ילדי סלבס רבים, נצפו בהשקת הקמפיין של ״אופטיקנה״, לעידוד בדיקות הראייה בקרב הילדים.

3807 - ילדי סלבס רבים, נצפו בהשקת הקמפיין של ״אופטיקנה״, לעידוד בדיקות הראייה בקרב הילדים.

זו השנה השלישית ברציפות, "שרשת אופטיקנה", מקדמת את המודעות לחשיבות ביצוע בדיקות ראייה בקרב ילדים, באמצעות מהלך חברתי, בו יוענקו 10,000 זוגות משקפי ראייה חינם לילדים מגיל 3 עד גיל 11 הזקוקים למשקפי ראייה.

3804 - ילדי סלבס רבים, נצפו בהשקת הקמפיין של ״אופטיקנה״, לעידוד בדיקות הראייה בקרב הילדים.
סנדרה רינגלר ובנה.

"ליקוי ראייה בקרב ילדים שאיננו מטופל במועד, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לראייה", מסביר פרופ' יאיר מורד, מנהל היחידה לרפואת עיניים לילדים ופזילה במרכז רפואי אסף הרופא. "בשנות החיים הראשונות מערכת הראיה עדיין נמצאת בשלבי התפתחות ובנייה ועל כן חשוב מאוד לאתר ליקויי ראייה לפני גיל 6 ולטפל בהם בקלות ע"י משקפיים או טיפולים נוספים". מוסיף  פרופ' מורד.

3803 - ילדי סלבס רבים, נצפו בהשקת הקמפיין של ״אופטיקנה״, לעידוד בדיקות הראייה בקרב הילדים.
אלין ויאן גולן.

מערכת החינוך נוהגת לערוך בדיקת ראייה לתלמידים בכיתות א' ו-ח', אשר מתבצעת על-ידי שירותי הבריאות לתלמיד. עם זאת עוד עולה מן הסקר, כי המעקב אחר תלמידים שהופנו לבדיקת רופא עיניים בעקבות הבדיקה בבי"ס לוקה בחסר, ורק כ-16% מן התלמידים שהופנו אכן הגיעו להיבדק אצל רופא עיניים. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי בין שני המועדים בהן מבוצעת הבדיקה (כתה א' וכתה ח') קיים פער בן שמונה שנים, במהלכו עשויות להתפתח לא מעט הפרעות ראייה.

3800 - ילדי סלבס רבים, נצפו בהשקת הקמפיין של ״אופטיקנה״, לעידוד בדיקות הראייה בקרב הילדים.

על פי סקר שנערך על ידי מרכז המחקר והמידע של הכנסת (הממ"מ), כבר בגילאי בית-הספר מתחילים להופיע ליקויי ראייה הנפוצים גם בקרב מבוגרים, והעיקרי ביניהם הוא קוצר ראייה. כמו כן התגלה ששיעור הסובלים מהפרעות ראייה בקרב ילדים ומתבגרים עד גיל 18 בישראל עומד על יותר מ-20%.

3805 - ילדי סלבס רבים, נצפו בהשקת הקמפיין של ״אופטיקנה״, לעידוד בדיקות הראייה בקרב הילדים.
יוליה פלוטקין ובנה.

"זו השנה השלישית שבה אנו מקדישים את אחת הפעילויות החברתיות השנתיות שלנו למען הגדלת המודעות לחשיבות בדיקות ראיה בקרב ילדים" מסביר אלרועי תורג'מן, מנכ"ל רשת אופטיקנה "אנו מאמינים שלכל אחד מגיעה הזכות להנות מראיה טובה ובריאה, לרבות ילדים, שלרוב אינם יודעים להצביע על בעיית הראיה שלהם. אנו גאים להוביל את המהלך הזה ומקווים שכמו בכל שנה, הוא יגרום לאלפי הורים לילדים שסובלים מליקוי ראיה לאבחן ולטפל בבעיה בזמן".

3801 - ילדי סלבס רבים, נצפו בהשקת הקמפיין של ״אופטיקנה״, לעידוד בדיקות הראייה בקרב הילדים.

יובל טוכשניידר, אופטימטריסט בכיר ברשת אופטיקנה עם 5 סימנים המצביעים על כך  שילדיכם זקוק לבדיקת ראיה:

1.  מגרד/ת בעיניים

2. נצמד/ת לטלוויזיה או מתקרב/ת ללוח כדי לראות טוב יותר

3. צובע/ת מחוץ לקווים.

4. סוגר/ת עין כאשר מסתכל/ת מרחוק.

5. מתעייף/ת אחרי קריאה קצרה.

3806 - ילדי סלבס רבים, נצפו בהשקת הקמפיין של ״אופטיקנה״, לעידוד בדיקות הראייה בקרב הילדים.
ליהי גרינר, סנדרה רינגלר, מאיה בוסקילה ואירה דולפין.

החל מתאריך 4.2 תקיים רשת אופטיקנה אתר ייעודי לפרויקט (https://opticana-kids.co.il/ ( שם יוכלו ההורים לבדוק את זכאות הילד/ה באמצעות הזנת תאריך הלידה של הילד/ה ופרטים מזהים נוספים. מיד לאחר מכן תישלח הודעת SMS עם קוד שובר למכשיר הנייד של ההורה. השובר יקנה זכאות לבדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט מומחה ברשת אופטיקנה, ובמידה ויתגלה ליקוי ראייה, יקבל הילד/ה משקפי ראייה (עדשות+ מסגרת) חדשים במתנה עד 7 ימי עסקים. את קוד השובר ניתן יהיה לממש בכלל סניפי הרשת, הפרוסים בכל רחבי הארץ בתאריכים 4-20.2.20 בימים א' עד ה'. 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]