאימות במיוחד לשימוש עם כריות האצבעות.  מרכיבים: אבקת במבוק, מבטיחה עמידות ממושכת לזמן ארוך.

מחיר: 180 ₪

4-Colour Eyeshadow Palette , ב 4 גוונים פיגמנטים לבן פנינתי ועד לשחור פחם.

ההבטחה: פלטת צלליות חדשה המתהדרת בגוונים עוצמתיים המותאמים במיוחד לטכניקות עישון למיניהן ליצירת עיניים חודרות ומכשפות.

 מחיר: 284  ₪

סדרת שפתונים: Joli Rouge Brillant  ב-3 גוונים חדשים לשפתיים tender nude, pink cranberry, soft plum.

 

1324 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

ההבטחה: משדרים רומנטיקה אביבית חסרת תקנה בסיומות מבריקות למחצה.

מרכיבים: פרו סרמידים ותמציות מנגו שומרות על הלחות הטבעית של העור העדין.

מחיר: 125 ₪

קליניק משיקה: מברשות איפור מקצועיות לכל צורך בסדרה 11 מברשות איפור, אשר תוכננו כדי לספק ביצועים גבוהים לצד משיחה מקצועית של איפור.

מרכיבים: כל מברשת מיוצרת בעבודת יד משיער טבעי ו/או סינתטי באיכות גבוהה למשיחה, לטשטוש ולהבלטת קווי מתאר . נבחנו לאלרגיה. 100% נטול בושם. הפורמולות של התכשירים אינן מכילות אלרגנים ידועים. בנוסף כל תכשיר עובר 12 מבחני אלרגיה בקרב 600 אנשים. די בהופעת תגובה אלרגית באחת מ-7,200 המשיחות האלה כדי להתחיל הכל מחדש.

לעיניים

1291 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

Eye Contour Brush: מתאים לביצוע מדויק ולתיחום מושלם של זוויות העפעפיים החיצוניות ושל קפל העין. יש להתחיל בזווית החיצונית ולטשטש פנימה. ניתן להשתמש במברשת להגדרה, ליצירת אפקט דרמטי ולמריחת האיפור לקבלת מראה מעושן. מחיר: 40 ₪

Eye Definer Brush מברשת זו משלבת שיער טבעי עם שיער סינתטי להשגת מרקם אידאלי. ראש המברשת הזוויתי נועד לאפשר שליטה משופרת בתיחום העיניים. להגדרת העיניים, יש להשתמש במברשת עם גוון צללית כהה. מחיר: 52 ₪.

 

1292 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

Eye Liner Brush: מברשת קטנה עם ראש בעל זווית קהה. מיועדת למשיחה מדויקת של איילינר. קצה המברשת המחודד והמוצק מאפשר שליטה ודיוק במיקום הקו התוחם ובקביעת רוחבו. המברשת אידאלית לאייליינרים במרקמי פודרה או ג'ל. ב-Eye Liner Brush ניתן להיעזר גם למריחת האיפור ליצירת מראה מעושן. מחיר: 52 ₪

Eye Shadow Brush: מברשת משיער טבעי, חיונית למשיחה מהירה וקלה של צללית לעיניים. מעולה גם להדגשת עצם הגבה. מחיר: 64 ₪

לפנים.

1288 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

Blush Brush צורתה מתאימה לתפוחי הלחיים. מידותיה הגדולות מבטיחות טשטוש מושלם של סומק במרקם פודרה או של שולי האיפור בצדי הפנים. המברשת אינה מתאימה למשיחת סומק במרקם קרם. מחיר: 120 ₪

Bronzer/Blender Brush המידות הנדיבות ביותר של ראש המברשת נועדו לכיסוי אזור נרחב בתנועות משיכה אחדות. המברשת מחליקה על פני העור ויוצרת גימור שזוף מושלם וחלק בכיסוי דק. מחיר: 192 ₪.

