להתאפר ולעבור את ליל הסדר בשלום

העולם מתחלק לשניים: אלה שמחכים לליל הסדר בקוצר רוח ורואים בו חג משפחתי, בו שותים לא מעט וצוחקים הרבה, ואלה שמגלגלים עיניים במחשבה על הישיבה הארוכה והגפילטע פיש. גם אם את נמנית על הקבוצה השנייה, רצוי שתגיעי באיפור הולם. וכשאנחנו אומרים "הולם" אנחנו לא מתכוונים לצנוע, אלא לאיפור שישרוד עשרות מנות קטנות, שפע כוסות יין ומספר לא מבוטל של חיוכים למצלמה. מוכנה? 

141 - להתאפר ולעבור את ליל הסדר בשלום

תורידי את השפתון העמיד מהיד, ובחרי במקומו שפתון בהיר, שעושה נעים בשפתיים ושניתן לחדש בשניות גם בלי מראה. כך תימנעי ממראה "טלאים" בשפתיים בדיוק כשאבא שולף את המצלמה. ההמלצה שלנו: שפתון קולור סנסשיונאל מס' 132. וכשנמאס לך מהשפתון, בערך ב-11 בלילה כשכולם כבר עם כפתור אחד פתוח במכנסיים, שלפי שפתון לחות, טיפה מבריק ומרענן בטירוף, כמו הבייבי ליפס בצבע הירוק. 139 - להתאפר ולעבור את ליל הסדר בשלום

שלבי כחול באיפור העיניים! כחול הוא הטרנד הכי חם לאביב 2016 במסלולי התצוגות בחו"ל. כחול יבליט כל צבע עיניים, במיוחד כחול לגונה אמיתי, בדיוק כמו זה מסדרת COLOR SHOW. חוץ מזה, למה שלא תוציאי את העיניים לבת הדודה מבינת העניין, שתמיד מפגיזה בליל הסדר?

ינשקו אותך הרבה. לא על השפתיים, תודה לאל, אלא על הלחיים. אנחנו ממליצים להשתמש בסומק במרקם קרם, שלא ימוש מלחייך ברגע האמת. נסי את דרים טאץ' בלאש, אל תשכחי לדחוף אותו לתיק היד שלך, כדי שתוכלי להסתכל עליו מאוחר יותר ולחייך.

142 - להתאפר ולעבור את ליל הסדר בשלום

תשתזפי. אבל לא תחת השמש, חלילה. אנחנו משערים שתלבשי בגדים בהירים, לבן, ניוד או פסטל, ואין כמו כמה נשיקות של שמש כדי להבליט את הניגוד בין הבגד לעור. קחי ברונזר משזף בגימור מאט, לדוגמה דרים סאן, ובעזרת מברשת רחבה טפחי בקלילות על המצח בחיבור עם קו השיער, על גשר האף, עצמות הלחיים, קו הלסת ובאיזור המחשוף.

באדיבות עדי פרג'י, מדריכה ראשית מייבלין ניו יורק. 

 

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]