בובי בראון מייסדת מותג האיפור "בובי בראון", פורשת לאחר 25 שנים ממותג האיפור היוקרתי.

776 - בובי בראון מייסדת מותג האיפור "בובי בראון", פורשת לאחר 25 שנים ממותג האיפור היוקרתי.

בובי בראון מייסדת המותג "בובי בראון קוסמטיקס", פורשת לאחר 25 שנים ממעצמת האיפור "בובי בראון קוסמטיקס" הנמנה על קטגוריית מותגי האיפור היוקרתי של חברת "אסתי לאודר" ושנמכר ביותר מ-70 מדינות. עם פרישתה אמרה בובי בראון שהיא נרגשת להמשיך הלאה למיזמים חדשים ומרתקים.

"יובל 25 השנה של מותג בובי בראון הוא ציון דרך משמעותי שגרם לי להבין שהגיע הזמן לפתוח פרק חדש ולצאת למיזמים חדשים, "אמרה בובי בראון. "אני אסירת תודה על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד עם אנשים מדהימים במשך השנים וגאה בניסיונות היצירתיים והמוצרים החדשניים שיצרנו יחדיו. אני גם אסירת תודה עד מאוד לחברת אסתי לאודר ולמשפחת לאודר על ההזדמנויות הרבות שהעניקו לי. אני נרגשת לגלות מה העתיד צופן בחובו עבורי."

775 - בובי בראון מייסדת מותג האיפור "בובי בראון", פורשת לאחר 25 שנים ממותג האיפור היוקרתי.

"בובי בראון קוסמטיקס היא עדות מעוררת השתאות לבובי בראון האישה", אמר וויליאם פ. לאודר, יו"ר חברת אסתי לאודר. "לפני יותר מ-20 שנה פגשנו אמנית איפור יצירתית ביותר שהגתה את הרעיון המהפכני ששינה את האופן שבו נשים מתייחסות לאיפור. הרעיון הזה צמח למותג איפור גלובלי ומצליח ביותר. בובי תמשיך תמיד להיות חלק מהמשפחה של חברת אסתי לאודר ואנו מאחלים לה הצלחה רבה בעתיד, החברה גאה מאוד בשיתוף הפעולה המצוין שממנו נהנינו עם בובי מאז שרכשנו את המותג ב-1995. אנו מאחלים לבובי הצלחה רבה בשלב החדש והמרגש של הקריירה שלה," אמר פבריציו פרדה, נשיא ומנכ"ל חברת אסתי לאודר. "החברה שלנו הוקמה על ידי יזמית, הלא היא אסתי לאודר, ולכן תרבות החברה שלנו מושתתת על קבלת פנים חמה ליזמים. ההצלחה של בובי בראון קוסמטיקס ממחישה את מחויבותנו זאת. יובל 25 השנה של מותג בובי בראון הוא ציון דרך משמעותי שגרם לי להבין שהגיע הזמן לפתוח פרק חדש ולצאת למיזמים חדשים," אמרה בובי בראון. "אני אסירת תודה על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד עם אנשים מדהימים במשך השנים וגאה בניסיונות היצירתיים והמוצרים החדשניים שיצרנו יחדיו. אני גם אסירת תודה עד מאוד לחברת אסתי לאודר ולמשפחת לאודר על ההזדמנויות הרבות שהעניקו לי. אני נרגשת לגלות מה העתיד צופן בחובו עבורי." הפילוסופיה של המותג 'היי מי שאת' (Be Who You Are) רלוונטית היום יותר מתמיד והמותג ימשיך להתמקד ביצירת קשר, הקניית ידע והעצמה לנשים בכל העולם. מותג בובי בראון מייצג את אמנות האיפור, יש לו נוכחות מרתקת ומשפיעה במדיה החברתית וכמה ממוצרי האיפור האהובים ביותר בעולם. אנו בטוחים שהוא עומד לממש את מלוא פוטנציאל הצמיחה שלו בסביבה דינמית זו."

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]