סדנת "לחיות באור" – ממאצ'ו פיצ'ו, פרו לישראל.

2545 - סדנת "לחיות באור" - ממאצ'ו פיצ'ו, פרו לישראל.

המטרה העיקרית  בסדנת לחיות באור של אור רובין הוא לאפשר לכל אדם ליצור שיפור באיכות חייו,  להפוך כאב, אכזבה ותסכול לשמחה, בריאות  ושפע. חלק מהדברים מבוססים על תורת הבעש"ט (הבעל שם טוב). כלים לתזונה משפרת בריאות פיזית  ונפשית – האדם הוא סך מזונותיו (הרמב"ם). עקרונות 'כבוד האדם וסביבתו ("ואהבת לרעך כמוך").

אור רובין (55+) מורה רוחנית למודעות וצמיחה בכלים מהיהדות היא האזרחית הלבנה היחידה ב'מאצ'ו פיצ'ו' שבפרו. רובין נולדה וגדלה בחולון, אמא ל 2 וסבתא לנכדים. את סיפור חייה הלא שגרתי היא פיתחה למבנה חשיבה של סדנאות ולימודים מעמיקים באמצעות מפגשים אישיים וקבוצתיים שאליהם היא מגיעה במיוחד לישראל ממקום מושבה שבפרו, לשם עברה להתגורר בקביעות מאז 2015 ב'מאצ'ו פיצ'ו'. לפרו הגיעה לראשונה בשנת 2000 במסגרת לימודיה, בין 2000 ל 2015 התיישבה בברוקלין לשלוש שנות לימודי חסידות בברוקלין בקבוצת הסקטור הנשי של חב"ד, הוכשרה ב'רידמן' כאחת מ 4 מורות ללימודי 'אנרגיה אוניברסלית' ולימדה כ 3,000 תלמידות ותלמידים, ופעלה בישראל ופרו כמורה רוחנית למודעות וצמיחה. ביתה ב'מאוצ'ו פיצ'ו' משמש כמרכז מפגש ישראלי יהודי לטיילים ישראלים שבו מתאפשר לאכול אוכל כשר, להעביר שבת, להשתמש בספרים בשפה העברית ולהיתרם מפעילותה ללא קשר לשייכות דתית.

2546 - סדנת "לחיות באור" - ממאצ'ו פיצ'ו, פרו לישראל.

במפגשים היא מלמדת מתוך 'מסע חייה' ולימודיה כיצד להתמודד ולהפוך משברים פיזיים ורגשיים לצמיחה אישית וחברתית. בתאריך 28 באוגוסט תקיים אור רובין את הסדנה "לחיות באור". זוהי סדנה מרוכזת בת יום אחד, המפגש הקרוב מיועד לנשים בלבד.

"הצלחות וכישלונות הם כלים רוחניים שנמסרים בידי האדם על מנת שיטפס במעלה ההגשמה העצמית לשמחה, אושר וריפוי" אומרת רובין על הסדנא, "אני רק מספקת כלים של מודעות ודעת. חשוב לי להדגיש שהתכנים מותאמים לנפש היהודית ומשולבים בה גם דברי חכמים מתרבויות מגוונות".

הסדנא "לחיות באור" בהנחיית אור רובין תתקיים בחולון בתאריך 28.8.18 ותכלול לכל נרשמת את ספרה האישי המספר את מסע תובנות חייה ותהליכי ההתמודדות והריפוי שעברה. חוברות תוכן שחיברה למודעות רוחנית, תרגילי מודעות לעבודה עצמית וארוחת בריאות עשירה. הסדנא לנשים בלבד.

https://www.facebook.com/orrachel.rubinעמוד הפייסבוק של אור רובין

https://www.amenor.co.il – אתר האינטרנט של אור רובין.

מספר המקומות מוגבל. להרשמה : 0502688268

 

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]