תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א שבפתח.

4174 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

לאחר שנה רבת תהפוכות ושל אי ודאות עם מגיפת הקורונה ואשר לצערנו הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, אין יותר מתאים מלהתחיל ולקבל את שנת תשפ"א וחגי תשרי שבפתח עם קבלה ונתינה באמצעות מארזי המתנות שהשיקו המותגים והחברות השונות, לבני משפחתנו ולאנשים האהובים עלינו.

תאגיד הקוסמטיקה של חוה זינגבוים, משיק את מארז מתנה חגיגי לראש השנה במהדורה מוגבלת, המלווה בהשראה: WISH BOX הכולל שניים ממוצרי הדגל של המותג וסדרת Prophecy: קרם ה- Prophecy 2 אשר פיתחה חוה זינגבוים בשיתוף עם אוניברסיטת בר-אילן וקרם ה-Prophecy Eye שהושק רק לאחרונה. השילוב בין 2 תכשירים עוצמתיים אלו מאפשר טיפול בכל שכבות העור תוך התמקדות באזור הפנים, במקביל לקבלת תוצאה אפקטיבית ומהירה של עור זוהר במיוחד.

4197 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.
ה- WISH BOX הכולל את קרם ה- Prophecy 2 ו- Prophecy Eye.

השנה, נוכח התקופה המאתגרת העוברת על מדינת ישראל והעולם כולו, המארז הוא בעל ערך מוסף. בכל קניית מארז WISH BOX, יתרם קרם מבית חוה זינגבוים עבור צוותי הרפואה במחלקות הקורונה ברחבי הארץ. כך למעשה בכל קניית מארז מתנה, מישהו נוסף מקבל מתנה מבית חוה זינגבוים.

את ערכת WISH BOX ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים. מחיר כל מארז הינו 795 ₪ בלבד.

חברת שוורצקופף פרופשיונל משיקה קולקציית מארזי חג לטיפוח ושיקום השיער, הכוללת 6 סוגי מארזים בהתאם לסוג השיער: בלונדיני, יבש, פגום, עבה, דליל ופגום הזקוק לשיקום אינטנסיבי. כאשר כל מארז כולל 3 מוצרים אייקונים של המותג.

4198 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.
שוורצקופף פרופשיונל משיקה קולקציית מארזי חג לטיפוח ושיקום השיער.

מחיר מומלץ לצרכן 399 ₪. המארזים יוצעו במחיר אטרקטיבי מהרגיל ומציעים חיסכון של עד כ-200 ₪ אל מול רכישת כל מוצר בנפרד.  

לכבוד חגי תשרי, רשת אפריל משיקה מארז מתנה של המותג "טוקה" הכולל בושם מסדרת בשמי הבוטיק של טוקה וקרם ידיים של המותג הנשתי של טוקה המגיע ב-3 ניחוחות: פלורנס, סטלה וג'ולייטה.

4199 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.
מארז הסט הבושם וקרם הידיים של טוקה.

מחיר: מארז הסט הבושם וקרם הידיים של טוקה: 89 שקלים. ניתן להשיג בלעדית ברשת אפריל.

מותג האופנה והעיצוב "אברכדברא" משיק לקראת השנה החדשה, קולקציית ראנרים מעוצבת וייחודית המתאימה לשולחן השנה החדשה ומשלבת פסוקים מהמקורות ומשפטים עם מסרים חיוביים לתחילת שנה חדשה מוצלחת.

הקולקציה המאופיינת בבחירת בדים טבעיים עשויים כותנה ופשתן המיוצרים כולם בישראל, ההשראה לעיצוב מגיעה מתוך עבודה של המתקשרת והמאמנת ורד גליקסמן מגיעה בארבע דגמים ייחודיים המשתנים ומתחדשים בכל העונה, לכל המשפטים החיוביים מצורפים מסוקים מהמקורות המחזקים את המשפט, בעת ההזמנה ניתן להזמין רק משפט חיובי או פסוק יחיד.

4175 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.
ורד גליקסמן מייסדת ובעלת המותג " אבראכדברא".

דוגמאות למשפטים: הכל מתהפך לברכה- "חשוכא מהפכן לנהורא". "חשוכא מהפכן לנהורא" – חושך מתהפך לאור, ויהי אור אור אור אור. אני מגשים את חלומותיי – ויהי אור. יש לי אין סוף אהבה – ה הוא האהבה. מימיני מיכאל משמאלי גבריאל מלפני אוריאל מאחורי רפאל ומעלי שכינת האל,(ברכת המלאכים).

