7 הגלוסים והשפתונים המובילים של קייץ 2016.

439 - 7 הגלוסים והשפתונים המובילים של קייץ 2016.

קליניק משיקה 2 סדרות חדשות של שפתונים: Clinique Pop Glaze sheer Lip Colour + Primer.

443 - 7 הגלוסים והשפתונים המובילים של קייץ 2016.

ההבטחה: שפתון שהוא נגיעת צבע מקסימה של צבע עז אך עם זאת שקוף בשכבה אחת. הרכב עשיר אך קליל מכיל פריימר מובנה המחליק על השפתיים ללא מאמץ ומותיר עליהן גימור חלק ועמיד ובה בעת מעניק לשפתיים לחות, מיד ולאורך זמן. טיפ למשיחה: משחי גוון אחד במרכז השפה התחתונה ומעליו צבע אחר להוספת אפקט נפח לשפתיים.

מרכיבים: מכיל חמאת שיאה וחמאת מורומורו ששולבו בפולימר גמיש המשמר את הלחות בשפתיים ועם שמנים תחליביים המעניקים ברק, מגע חלק וריפוד. מחיר : 145 ₪  מחיר השקה: 99 ש"ח.

Clinique Pop Lacquer Lip Colour + Primer –שפתון נוזלי

442 - 7 הגלוסים והשפתונים המובילים של קייץ 2016.

ההבטחה: נגיעה עזה של צבע נוזלי ובוהק בשכבה אחת המעניקה כיסוי מלא, במשיחה אחת בלבד באמצעות האפליקטור,  מעניק לחות מיידית ומחליק את השפתיים ובה בעת מרווה אותן בצבע עמוק עם גימור לק מודרני המחזיק מעמד עד 6 שעות. מושק ב- 8 גווני פופ עזים המתחילים בניוד שמנתי וממשיכים לאדום נועז, ורוד מתוק וסגול כהה, טיפ למשיחה: לשפתיים מושלמות במראה לק בוהק, הניחי נגיעה של הלאקר  במרכז השפה ומשחי את הצבע בעדינות לכיוון הקצוות.מחיר: 145 ₪ מחיר השקה: 99 ש"ח

לנקום מציגה את ג'וסי שייקר, הבשורה החדשנית של לנקום מבוסס על "שייקר", אחד משפתוני היוקרה הנפלאים, אותם הגה ופיתח מייסד המותג, ארמנד פטיז'אן, סדרת הג'וסי טיובס שחוללו מהפכה בשנות ה-2000, נחשבים עד היום לאייקון ולמושא חיקוי,  מוצע ב-14 גוונים.

440 - 7 הגלוסים והשפתונים המובילים של קייץ 2016.

ההבטחה: ג'וסי שייקר שילוב מתוחכם של שמנים רכים ועדינים כמשי, מנער בשובבות ובעליזות את הקודים של האיפור הודות לקוקטייל חדשנויות, הבאות לידי ביטוי במוצר איפור אחד. מאחד בהרמוניה צבע, ברק, עם אפליקטור סנסורי של כרית קושן לשפתיים במגע קטיפתי, גמיש ורך. מרקם האפליקטור סופג בדיוק את המינון הנכון של הפורמולה למשיחה פשוטה ובעיקר, הודות לצורת החרוט שלו, מצייר בשלמות את קווי המתאר של השפתיים. במשיחה אחת, קצה האפליקטור מהדור החדש ביותר, מושח שכבה דקיקה של צבע מבריק כך ניתן לבנות את התוצאה לאינטנסיביות ועוצמה עשויות כמו לפי הזמנה, ללא החשש של עומס יתר על השפתיים. נוחות המרקם הדו-פאזי מאחד את הברק והנוחות של שמן עם צבע מלא חיים של פיגמנטים מצופים בלכה כשהתוצאה על השפתיים היא צבע עשיר, הנבנה בהדרגה, כמו בהזמנה אישית, בהגימור מבריק וחלק ומטופח ללא כל תחושה דביקה.

מרכיבים: פורמולת שמן דו-פאזית המאחדת פיגמנטים עם שמנים המטפחים את השפתיים, שמן גלעיני אפרסק, מרכך ומזין, שמן שקדים מתוקים, מותיר את השפתיים גמישות שמן חמוציות, נוגד חמצון, מגן ומשקם את מחסום ההגנה של העור בשל התכולה הגבוהה של אומגה 3 ו-6 שהוא מכיל ושמן ורד מושק, מחדש ומרגיע. מחיר: 150 ₪

מותג היופי ג'ייד מציג את קולקציית TRUE COLOR SATIN LIPSTICK בנוסחה עשירה בלחות, בגוון אינטנסיבי ועשיר למראה  המגיעה ב- 25 גוונים, החל מגוונים רכים וטבעיים ועד גוונים עוצמתיים.

