"אירדולוגיה" ו"סקלרולוגיה": אבחון גלגל העין ולובן העין

570ba2becb5f5 - "אירדולוגיה" ו"סקלרולוגיה": אבחון גלגל העין ולובן העין

איריס גייר המומחית הבינלאומית לאבחון בגלגל העין ("אירידולוגיה") ואבחון לובן העין ("סקלרולוגיה") מסברת את אוזנינו לגבי תחום "האירידולוגיה" שהיא מדע לאבחון מצב הבריאות באמצעות הגלגל הצבעוני של העין המבוססת על מחקרים מדעיים קליניים, זהו כלי אבחוני ראשון במעלה שמאפשר לאבחן את הפוטנציאל התורשתי והגנטי של האדם באופן מדויק.

תחום האיורודלוגיה מצוי בישראל בחיתוליו ולכן הוא מרתק, סוחף ומעורר עניין, האירידולוגיה מאפשרת להבין את שורש בעיות הבריאות, לזהות בעיות בריאות בשלב מוקדם עוד לפני שהאדם מרגיש כאב או חוסר איזון ולהכיר את מפת הבריאות האישית לבניית אורח חיים בריא לרפואה מונעת.  

אבחון אירידולוגי משולב בבתי חולים ברחבי אירופה ורופאים רבים ברחבי העולם משתמשים בו לאבחון. האבחון מדויק, מספק מידע מקיף, שקשה להשיג בשיטות אבחון אחרות ונעשה על ידי צילום הגלגל הצבעוני של העין. הצילום אינו חודרני  ואינו כואב.

קצת פרטים על איריס גייר, הינה מומחית בינלאומית לאבחון בגלגל העין (אירידולוגיה) ואבחון לובן העין (סקלרולוגיה).

570ba2be317fb - "אירדולוגיה" ו"סקלרולוגיה": אבחון גלגל העין ולובן העין

איריס גייר 

איריס רכשה את את השכלתה בתחום מגדולי החוקרים בתחום ברחבי העולם: ד"ר ג'נסן מארה"ב, ד"ר לו –ריטו MD מאיטליה, ד"ר בירלו MD  מאיטליה, ד"ר אנדרוס מאנגליה, ד"ר מלמאואר מארה"ב ועוד. גייר היא נציגת האיגוד הבינלאומי לאירידולוגיה IIPA בישראל. מרצה ומלמדת את תחום האירידולוגיה בארץ וברחבי העולם (ארה"ב, קנדה, איטליה וספרד). אלפי אנשים מגיעים להרצאות  שלה ומרותקים לאישיות הכובשת שלה ,למסרים ולתכנים שלה.

בעידן בו אנו חיים שכולם עסוקים ובמרוץ כנגד הזמן ,איריס היא לגמרי walk the talk: אישה בת 50, שנראית צעירה לגילה, ועוזרת לאנשים להבין ולקבל תפיסה מחודשת למחלות ולכאבים שלהם ולעשות שינוי שמביא לחיים חדשים ומלאי אנרגיה, שמובילים למימוש עצמי בעבודה, בזוגיות ובקשר המשפחתי.

הקליניקה שלה פעילה ובמשך 17 שנים עזרה לאלפי מטופלים להירפא ממחלות שונות כגון: עצירות, אלרגיות, אסטמה, כולסטרול ולחץ דם, פסוריאזיס, סכרת, עצירות, פיברומיאלגיה, מיגרנות ועוד.                                        

לפרטים נוספים אודות איריס גייר משה ארביב: 054-4342000

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]