חברת פופון (poupon), מייבאת את טיולון הפרימיום של המותג, "מטרו".

3276 - חברת פופון (poupon), מייבאת את טיולון הפרימיום של המותג, "מטרו".

חברת פופון (poupon), היבואנית הרשמית של חברת ארגובייבי, מייבאת לארץ את טיולון הפרימיום החדש של המותג מטרו. חברת "ארגובייבי" המובילה בעולם בתחום מנשאי תינוקות ארגונומיים והפופולארית במיוחד בקרב סלבריטאי הוליווד והעולם כמו צוקרברג, בראדלי קופר, נטלי פורטמן, ג'וליה רוברטס.

חברת "ארגובייבי"  מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום העגלות, על מנת להציע להורים פתרון איכותי ובריא לא רק במנשאים, אלא גם בעגלות כל מוצרי החברה בעלי כל התקנים הבינלאומיים, מומלצים ע"י המכון הבינלאומי למפרק ירך IHDI ואיגוד הכירופרקטים הארופי AGR.

3277 - חברת פופון (poupon), מייבאת את טיולון הפרימיום של המותג, "מטרו".

המטרו הינו טיולון קומפקטי במיוחד, המותאם לגב התינוק, עם משענת ארגונומית מרופדת ותומכת ומאושר  על ידי איגוד הכירופרקטים באירופה, המשלב נוחות מקסימאלית הן עבור  התינוק וההורה. הטיולון מותאם לגילאי 6 חודשים ועד 18 ק"ג, בעל מידות סופר קומפקטיות (52*44*23 ס"מ) וקל משקל רק 6.3 ק"ג.

היתרון היחסי של הטיולון על פני המתחרים בשוק שהוא  עומד בתקנים הנדרשים לכבודה שיכולה לעלות עם הנוסע למטוס. קיפול העגלה נעשה בקלות בפעולה של יד אחת בלבד,  כשהיא מתקפלת לגודל של תיק צד. לעגלה רצועת נשיאה ביד וניתן להוסיף תיק נשיאה, כדי להבטיח זוג ידיים פנויות בדרך אל המטוס.

3293 - חברת פופון (poupon), מייבאת את טיולון הפרימיום של המותג, "מטרו".

כמו כן מושב התינוק רחב במידותיו למרות גודלה הקומפקטי של העגלה (33 ס"מ), גלגלי העגלה האחוריים גדולים במיוחד, לטיולון סוכך שמש עם רשת אוויר, מנח רגליים ארוך ומתכוונן, ואחריות יצרן ל  24 חודשים.

3278 - חברת פופון (poupon), מייבאת את טיולון הפרימיום של המותג, "מטרו".

לדברי ורד אורבך, בעלת חברת פופון: "טיולון מטרו הינו   בשורה לצרכן הישראלי,  מחד גיסא מוצר פרמיום ומאידך ישווק במחיר אטרקטיבי במיוחד, להורים המחפשים  נוחות מקסימאלית ללא פשרות על הנושא הבריאותי. ארגובייבי מנגישים לצרכן הישראלי את "החבילה" המושלמת בכל מה שכרוך בטיולון הן לשימוש יומיומי והן לשימוש מרבי בטיסות משפחתיות. בייצור הדגם הנ"ל ארגובייבי ידעו לרדת לפרטים הקטנים וזה בא ליידי ביטוי ביתרונות היחסיים של הדגם על פני המתחרים בשוק".

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]