H&M Studio בשבוע האופנה בפריז 2017: "See now, Buy now".

1001 - H&M Studio בשבוע האופנה בפריז 2017: "See now, Buy now".

בקולקציית H&M Studio, (הקולקציה העונתית המרכזית של H&M), הוצגה אמש בשבוע האופנה בפריז אמש, נחשפה קולקציית "See now, Buy now", לאביב-קיץ 2017, שהייתה בהשראת כוחה של אהבה, האלגנטיות, העוצמה והתשוקה של עולם הבלט, תצוגת see now, buy now המכירה הקולקציה בחנויות בוקר לאחר התצוגה בפריז היא עידן חדש לתעשיית האופנה והזדמנות לקשר ישיר עם הלקוחות שלנו. מבחינתנו, כל מה שמחבר אותנו ללקוחות שלנו והופך את האופנה לנגישה יותר הוא חיובי מאד, אומרת פרנילה וולפהארט, ראש מחלקת העיצוב של H&M.

1002 - H&M Studio בשבוע האופנה בפריז 2017: "See now, Buy now".

הקולקציה היא איזון מושלם בין אלמנטים מחוייטים לבין ביגוד ספורט: פריטי צמר נקיים שנלבשו עם סריגים עדינים, משי עשיר וניילון שקוף ומלמלות עם נגיעות של ורוד עז בלטו בניגוד למעילים מונוכרומטיים וסנדלי הרים.

1003 - H&M Studio בשבוע האופנה בפריז 2017: "See now, Buy now".

מרחבי ה"טניס קלאב דה פריז" האיקוני הפכו לחלל חמים באוירת מסרים של "אהבה" ו-"ביחד", בתצוגה נכחו אורחים ומכובדים כגון ניקי מינאז', אלכסה צ'יינג, לאקי בלו סמית, על המסלול, עליו צעדו דוגמנים כגון: ג'יג'י ובלה חדיד, אדוואה אבואה, אמבר ולטה, וויני הארלו. "חשוב לנו להעביר מסר גלובאלי של אהבה בקולקציה. על חלק מהפריטים מתנוססת המילה "אהבה" שוב ושוב כמו תזכורת חוזרת למה שבאמת חשוב בחיים. נראה שעכשיו, יותר מתמיד, כולנו צריכים רגשות ומחשבות חיוביים בחיים שלנו", אומרת פרנילה וולפהארט.

1004 - H&M Studio בשבוע האופנה בפריז 2017: "See now, Buy now".

כשהסתיימה התצוגה, למעלה מ-800 אורחים מרחבי העולם שנכחו ב"טניס קלאב דה פריז, נהנו כולם מהופעה מקפיצה של אמן הפופ והיוצר "The Weeknd", שכללה את הלהיטים: Starboy, Can’t Feel My Face and I Feel It Coming.

1006 - H&M Studio בשבוע האופנה בפריז 2017: "See now, Buy now".

בתצוגה בפריז הוקמה חנות פופ-אפ אינטראקטיבית. הקולקציה תמכר בכ-180 חנויות נבחרות החל מהיום  יום חמישי, בשעה 09:30.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]