חזרה לשנות ה-50-60 עם "שוורצקופף פרופשיונל"

רוני פרנקל, מעצב שיער ושגריר "שוורצקופף פרופשיונל" משיק קולקציית מראות שיער שופעת רולים וגלים מוברשים, בהשראת שנות ה-50 וה-60

אופנת השיער של שנות ה- 50 הציגה שלל תסרוקות נשיות במיוחד, ניתן לומר אף אריסטוקראטיות, שכללו הרבה נפח בשיער, הרבה רולים וגלים מוברשים. אחד המודלים לחיקוי בזמנו, היתה האישה והאגדה, מרלין מונרו, שהכתיבה את מראה השיער המפוסל עם גלים ורולים שופעים. מלבד מראה שיער זה, כיכבה בזמנו גם תסרוקת ה"בננה" הגבוהה והאסופה, שאומצה על ידי כוכבות כמו אודרי הפבורן שהלכה עם בננה מוקפדת, או בריז'יט בארדו, שאימצה את מראה הבננה המרושלת עם פוני משוחרר, שהעניק המון קלאסיות ושובבות.

 

 570b9bed3657f - חזרה לשנות ה-50-60 עם "שוורצקופף פרופשיונל"

רוני פרנקל, מעצב שיער ושגריר ב"שוורצקופף פרופשיונל", שאב השראה מאותה התקופה ומשיק קולקציית מראות שיער חדשה המהווה את פרשנות העכשווית האישית שלו לאותו עשור. הקולקציה החדשה שלו, עשירה במראות שיער מרהיבים הנשענים לא רק על שנות ה-50 אלא גם על שנות ה-60, עם קריצה למראות שיער מהתכנית Mad Men וכן לשלגיה ושיבעת הגמדים. המכנה המשותף לעיצובי השיער בקולקציה- אלו הרולים השופעים המוברשים וכן ה"בננה" האגדית.

 

570b9bedaa9cd - חזרה לשנות ה-50-60 עם "שוורצקופף פרופשיונל"

רוני פרנקל מספר על הקולקציה: "התסרוקות של שנות ה-50 וה-60 היו מעוצבות עם הרבה רולים מוברשים ללא ספריי, להענקת מראה מאוד רך והוליוודי, צבע הבלונד שלט ובגזרת האיפור שלטו האיילנרים שנמשחו בקפידה גם הם. בקולקציה החדשה, היה לי חשוב לשמור על רוח התקופה ועל המראה הגלי השופע הזה. בעיצוב השיער שילבתי אקססוריז כמו שרשראות על המצח, שזירת פרחים או אלמנטים המשובצים בקריסטלים, להענקת מראה אצילי יותר. בדומה למראות השיער בתכנית 'מד מן' עיצבתי את השיער עם הרבה רולים מוברשים, שיער מקופל כלפי פנים וכן יצרתי תסרוקות אסופות עם פוניות או עם הגבהות מיוחדות. בריז'יט בארדו היוותה עבורי גם כן השראה, ולכן תוכלו לראות בקולקציה הרבה תסרוקות עם חצאי-קוקו ועם "בננות" או הגבהות מיוחדות, כמו של בריג'יט שהיתה החלוצה ללכת עם סגנון זה. לחלק ממראות השיער שעיצבתי, בחרתי להעניק לשיער מראה מאוד רך, בתולי ונערי, כמו של שילגיה. מילות המפתח של הקולקציה- אלו 'הרולים המוברשים' שהיו סממן אייקוני דאז".

 

570b9bee18565 - חזרה לשנות ה-50-60 עם "שוורצקופף פרופשיונל"

בעיצוב הקולקציה נעשה שימוש במוצרים: אבקת הפלא Dust-It על מנת להגיע לנפח עשיר בשיער, חימר Mess Up לעיצוב ופיסול השיער וספריי סילואט סופר הולד לאחיזה חזקה, מבית "שוורצקופף פרופשיונל".

 

570b9bee7c25f - חזרה לשנות ה-50-60 עם "שוורצקופף פרופשיונל"

 

קרדיטים:

שיער: רוני פרנקל, מעצב שיער ושגריר ב"שוורצקופף פרופשיונל".

צילום: נגה חיימוביץ.

איפור: קרן פרנקל.

סטיילינג והפקה: ברק אביעם איש שלום.

תכשיטים: אור הכלה.

דוגמניות: נדיה לורן ואנה ליטוסקה לרוברטו, דנה דנקנר.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]