לדברי ורד גליקסמן מייסדת ובעלת המותג: "כל מקום או דבר שאנחנו נמצאים בו מראה בזמן נתון איפה המחשבה שלי נמצאת "האדם נמצא במקום שהמחשבה שלו נמצאת"(הבעל שם טוב). אנחנו אלו שבוראים את המציאות שלנו דרך המחשבה הצליל והדיבור – "אברקדברא" ולכן, יש בכוחנו להפוך את המחשבה דרך הדיבור לטובה יותר ואז "הכל מתהפך לברכה."

טווח המחירים: 150-380 ₪ המחירים יכולים להשתנות בהתאם לגודל הראנרים ובסוג הבדים הנבחרים בהתאמה אישית המחיר אינו כולל משלוח. כתובת החנות באטסי: https://www.etsy.com/il-en/shop/ABRACADABRAfashion?ref=seller-platform-mcnav

רשת SABON מזמינה אותנו לגלות עולם חדש של מתנות, הלקוחות מעולם הילדות ושל סיפורי הילדות, שפתחו שער אל עולם הדמיון: כל מתנה שנפתחת, היא כמו סיפור חדש שמתחיל, חושף צבעוניות מלאת חיים, ניחוח משכר ופינוקים קטנים, עם הניחוח החדש, של SUGAR PLUM, ניחוח שזיף מתקתק עם תווים פרחוניים רכים, השואב את השראתו מפריחת השזיף וליבו מורכב מתווים פרחוניים לאפקט רך ומנחם המסתיים בבסיס של מושק וסנדלווד עציים וחושניים.

מארזי המתנות החדשים של SABON שנבחרו בקפידה ומחשבה:

4168 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

מארז ניחוח החג: כולל פילינג גוף, סבון נוזלי על בסיס שמנים, סבון נוזלי על בסיס שמנים, קרם לחות לגוף, קרם חמאתי לידיים, ניחוח לחלל החדר, כדור מינרלים. מחיר: 199 ש"ח במקום 250 ש"ח.

4167 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

מארז שלישיית שגרת טיפוח ערכת טריו חגיגית שיש בה מה שצריך לשגרת טיפוח מפנקת לגוף בניחוח החג במהדורה מוגבלת Sugar Plum : סבון על בסיס שמנים להזנת העור, פילינג לחידוש העור וקרם לחות לגוף לריכוך העור וטיפוחו. מחיר: 69 ש"ח במקום 86 ש"ח.

image - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

מארז פינוק בניחוח גרין רוז: כולל פילינג הגוף על בסיס מלחי ים המלח, קרם לחות לגוף בניחוח עשב ירקרק מתובל בהדרים ובתווים פרחוניים של ורד ירוק, כף פילינג מעוצבת מעץ מחיר: 79 ש"ח במקום 99 ש"ח.

image 1 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

מארז חמישיית קרמי ידיים: ערכה של חמישה שפופרות מיני קרם ידיים, עשיר בחמאת שיאה ואלוורה בחמשת הניחוחות האהובים ביותר שלנו: פטשולי לבנדר וניל, יסמין, גרין רוז , רוז תה ו- White Tea. מחיר: 45 ש"ח במקום 60 ש"ח.

image 5 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

מארז שלישיית ניחוחות ערכה של שלישיית בשמי מיני, של הבושם הקליל שלנו EAU De SABON, בשלושה מהניחוחות המובילים שלנו: פטשולי לבנדר וניל, יסמין וגרין רוז. מחיר: 69 ש"ח.

image 6 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

מארז הפינוק קיט מהודר עם ארבעה מוצרים בניחוח לבנדר תפוח: סבון נוזלי על בסיס שמנים לניקיון מוחלט של הגוף, פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח, קרם לחות לגוף לשמירה על עור רך ומשיי וקרם לחות חמאתי לידיים להשלמת חווית הטיפוח. מחיר הערכה:159 ש"ח במקום 211 ש"ח.

image 2 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

מארז טיפוח ג'נטלמן קיט לגבר עם ארבעה מוצרים בניחוח ג'נטלמן: סבון נוזלי על בסיס שמנים, פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח + כף עץ, קרם לאחר גילוח וניחוח לחלל החדר. מחיר: 159 ש"ח במקום 208 ש"ח.

