מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

2371 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

GIGI משיקים את מסכת Second Skin Mask מסדרת NUTRI-PEPTIDE, הדור החדש בתחום המסכות מחזירה לאופנה את המרקם הגמיש והמתקלף של שנות ה-80', בנוסחה חדשה ומתאימה לכל סוגי העור גם גברים ונשים.

2370 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

ההבטחה: סופחת ומטהרת רעלנים המצטברים מערפיח, מזרזת זרימת דם להגברת פעולת הניקוי העצמי של העור, מצמצמת נקבוביות ומעניקה גמישות ורכות, מסירה תאים מתים ויוצרת מרקם אחיד, מעדנת ומעלימה קמטוטי יובש, מעניקה לעור מראה רענן, בהיר  ומלא חיים. לנשים: המסכה מומלצת לטיפול בעור עייף ודהוי הסובל מחשיפה מוגברת לערפיח, קרינה, מתח ואיפור יומיומי. לגברים: המסכה המתקלפת מומלצת לשימוש לאחר הגילוח להעצמת פעולות הטיהור, מניעת צמיחה פנימית והרגעת העור. לעור דהוי ועייף מומלץ לסיים את הטיפול עם "קרם לילה משקם" מסדרת אסטר C.

אופן השימוש: מורחים שכבה על הפנים, סביב העיניים וסביב הפה. ממתינים 20-15 דקות או עד להתמצקות מלאה. מסירים מכיוון הסנטר בקילוף עדין כלפי מעלה. שוטפים את השאריות במים פושרים ומשלימים את הטיפוח במריחת קרם לחות.

מחיר: 169 שח. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של "GIGI  מעבדות קוסמטיקה" ומכוני יופי ברחבי הארץ.

L'ORÉAL PARIS משיק את מסיכות החימר PURE CLAY מסיכת חימר כחולה ומסיכת חימר צהובה.

2372 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

מסיכת חימר כחולה: מנקה ראשים שחורים, מפחיתה את מראה פגמי העור ומצמצמת מראה נקבוביות.

 מרכיבים: תמצית אצות ים.

מסיכת חימר צהובה: מעניקה אפקט הארה, ניקוי וטיהור יסודי של העור ומרעננת את מראה העור.

מרכיבים: 3 סוגי חימר טהורים: קאולין, מונטמורילוניט וגסהול, פחם לניקוי אינטנסיבי, מסיכת חימר אדומה עם גרגירים ואצה אדומה למראה עור זוהר, ומסיכת חימר ירוקה עם תמצית אקליפטוס למראה מאט יותר.

מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY משיק את: Minéral 89 מאיץ יומי לחיזוק והזנת העור, בריכוז שיא של-89% מים טרמליים ממעיינות וישי + חומצה היאלורונית.

2311 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

ההבטחה: מסייע בחיזוק שכבת ההגנה של העור ועמידותו כנגד מפגעים חיצוניים, עור מלא בלחות ותחושת מוצקות שיפור מרקם העור ומגע קטיפתי, מעניק מראה של זוהר בריא

מרכיבים: ריכוז שיא של-89% מים טרמליים ממעיינות וישי  + לצד מינון גבוה של חומצה היאלורונית , ופורמולה, המבוססת על 2 מרכיבים עיקריים הפועלים בסינרגיה.

מחיר: 119 ₪, מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, תוך קבלת ייעוץ מקצועי על ידי צוות בית המרקחת.

מותג הטיפוח והאיפור בובי בראון משיק את קולקציית Extra Glow, ליצירת עור רענן וזוהר בתמהיל של טיפוח וצבע.

2266 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

 Extra Illuminating Moisture Balm: בנוסף ליתרונות טיפוליים המתממשים בטווח הארוך הבאלם ממריץ, מאיר ומעורר את העור, באופן מידי, העור נראה רענן ויפה יותר הודות לפרץ לחות. בגוונים: Bare Glow, Pink Glow ו-Golden Glo.

2265 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

Extra Lip Tint: צבע שפתיים קליל, שקוף ורווי לחות המציע את כל היתרונות של באלם המרגיע ומנחם את השפתיים. הגוון Bare Pink חוזר העונה עם טוויסט קטן: Bare Pink Sparkle, גרסה פנינית המתמזגת בצבען הטבעי של השפתיים בגוון המדויק. מחיר: 165 ש"ח.

