אם כל העולם היה במה, ככה הייתם מאופרים.

1855 - אם כל העולם היה במה, ככה הייתם מאופרים.

כללי איפור מחייבים התאמה של מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה לסוג הקהל ולנסיבות. החל מאיפור על במה וטלוויזיה, דרך איפור לקהל גדול לעומת קהל קטן ועד טיפים לאיפור נכון – קבלו את המדריך המלא.

חומרים קוסמטיים שמשמשים לטיפוח וצביעת הפנים נבחרים בקפידה לפי הנסיבות. המטרה היא להיראות טוב יותר, אך יש הבדל גדול בין איפור יומיומי, איפור לתכניות טלוויזיה ואיפור להצגות והופעות במה. יתרה על כך, אנשי מקצוע מבינים שיש גם כללי איפור נפרדים למי שעומדים להופיע בפני קהל קטן או גדול.

הקפדה על כללי האיפור הנכונים היא תנאי להשגת התוצאה המבוקשת. אמנם עדיין לא "כל העולם במה", אבל רצוי להכיר את הטכניקות הקיימות בשביל לדעת מתי לאמץ אותן. בנוסף, אפשר לערוך היכרות עם כללי האיפור לפני שמקבלים טיפים לטיפוח נכון – הכתבה הזאת היא אמנם לא על קורס איפור מקצועי, אבל היא התחלה טובה.

איפור לבמה ולטלוויזיה: כמה אנשים יש בקהל?

הופעה בטלוויזיה שונה מהופעה על במה בגלל שהנוכחות שלנו עוברת דרך פילטר של מצלמה. כל מצלמה משפיעה בצורה כזו או אחרת על האופן שבו אנו נראים, לכן האיפור חייב להביא בחשבון את ההשלכות של תאורה, קלוז אפ והפרדת צבע. מנגד, על הבמה אין מצלמה אבל הקהל בדרך כלל יושב רחוק. האיפור צריך להתאים למי שנמצא במקומות שונים באולם והוא חייב לייצר נוכחות דומיננטית.

הדגש העיקרי באיפור לקראת הופעה בטלוויזיה הוא על בחירת המייק אפ הנכון. מייק אפ נוזלי יתאים לנשים צעירות או בעלות קמטים כי הוא לא יוצר מראה כבד על העור, לעומת מייק אפ קרמי שמתאים לנשים בוגרות או בעלות עור יבש. המייק אפ המוצק מעניק כיסוי כבד והוא מומלץ עבור גברים ונשים עם פיגמנטציה ופצעים.

לעומת זאת, על הבמה משתמשים בעיקר במייק אפ כבד וזאת לא רק מסיבות של תפאורה ותיאטרליות. המייק אפ הכבד אמנם נראה בולט עבור מי שיושב קרוב, אך הוא בולט גם בשורות האחרונות. המקומות היחידים שבהם אפשר לוותר על מייק אפ כבד ולהסתפק באיפור שטחי גם על הבמה הם כאשר אין הרבה קהל. אלו לרוב אולמות קטנים ולכן איפור סולידי יעשה את העבודה.

טיפים לאיפור נכון

אם באמת כל העולם היה במה או אם יש לכם בקרוב אירוע שלקראתו אתם עומדים להצטלם בתדירות גבוהה, רצוי שתאמצו כמה מהכללים שמזוהים עם ענף הבידור והטלוויזיה. ראשית, כדאי להתאים את צבע המייק אפ לגוון העור ולהכריע בין תת גוון צהוב או ורוד. המבחן הוא מראה חלק ואחיד ואפשר לשנות את שני הסוגים לפני שמורחים.

שנית, מומלץ להשקיע באלמנטים הבולטים של העיניים, הגבות ועצמות הלחיים. כל שנדרש זה רק תשומת לב לפרטים ובחירה של מוצרי איפור נכונים.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]