כל מה שרציתם לדעת על שיטת ה – FIT&ZONE בישראל.

3294 - כל מה שרציתם לדעת על שיטת ה - FIT&ZONE בישראל.

כיום, באורח החיים התובעני מצד אחד והמודרני מהצד השני, כל אחת רוצה להנות מאורח חיים בריא ומתזונה נכונה ולא להיות משועבדת לכל מיני דיאטות מגבילות וקשות.

כמו הרבה נשים, גם ענת אשר (נשואה + 3), התמודדה במשך שנים עם ניסיונות לשמור על משקל גוף תקין וחיוני. היא התעמלה שעות ארוכות בכדי לשמור על גזרתה, ניסתה דיאטות ללא לחם, ללא חלב, ללא בשר, ללא ללא ללא. כולן הסתיימו בירידה ומיד עלייה. היא הקדישה זמן רב בחיפוש אחר התפריט הנכון. אל שיטת ה-ZONE נחשפה ענת לפני כ-8 שנים ומאז השתנו חייה. היא הפחיתה ממשקלה 30 ק"ג וחשוב מכל: היא נפטרה מכל הדיאטות הקיצוניות בכך שלמדה לאכול נכון ומאוזן …לאחר שצלחה בעצמה את השיטה ועשתה לה התאמות לחיים המודרניים היא הקימה מרכז מידע ללימוד "לאכול, להנות ולרזות" המוכר גם שירות דיאטה באון ליין או בפגישות בקליניקה שלה ללימוד שפת הזון ולהטמעת תהליכי שינוי שיביאו לתוצאות.

3295 - כל מה שרציתם לדעת על שיטת ה - FIT&ZONE בישראל.

בנוסף, מתחזקת ענת עמוד אינסטגרם ובו למעלה מ 1,000 מתכונים לפי השיטה ע"מ לאפשר לאנשים גיוון ולסייע להם בשינוי בחייהם.

שיטת הזון מבוססת על 5 ארוחות מאוזנות מדי יום. אותו תפריט ביחס קבוע מכונה "בלוק", ולכל מטופל נקבע מספר הבלוקים היומי לפי פרמטרים כמו: מין, גיל והיקף הפעילות הגופנית.

ענת אשר, מנכ"לית fit & zone: "כל מי שאימץ את שיטת הזון למד להכיר ולזהות את רכיבי המזון הקיימים, ולהתאים לשגרת יומו תפריט בריא ומאוזן. אני שמחה שכעת גם לקוחות ארקפה יוכלו להמשיך לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן גם כשהם אוכלים מחוץ לביתם. אני מתכוונת לפעול למען שיתופי פעולה נוספים עם רשתות מזון גדולות ומאמינה שעד סוף שנת 2020 ייסגרו נוספים…".

שיטת FIT&ZONE הינה דרך חיים המאפשרת לכל אחד ואחת לאכול נכון ומאוזן מבלי לוותר על הנאות החיים: בלי אבקות קסמים, ללא טבליות מהירות וללא הרעבה עצמית! הסוד הגדול של השיטה הינו :5 ארוחות מאוזנות מדי יום! כל ארוחה מכילה יחס קבוע של פחמימות חלבונים ושומנים. אותו תפריט ביחס קבוע מכונה "בלוק", ולכל מטופל נקבע מספר הבלוקים היומי לפי פרמטרים כמו: מין, גיל והיקף הפעילות הגופנית.

 

 

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]