2267 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

Highlighting Powder פודרה עתירת אימפקט מחזירת אור המעניקה זוהר קורן ומחמיא מבפנים. בגוון: Opal Glow. מחיר: 235 ש"ח.

2264 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

סט Extra Glow Skincare Palette: פלטה נוחה חיונית לאישה בתנועה הכוללת  Extra Face Oil המרווה את העור בלחות אינטנסיבית באופן מידי; Remedies Skin Salve No. 57 המגן על שפתיים יבשות וסדוקות ומשקמן; ו-Extra Soothing Balm  המרכך ומעניק גימור מואר וזוהר. מחיר: 300 ש"ח

VICHY "וישי" מותג הדרמו-קוסמטיקה משיק את אידיאליה פילינג: פילינג נוגד חמצון להעצמת מראה זוהר, מוצר חדש מסדרת הטיפוח אידאליה, המתאימה לקצב החיים המהיר של ימינו המשלב לחץ, עייפות, חוסר שינה.

ההבטחה: מעצים מראה זוהר, מסייע לשפר את מראה העור: העור נראה זוהר יותר, גוון העור אחיד יותר, מרקם העור מרגיש מעודן,  מראה הנקבוביות מהודק יותר, הקמטוטים נראים חלקים יותר. תוצאות נראות לעין החל מ- 8 ימי שימוש. מתאים לכל סוגי העור ונבדק גם בישראל על עור רגיש.

מרכיבים: פורמולה חדשנית מבוססת על רכיבים טבעיים: חומצת אלפא הידרוקסי, תמצית שורש ליקריץ,  פילינג חומצה גליקולית, פוליפנולים שמקורם באוכמניות, תמצית תה שחור הידוע גם בשם קומבוצ'ה הפועלת נגד גליקציה.

מחיר: 179.00 ₪.

2218 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

אחרי שנים של מחקר סביב "עייפות העור", מעבדות וישי הדגישו את שלושת המנגנונים העיקריים אשר גורמים לעייפות ולשינויים בעור הפנים. 

עקה חמצונית נוצרת כאשר חיים את "החיים עצמם". עם זאת, כל רגע של מתח ולחץ נפשי או תשישות וככל שאנו ישנות פחות מגבירים את הייצור שלה. אחרי גיל 30, , אנו רואים שנוצר נזק הדנ"א של התאים והאטה בתהליך ההתחדשות שלהם. העור נהיה עמום וחסר אנרגיה.

עור עייף גורם לתחנת הכוח שלו, המיטוכונדריה, לייצר עודף של רדיקלים חופשיים. הרדיקלים החופשיים האלה משתמשים במשאבים שלו, וחילוף החומרים בתאים משתנה. מעגל הקסמים השלילי התחיל והעור הוא שמשלם את המחיר עם השינוי בתאי הדרמיס והאפידרמיס אשר ניצבים בקו האש.

עקה חמצונית מתחברת לגורם מרכזי נוסף בהזדקנות התא, המכונה גליקציה glycation (התקשחות סיבי הקולגן). השינוי העמוק הזה במבנה העור, שהולך ומתקדם לאחר גיל 35, מאיים על הזוהר שלו ומאפשר לקמטוטים להופיע. כמובן, התופעה מתגברת ככל שאנו מתבגרים ועוד.

לאונרדו קוסמטיקה משיקים סדרת תכשירים החדשה המתמקדת בעיקר בתחום האנטי אייגינג, בסדרה: סבון פנים המנקה את העור בעדינות, פילינג בעל פעילות משולשת, קרם הזנה ללילה ,קרם עיניים איכותי המפחית נפיחות , כהויות וקמטוטים, תכשיר למיצוק תווי פנים וצוואר.

ההבטחה: התכשירים פעילים מאוד ומצד שני אינם גורמים לגירויים ו/או קילופים בעור .התכשירים בטוחים לשימוש בכל עונות השנה .

מרכיבים: חומרי לחות חדשים ואיכותיים ופפטידים מסוגים שונים, חומצה האלרונית וויטמינים חיוניים .

מחיר: 150-400 ₪ למוצר, את המוצרים ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מובחרות של חברת לאונרדו .

2153 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

בהמשך  להצלחת סדרת NUTRI PEPTIDE" " מבית GIGI"  מעבדות קוסמטיקה", החברה מרחיבה את הסדרה בימים אלו  ומשיקים קרם לילה המורכב   מחומצה לקטית בריכוז פעיל של 10% קרם חומצה לקטית.