 

1293 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

 

Foundation Brush אביזר יוקרתי שעוצב ביד אמן ונועד למשיחה נטולת מאמץ ולשליטה מרבית, שני יתרונות חיוניים למשיחת מייקאפ במרקם נוזל, קרם או פודרה. סיבי המברשת הסינתטיים מתאפיינים באיכות מקצועית ובעיצוב מעודן.  מחיר: 192 ₪

Powder Brush המברשת עוזרת לקבע תכשירי מייקאפ ומעניקה מראה צח ללא דופי. מחיר : 120 ₪

לשפתיים:

1294 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

Lip Brush הדרך המקצועית לעיצוב ומילוי השפתיים. סיבים רכים מפזרים את צבע השפתון באופן אחיד
מברשת זו אידאלית להגדרה ולכיסוי מדויקים. ניתן להשתמש בה עם שפתון או עם גלוס לשפתיים. מחיר :52 ₪.

קרליין משיקה את COLOR ON LIPS, פלטת שפתונים מקצועית ב­-8 גוונים באריזה נוחה ומברשת מצורפת.

 

1398 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

 

ההבטחה: במרקם קטיפתי ונעים למריחה העוטף את השפתיים בלחות, מעניקים שכבת צבע עזה, דקה ובלתי מורגשת, כיסוי צבע בינוני עד מלא, ללא דביקות או שומניות, ברק וגוון עמידים בפני דהייה או נזילה, צבע נקי הלוכד אור ומקרין ברק.

מרכיבים: פיגמנטים נקיים מחזק את עמידות הגוון שמנים מזינים המעניקה ברק ושאינם משאירים תחושה של שמנוניות על השפתיים

מחיר: 49.90 ₪.

L'OREAL PARIS משיק  את INFALLIBLE EYE PENCIL, סדרת עפרונות עיניים עמידים וצבעונים במיוחד:  ב- 6 גוונים.

 

1395 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

 

ההבטחה: נכונים לכל לוק: שחור, ירוק, כחול עמוק, ניוד מוזהב, אפור וכחול רויאל. לעפרונות דיוק מרבי וקצה המצויד בספוגית לטשטוש הגוון והשגת מראה מעושן. התוצאה: קו מדויק ומריחה שווה בתנועה קלה אחת חלקה וקטיפתית ליישום מדויק ונוח.

הוראות שימוש: הדגישי בעזרת העיפרון את החלק הפנימי של העין ואת קו הריסים העליון. התחילו בזווית העין הפנימית ושרטטו כלפי חוץ. ליצירת אייליינר, מתחו את הזווית החיצונית של העין כלפי מעלה. למראה מעושן, השתמשו בספוגית שבקצה העיפרון על מנת לטשטש ולמזג את הגוון.

מחיר מומלץ 25 ₪

 L'ORÉAL PARIS משיקים את: INFAILLIBLE סדרת השפתונים הדו-שלבית.

 

1394 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

 

ההבטחה: מעניקה לשפתיים צבע עשיר, לחות מוגברת ועמידות עד 24 שעות ,

מרכיבים: נוסחה מהפכנית המכילה ג'ל, המשלב חומצה היאלורונית, פיגמנטים עמוקים ותחליב בוהק, המעניקים הרגשת נוחות.

מחיר: 65 ₪.

MAKIAGE  משיקה את MYSTIQUE, קונסילר קרמי ב- 10 גוונים המאפשרים התאמה לכל גוון עור מבהיר ועד כהה.

 

1280 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

 

ההבטחה: טקסטורת קרם קטיפתית המותאמת במיוחד לאזור העיניים הרגיש, איננה מורגשת על העור ומותירה תחושה נעימה ולא מייבשת. מועשרת בלחות המעניק כיסוי מקסימאלי לכל פגמי העור והפיגמנטציה, יוצר מראה עור חלק ואחיד, ללא הדגשת קמטוטים ומבטיח אחיזה טובה לאורך שעות רבות וכן עמידות במים.

מרכיבים: ריכוז גבוה של פיגמנטים מתקנים המאפשרים בנייה בשכבות עד להשגת הכיסוי הרצוי ולקבלת מראה עור חלק ואחיד בגימור מט-טבעי.

