חברת פנטון בחרה ב- “Living Coral" כצבע השנה שלה לשנת 2019

2820 - חברת פנטון בחרה ב- “Living Coral" כצבע השנה שלה לשנת 2019

ענקית הצבעים האמריקאית פנטון, הנחשבת לאחת החברות המובילות בייצור צבעים הכריזה על Living Coral  "קורל חי" כצבע השנה שלה. באתר האינטרנט של החברה מתואר הצבע כגוון "תפוז ורדרד עם נימת זהב, המגלם שובבות, אנרגיה וכמיהה להתחבר מחדש עם הטבע".

2821 - חברת פנטון בחרה ב- “Living Coral" כצבע השנה שלה לשנת 2019

"השפעה סביבתית גדולה הייתה השנה", אומר לורי פרסמן, סגן נשיא יחידת הייעוץ הצבעוני של פנטון. "בראש מעייננו בבחירת הצבע החדש עמד היופי עוצר הנשימה שאנו רואים בטבע וכן החשיבות של השמירה על הסביבה. לנו חשוב מאד לשמור על שוניות האלמוגים, הן מספקיות מחסה ומחיה לחיים ימיים והנה אנו צופים בהן נעלמות ולכן בחרנו בצבע עם מסר למודעות סביבתית גבוהה".

"הגוון עצמו מזכיר לכל הדעות גוון קייצי אהוב – אפרסק עם נגיעות קלות ומוזהבות. מדובר בגוון אולטימטיבי לאיפור עבור כל אישה" , אומר גורו המייקאפ בועז שטיין ומוסיף: "אצל כהות שיער ועור ישמש הגוון כמעין זרקור הארה מתבקש ואילו לבהירות עור ושיער הוא יעניק מראה הרמוני ושליו".

2822 - חברת פנטון בחרה ב- “Living Coral" כצבע השנה שלה לשנת 2019

חני אטיאס – המדריכה הראשית במותג הלק האמריקאי ORLY מוסיפה: "גוון לק שכזה נדרש לטעמי בכל מגירת לקים. זהו הגוון המושלם לכל אורך ציפורן ובניגוד ללקים בגוונים כהים העלולים ליצור לבעלות ציפורניים קצרות מראה שאינו מחמיא – דווקא הקורל יספק תוצאה נשית ועדינה חרף היות הציפורניים קצרות. יתרון נוסף לשימוש בגוון זה טמון בהיות הקורל ורסטילי לכל אאוטפיט ולכל גוון שתבחרו ללבוש".

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]