image 3 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

מארז נסיעות מהודר, בניחוח פטשולי לבנדר וניל ובגודל המתאים לנסיעות: סבון נוזלי על בסיס שמנים, פילינג גוף, קרם חמאתי לידיים, קרם לחות לגוף וקרם לחות לרגליים, ארוזים בתיק רחצה מעוצב. מחיר: 175 ש"ח, במקום 270 ש"ח.

image 4 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

מארז טיפוח לגוף ולבית קיט יוקרתי עם מגוון מוצרים בניחוח יסמין לטיפוח מלא של הגוף והבית: סבון נוזלי על בסיס שמנים, פילינג גוף על בסיס מלחי ים המלח, ג'ל לחות לגוף וקרם לחות חמאתי לידיים. להשלמת חווית הטיפוח הקיט מכיל מבשם טקסטיל ומגבת מעוצבת.

image 7 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

הכוכב של ראש השנה! מארז טיפוח 24 מתנות קטנות: מארז טיפוח מסביב לשעון הכולל 24 מתנות מפתיעות. מאחורי כל דלת במארז מסתתר פינוק לטיפוח הפנים או הגוף. מתנה שנשארת הרבה מעבר לראש השנה וממשיכה להפתיע למשך כל תקופת החגים. מחיר הערכה: 249 ש"ח.

מותג הקוסמטיקה HL, המתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים מקיפים, מציג מארז מתנה חגיגי לראש השנה המאגד מוצרים חיוניים ללחות והזנה מסדרת מולטי ויטמין.

4169 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

מארז המתנה כולל שלושה ממוצרי סדרת מולטי ויטמין המתאימה למגוון רחב של נשים: סרום מולטי ויטמין עשיר בוויטמינים חיוניים, קרם יום עשיר התורם להזנת העור וסבון ג'ל קלינזר עדין המועשר במיני יקפסולות המכילות ויטמינים ומשמש לניקוי יסודי של עור הפנים הפועלת להמרצת העור, הזנתו ולהאטת תהליך ההזדקנות (אנטי אייג'ינג). תוצאות המוצרים והאפקטיביות הרבה שבחומרים הפעילים מתבטאים בין היתר בצמצום והחלקת קמטים, שיפור וחיזוק מוצקות וגמישות העור, העלאת רמת הלחות ושיפור המרקם. המוצרים מגיעים במארז מהודר המתאים כמתנה נפלאה לראש השנה! מחיר: 570 שקלים.

ביופור מציעה את ערכת טיפוח מקצועית הכוללת תכשירים מדעיים, פעילים לחידוש והזנת העור, היוצרים שינוי אמיתי ונראה לעין בעור הפנים, במחיר מיוחד.

4164 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

הערכה כוללת 2 מוצרי דגל שהם מאסט בטיפוח: פירמינג – קרם עיניים פעיל לשיפור מראה של קמטוטים, אפרוריות ומראה עייף. וסקין אקטיב תכשיר לחות עשיר ומשקם. מחיר המארז: 540 ₪ ( במקום 600 ₪ ). המבצע עד ה 21.9 או עד גמר המלאי.

דוקטור עור במארז חגיגי המכיל: ​תחליב גוף קלאסי בניחוח מאסק: מועשר בשמן האינקה אינצ'י קרם ידיים אנטי אייג'ינג,מועשר בחומצה היאלורונית, פפטידים ותאי גזע ממקור צמחי, קצף עדין לניקוי הפנים לילך מאסק, מועשר בשמן האינקה אינצ'י, בקמומיל ותמצית שיבולת שועל וגרגירי פילינג ממקור צמחי, מגבוני ניקוי והסרת איפור לפנים ולעיניים, מגבוני ניקוי רכים להסרת איפור מהפנים והעיניים יעילים במיוחד להסרת איפור, שומן ולכלוך, ג'ל ניקוי פנים קלאסי היפולארגני, מועשר בשמן האינקה אינצ'י, בקמומיל ותמצית שיבולת שועל.

4170 - תכלה שנה וקללותייה, תחל שנה וברכותייה עם מתנות החג לשנת תשפ"א  שבפתח.

כל המוצרים מכילים שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. מחיר: 84.90 ₪ בלבד במקום 142 שקלים.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]