מחיר: 125 ₪.

קרליין משיקה את LONG WEAR BROW PEN עפרונות לעיצוב ותיחום הגבות המעניקים מראה מלא, טבעי ומרשים לגבות מגיע בשלושה גוונים חום בהיר, חום בינוני, חום עמוק.

1322 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

ההבטחה: יוצר במגע קל ובמשיחה אחת וללא מאמץ גבות מעוצבות ומלאות המעניקות מסגרת מרשימה לעיניים ומחמיאות לכל תווי הפנים, מעניק מראה טבעי, עמיד במים, אינו נמרח וקל להסרה בעזרת מסיר איפור. מבנה העפרון מעניק לכל אחת יכולת עיצוב מהירה  הצד אלכסוני עם החוד המשולש, מאפשר מילוי ועיצוב מדוייק של הגבה צד המברשת מיועד לסירוק  ועיצוב סופי של הגבות.

מרכיבים: מבוסס על מרקם שעווה ופודרה, פורמולת הפיגמנטים העשירה אידיאלית למילוי 'חורים' ובניית גבות מלאות ומושלמות.

הטיפ של עומר אסף, מנהל אומנותי  לקרליין: צבע,  התחילי לצבוע ולהגדיר את הגבות מהחלק העבה לעבר הקצה המחודד. מרחי את הצבע בנגיעות קלות וקצרות לאורך כל קשת הגבה. עיצוב,  לאחר הצביעה, סיימי בסרוק כל הגבה בכיוון הצמיחה הטבעי, לטישטוש גבולות ולסידור שערות גבה סוררות.

מחיר: 39.90 ₪.

בורז'ואה משיק את "Liner Feutre Slim"  אייליינר לאיפור העיניים.

 

1326 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

ההבטחה: אייליינר טוש דק במיוחד לתוצאה מדויקת, בנוחות של עיפרון קל, פשוט ונוח לשימוש, עם מברשת מעניקה שליטה מוחלטת בעובי הקו, תוצאה של איפור מקצועי גם בבית.

מרכיבים: מועשר בפיגמנטים בוהקים.

מחיר: 45 ₪.

מייבלין ניו-יורק, משיק את סדרת המייק-אפ  Fit Me- מייק אפ במרקם קליל, מגיע ב-8 גוונים לעור רגיל עד יבש.

 

1281 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

 

ההבטחה: פורמולה קלילה לכיסוי אחיד המתאימה את עצמה לגוון הטבעי של העור יחד עם התאמה על מרקם העור משפר את מראה מרקם העור,  עבור עור רגיל עד יבש.

מרכיבים: אבקות זעירות מטשטשות המסייעות בטשטוש אופטי של מראה הנקבוביות ומסייעות בנטרול מראה עור שמנוני ומבריק.

מחיר: 55 ₪

לוריאל פריז, משיק מים מיסלריים לטיפוח והסרת איפור מהפנים, העיניים והשפתיים לעור רגיל עד מעורב ומים מיסלריים לעור רגיל עד יבש ורגיש.

 

1286 - מוצרי איפור חדשים המובילים בקייץ 2017.

ההבטחה: מנקים ולוכדים את הלכלוך בעדינות וביעילות. מסירים איפור במריחה אחת מהפנים, העיניים והשפתיים. אין צורך לשפשף בעת השימוש או לשטוף בסיום. מטהרים את העור, מסייעים בסילוק עודף סבום (שומן) ומעניקים מראה מאט לאזורים הנוטים למראה מבריק.

מרכיבים: 95% מים מטוהרים, היפואלרגניים, ללא בישום, ללא אלכוהול וללא פראבנים, נבדק דרמטולוגית עברו תהליך טיהור מתקדם. המים המטוהרים שולבו עם חלקיקים המכונים "מיסלים", אשר לוכדים את הלכלוך שעל עור הפנים בקלות.

מחיר: 52₪.

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]