חוה זינגבוים, פותחת שער למעצבות אופנה ישראליות

RAKEL MAIMON

חוה זינגבוים הפועלת למען קידום הנשים בעסקים בישראל פונה למעצבות צעירות (בעלות עסק בן שנה עד חמש שנים), אשר לא זכו לחשיפה תקשורתית גבוהה עד כה ומעניקה להן הזדמנות פז ובמיוחד לזוכה הסופית בתחרות הזדמנות שערכה לא נמדד בכסף.

זינגבוים הפועלת לקידום הנשים בעסקים בישראל, בחרה השנה להתמקד בתעשיית האופנה הישראלית, ומשיקה בימים אלו פרויקט חדש המסייע ותומך במעצבות אופנה ישראליות מתחום שמלות הכלה והערב. במסגרת הפעילות, כל מעצבת תידרש לעצב שמלת כלה מקורית למועמדת אחת בתחרות מלכת היופי לשנת 2016.

122 - חוה זינגבוים, פותחת שער למעצבות אופנה ישראליות

ועדה אמנותית מקצועית תבחן את הדגמים שיוגשו ותבחר את הדגמים אשר ישתתפו בפרויקט, הדגם המנצח יוכרע על ידי בחירת הקהל בתחרות מלכת היופי אשר חוה זינגבוים היא נותנת החסות הראשית.

לאחר תצוגת האופנה ייבחרו 8 מעצבות אשר יככבו בהפקת האופנה הראשונה של מלכת היופי הנבחרת. תמונות ההפקה יופצו ברשתות כאשר כלות לעתיד יוזמנו לשתף את תמונת הדגם האהוב עליהן.

למעצבת עם הדגם המנצח בתחרות, תוענק הזדמנות חד פעמית לחשיפה נרחבת, שתכלול דאבל במגזין האופנה המוביל בישראל- לאשה, השתתפות בתצוגת אופנה ייחודית ועיצוב המדים החדשים של אלפי הקוסמטיקאיות הרפואיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים ברחבי הארץ.

124 - חוה זינגבוים, פותחת שער למעצבות אופנה ישראליות

חוה זינגבוים אומרת: "השנה לקראת טקס מלכות היופי בו אני לוקחת חסות בשנים האחרונות, החלטתי לשלב בצורה מעמיקה יותר את האג'נדה היומיומית שלי, הדוגלת בהעצמה נשית כלכלית, וכך באותו אופן שאני תומכת באלפי בתי עסק בישראל של הקוסמטיקאיות העובדות בשיטתי, החלטתי השנה לתת הזדמנות לקהילת מעצבות האופנה בישראל בעיצוב שמלות למועמדות לטקס, כולן יקבלו חשיפה יפה במסגרת התחרות, כאשר הזוכה שתיבחר על ידי הקהילה שלנו, תוכל לזכות לחשיפה רחבת היקף שתוביל למינוף הקריירה שלה בצורה חד משמעית"
מועד אחרון להגשת מועמדות 21.4.16 הגשת מועמדות תתבצע למייל: designpower.hava@gmail.com

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]