437 - 7 הגלוסים והשפתונים המובילים של קייץ 2016.

ההבטחה: שפתיים מטופחות ורכות למגע, עטופות בצבע עשיר, לחות וברק בגימור סאטן רך ומפתה, בגוונים המתאימים לכל גוון עור, סגנון וקוד לבוש

מרכיבים: רכיב הזנה המופק מצמח ה-HOP לטיפוח השפתיים בשילוב עם פיגמנטים ופולימרים מבריקים המתמזגים עם העור באופן מושלם ומאפשרים לגוונים המרהיבים לבטא עצמם עם ברק מודגש לאורך זמן. מחיר: 101.90 ₪ .

המאפר בועז שטיין משיק שני גווני קיץ חדשים בסדרת הגלוסים שלו המוצעים במרקמים חצי שקוף, מבריק ובעלי סמיכות דחוסה ויציבה.בגוון הליצ'י  המוצע בכתמתם מעודן, ללא  אפקט דומיננטי ומשתלט, ונועד להעניק לשפתיים גוון ונעים עם ברק עוצמתי. וגוון הפיטאיה מוצע בגוון ורוד עם נגיעות סגולות למראה אלגנטי ומטופח.

436 - 7 הגלוסים והשפתונים המובילים של קייץ 2016.

ההבטחה: "לנשים בעלות עור בהיר עד בינוני עם גוון עיניים חום הליפגלוס בגוון הליצ'י יעניק מראה טבעי ומטופח, ואילו לנשים בעלות גוון עור דומה עם עיניים כחולות או ירוקות אותו הגוון יעניק מראה מרשים בשל ניגודיות הגוונים המעצימה את גוון העיניים. האמור רלוונטי גם לגבי גוון הפיטאיה. גוון המג'נטה יהיה הרמוני  אצל נשים בעלות עור בהיר ואילו אצל נשים בעלות גוון עור שחום אותו הגוון יצור אפקט ניגודיות מרשים ואלגנטי".

מרכיבים: שמנים צמחיים של חוחובה וצמח הסילקה מעניקים לחות מוגברת לשפתיים ומונעים התייבשותן. מחיר: 90 ₪ להשיג: במרכז בועז שטיין, דרך השלום 7 בתל אביב, אצל הקוסמטיקאיות מורשות המותג ובמרכזים המקצועיים ומכוני היופי ברחבי הארץ.

קרליין משיקה שפתון במרקם קרם הנמרח כמו גלוס הכוללת 11 גוונים.

444 - 7 הגלוסים והשפתונים המובילים של קייץ 2016.445 - 7 הגלוסים והשפתונים המובילים של קייץ 2016.

ההבטחה: הפורמולה החדשנית מקבעת את הפיגמנטים החזקים למשך שעות ארוכות מעניק מראה מאט לגמרי בתוך שניות. , במרקם קטיפתי, נמרח בקלות ומתקבע במהירות. מחיר:  109.90 ₪, מחיר מבצע : 59.90 ₪

 L'OREAL PARIS משיק: את Lip Liner MAGIQUE עפרון שפתיים שקוף המתאים לשימוש עם כל גוון

438 - 7 הגלוסים והשפתונים המובילים של קייץ 2016.

ההבטחה: עפרון השפתיים האוניברסלי שקוף לחלוטין, שלא ניראה על השפתיים, אך מקבע היטב את השפתון הנבחר. מונע זליגת צבע ומעניק עמידות נוספת לשפתון. מרקמו רך ביחס לעפרונות שפתיים אחרים, והתחושה על השפתיים, כמו כפריימר המחליק את מראה השפתון טרם מריחת השפתון. תוחום את השפתיים טרם מריחת השפתון, מונע  זליגה של צבע השפתון אל מעבר לקו השפתיים ומאפשר לשנות תדיר את גוון השפתון שלך גם אם אין  עפרון בגוון מתאים. אופן השימוש: יש לתחום את השפתיים בצורה הרצויה, החל ממרכז השפתיים לכיוון החוץ. לחדד בעדינות.מחיר: 72 ₪

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]