בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA ,"נפתח במלון "הוולדורף אסטוריה

בהשקה נוצצת ומפוארת נפתח לפני כשבוע בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA,  הממוקם באחד המלונות היוקרתיים בעלם "מלון וולדורף אסטוריה", בירושלים ובבעלותם של מעצב השיער,  מוריס דדון וחברת מוצרי הטיפוח לשיער SAPHIRA, בו ניתן לקבל ולמצוא טיפולים ושירותים איכותיים ומקצועיים המתאימים עצמם לסטנדרטים הגבוהים של "מלון הוולדורף אסטוריה".

 

570ba56c11b88 - בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA ,"נפתח במלון "הוולדורף אסטוריה

 עבודותיו של מעצב השיער מוריס דדון התנוססו על שערי המגזינים של הניו יורק טיימס והלוס אנג'לס טיימס וכן בתצוגות אפנה בפריז של שאנל, גי לרוש, כריסטיאן דיור, גוטיה וכריסטיאן לקרואה ועל לקוחותיו המפורסמים נמנו סנדרה בולוק, ברוק שילדס, ג'ניפר אניסטון, קירק דאגלאס, הילרי דאף, איימי רוסום, טומי לי ג'ונס, פטרישיה הילטון ורבים אחרים. מוריס דדון, נולד בירושלים ובילדותו עבר להתגורר עם משפחתו בפריז שם למד את אמנות עיצוב השיער מז'אק דה סנז'ה והפך במהרה לאחד ממעצבי השיער המשפיעים ביותר בפריז, ובמשך הזמן נעשה המנהל האמנותי של 'סלון דה סנז'ה' ולמנטור עבור סלונים רבים ברחבי צרפת. בתחילת שנות ה-90 עבר דדון לניו יורק והחל לעבוד עם פרדריק פקאי ואף סייע בפתיחת הסניף בלוס אנג'לס, שם גם שימש כמנהל האומנותי. בהמשך הוא לקח חלק בהקמת הסניף של פקאי בבוורלי הילס והיה למנהל האמנותי של הסלון, שם עבד עם כל המי ומי. בתחילת 2014, החליט מוריס דדון, ממניעים ציוניים להגשים את חלומו ולעלות לישראל ולפתוח סלון יוקרתי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

570ba56ca1c00 - בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA ,"נפתח במלון "הוולדורף אסטוריה

בערב ההשקה אמר מעצב השיער מוריס דדון: "מרגש  אותנו להיות הראשונים המביאים לישראל את חווית ה"בוטיק סלון והמוצרים של SAPHIRA". עבורנו, "בוטיק הסלון SAPHIRA", מרכז את מה שאנו מאמינים בו: את האפשרות לתת לכל גבר או אישה חוויה מושלמת, לצד שירות מקצועי ומקיף. חוויה שעטופה באלגנטיות, אופנתיות ויוצרת עולם אחר, חדש ומרגש. אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע אלינו ולראות את הסטנדרטים שטרם נראו במדינה. במתחם החדש שלנו יצרנו קפיצת מדרגה בעולם היופי הישראלי ואני שמח להיות חלק מזה".

570ba56d3e7ca - בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA ,"נפתח במלון "הוולדורף אסטוריה

ספירה גרינברג, השם והפנים שמאחורי המותג, הכירה  במרכז הבינתוחמי בהרצליה שם למדה את בעלה אביעד גרינברג סטודנט למשפטים שעבד יחד עם אביו בעסק המשפחתי של שיווק מוצרים לטיפוח השיער למספרות. לאחר החתונה אביעד וספירה, השקיעו את כספי החתונה בפיתוח מוצרי שיער המבוססים על המינרלים של ים המלח, והתאימו אותם לטיפוח השיער. SAPHIRA היא החברה היחידה בעולם המתמחה בשילוב המינרלים של ים המלח במוצרי שיער בלבד. מוצרי החברה נמכרים היום במעלה מאלפיים מספרות ברחבי העולם וכעת גם בישראל, כל תהליך הייצור של מוצרי SAPHIRA הוא כחול לבן.

 

570ba56dce21e - בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA ,"נפתח במלון "הוולדורף אסטוריה

570ba56e52be9 - בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA ,"נפתח במלון "הוולדורף אסטוריה

גיא קליימן מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מציין כי "חיפשנו זמן רב את האנשים הנכונים שיאיישו את המקום ואנו בטוחים שמתחם היופי שנפתח לא מכבר יביא בשורה ואיכות שלא נראתה במתחמי יופי בישראל. אני מאחל למוריס דדון ולחברת SAPHIRA הצלחה רבה עם הסלון".

 

570ba56f06b0f - בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA ,"נפתח במלון "הוולדורף אסטוריה

בסלון הבוטיק SAPHIRA ניתן לקבל טיפולים מפנקים ואיכותיים של טיפולי כלה לפני חופתה כמו: עיצוב שיער, פדיקור, מניקור, איפור, עיסויים מרגיעים וסיוע בהלבשה. את כל סוגי התספורות והתסרוקות, פן, צביעת שיער, באליאנג', חידוש צבע, ברק ירוק, גוונים בטכניקה מתקדמת, החלקה יפנית, הארכת שיער, תוספות שיער, פתיחת תלתלים/סלסול שיער, טיפוח,  חמישה סוגי פדיקור, שבעה סוגי מניקור, איפור ערב ולאירועים, עיצוב גבות, צביעת ריסים. טיפולים כמו טיפול לחידוש הבריאות של צבע השיער, עיסוי ראש מינרלי, רילקסר, החלקה מינרלית. עיסויים: רפלקסולוגיה מקצועית, מסיכת בוץ מינרלי, עיסוי פנים, עיסוי צוואר ושכמות. 

צלם לתמונות של SAPHIRA: אביעד תבל.

צלם לתמונות של הוולדורף אסטוריה: עמית גרון.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]