שמים סוף לשורשים! "עזרה ראשונה" ומיידית להסתרת שורשים לבנים.

מאת מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז.
4117 - שמים סוף לשורשים! "עזרה ראשונה" ומיידית להסתרת שורשים לבנים.

עבור כל אישה שצובעת את השיער במטרה  להסתיר את  השורשים המאפירים,  זו משימה לא פשוטה. במיוחד לאלו ששורשי השיער צומחים   במהירות.  הבשורה הטובה – כיום יש פתרון מיידי,    קל ונוח  שמציע כיסוי מלא של השורשים. התכשירים החדשניים משמשים כ"עזרה ראשונה" להסתרת השורשים ביעילות,   ובקלילות. זה הזמן להצטייד בספריי הקסם המשדרג לכל אישה  את איכות החיים וכמובן את הטוטאל לוק למראה צעיר ורענן.

לדברי מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז: "שורשי השיער המאפירים   משפיעים על המראה הכללי ומעניקים תחושה מבוגרת ועייפה. המרוץ נגד הזמן של צביעת השיער במספרה   לא תמיד צולח: אין תור זמין במספרה,  או  דוחים את   הקץ ממניעים כלכליים , מרוץ החיים שגוזל   זמן ובכך צביעת השיער נדחקת לתחתית רשימת סדרי העדיפויות. אבל השורשים לא מתחשבים וממשיכים לצמוח בקצב מסחרר".

מה זה בכלל ספריי קסם?

הפיגמנט של הספריי אומנם נשטף ויורד בחפיפה אך עדיין מדובר בפתרון מושלם לימים שבין צמיחת השורש ליום צביעת השיער המיוחלת וכל עוד לא חפפנו את השיער הפיגמנט של הספריי לא ידהה.

4116 - שמים סוף לשורשים! "עזרה ראשונה" ומיידית להסתרת שורשים לבנים.

מדובר בתרסיס המכיל פיגמנט של צבע המצפה את השערה באופן זמני ובכך מסווה את צמיחת השורשים. התרסיס קיים במגוון של צבעים כך שכל אחד יוכל למצוא את הגוון המתאים עבורו ולהתאים את הצבע לשילוב מושלם עם אורכי השיער. ספריי הקסם מתאים גם למי שצובעת לגוון בלונד, ולמי שסובלת  מהופעתם של השורשים הכהים.

הפעולה קלה, נוחה ונעשת  תוך שניות בודדות, בריסוס קליל על שיער נקי ויבש לאזור השורשים והוא לא מותיר ריח, לא מייבש את השיער ולא משאיר תחושת דביקה. השימוש הפשוט והמהיר הופך את הפתרון   למושלם כיוון שכל אחד יכול לעשות זאת לעצמו גם אם אנחנו בעלי שתי ידיים שמאליות וגם אם אין לנו מספיק זמן להתארגנות. 3 שניות של ריסוס ומוכנים! (יש להמתין מספר שניות לייבוש מלא של השיער).

4119 - שמים סוף לשורשים! "עזרה ראשונה" ומיידית להסתרת שורשים לבנים.

טיפ ממומחי לוריאל פריז: זכרו שפחות זה יותר! ריסוס קליל של כמות קטנה תספיק לכיסוי השורש מבלי ליצור מראה של כתם צבע מרוכז. המשיכו בהתזה קלילה גם לכיוון אורכי השיער על מנת ליצור שילוב מושלם של מעברי צבע ומראה טבעי.

טיפ עזרה ראשונה: אם אין לכם את ספריי הקסם, תמיד תוכלו להסתיר את השורשים בעזרת אביזר אופנתי. השתמשו בסרט לשיער, מטפחת קשירה או קשת עבה שתתייצב במסגרת השיער או אפילו בכובע אופנתי ומדליק שמתאים במיוחד לימי הקיץ החמים. שימוש באביזר אופנתי לא רק יסתיר את שורשי השיער שצמחו, הוא גם יסתיר את השוונצים שלא ממש מסתדרים לנו ויעניק לכם מראה אופנתי עם מינימום התעסקות בשיער בבוקר.

4118 - שמים סוף לשורשים! "עזרה ראשונה" ומיידית להסתרת שורשים לבנים.

טיפ לטישוש: אפשרות נוספת לטשטוש השורשים שצמחו היא לשנות את התסרוקת הרגילה.  שלנו. נסו להחליף את כיוון השביל אליו אתם רגילים. תופתעו לגלות שיש אזורים בהם מופיע פחות שורש והחלפת צידו של השביל תשפיע על המראה   באופן מיידי. אפשר לנסות גם לקלוע צמה סינית גבוהה שהפיתולים שלה בשיער מטשטשים את השורשים או כל תסרוקת אסופה צמודה לקרקפת שמשתמשת בקצוות השיער לכיסוי השורשים.

בימים אלה יוצאת חברת לוריאל במבצע על מג'יק ריטאצ', במסגרתו מחיר המוצר: 32 ₪ בלבד, במקום 49 ₪, למשך חודש יולי 2020.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]