2147 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

ההבטחה: מגבירה את פעילות חידוש העור, יוצר פעולת קילוף עדינה, מסייע לתקן נזקים ומזרז פעולות התחדשות בכל שכבות עור למראה בריא יותר, קורן וחלק בזמן קצר משפר את גמישות ומרקם העור, מחליקה חספוסים ומבהירה כתמים. החומצה משולבת בקומפלקס לחויות ייחודי עטוף במוליך פפטידי המשחרר את מרכיבי הלחות בשחרור איטי.  הזנת הלחות הקבועה מעניקה לעור את האנרגיה הנחוצה ליצירת תאים חדשים ולתיקון נזקי הרדיקלים החופשיים בנוסף הקרם יוצר תחושה נעימה ומרגיעה במריחה ומתאים לכל סוגי העור.

מרכיבים: פוליסכרדים ממקור טבעי המשפרים את מגוון תפקודי עור, מגבירים את רמת הלחות באופן מידי ומונעים התנדפות טבעית. קרם חומצה לקטית מכיל את כל המרכיבים החיוניים ליצירת מרקם אחיד וחלק יותר, הענקת זוהר וחיזוק ההגנה הטבעית של העור בפני נזקי קרינה וסביבה.

מחיר: 193.00 ₪.

GENEVE L.RAPHAEL  מבית רונית רפאל מציג ג'ל ניקוי מקציף מסדרת  PROACTIVE.

2169 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

הבטחה: ג'ל משקם ושומר על רמת לחות העור ועל השומן הטבעי שלו המיועד להסרת איפור ולניקוי עמוק ויסודי של עור הפנים, מעכב הופעת סימני הזדקנות ושומר על רמת הלחות בעור הג'ל מעודד פעולה נוגדת חמצון, מרגיע וממריץ, מתאים לכל סוגי העור.

מרכיבים: ויטמין סי טבעי  מופק שהינו אחד הנו אחד ממנוגדי החמצון החזקים ביותר בטבע ומשמש בנוסף לחידוש תאים, הבהרה ומיצוק של העור, תמצית מצמח ה- SEA BUCKTHORN הצמח בעל תכונות מרגיעות, מחדשות תאים ומותחות. תורם לפעילות מכווצת וממצקת והנו עשיר בוויטמין סי. חלבוני חיטה מלחלחים ועוזרים לשמור על הלחות ברקמות העור. פרו-ויטמין B5 (PANTHENOL) בעל תכונות אנטי דלקתיות, מרגיע, מגן מלחלח ומעניק לעור מגע רך, קטיפתי וחלק. מרכיבי ניקוי עדינים ממיסי איפור וזיהומים מבלי להזיק לעור.

אופן השימוש: לניקוי בוקר וערב על פנים וצוואר לחים. יש לעסות בקלות בכדי ליצור קצף רך ולאחר מכן לשטוף ביסודיות עם מים פושרים. מומלץ לשים טונר, לנגב בעדינות ולהמשיך עם טיפול יום או לילה.

מחיר: 178.00 ש'ח.

LA ROCHE–POSAY – מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי המתמחה בעור רגיש, משיק את: LIPIKAR SYNDET AP+. קרם רחצה לעור יבש ומגורה במיוחד.

2150 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

ההבטחה: מרגיע באופן מיידי את הגירוי והגרד, מסייע להפחית את היובש הקיצוני כבר בעת הרחצה מתאים לשימוש בתינוקות, ילדים ומבוגרים ללא סבון, ללא בושם, ללא פראבן ונבדק על עור רגיש בישראל. מתאים גם לשימוש על עור הקרקפת של תינוקות ולטיפול בקשקשת תינוקות ("קליפה" הנוצרת ע"ג ראש התינוק, סבוריאה של הקרקפת.

מרכיבים: חמאת שיאה הידועה בסגולות המזינות שלה, המספקת לעור את הליפידים להם הוא זקוק כדי לשקם את הלחות, הגמישות והנוחות שלו, ניאצינאמיד -פועל מיידית על המנגנונים הביולוגיים של הגרד, מעכב את שחרור ההיסטמין, המעורר גירוד, בעודו מסייע לשקם את המחסום העורי, פורמולה המשלבת אקווה פוסיאה פוליפורמיס, מרכיב פעיל חדשני וייחודי המעוגן בפטנט הפועל על הגורמים היוצרים עור מגורה במיוחד,מסייע לשמור על מחסום המיקרוביום של העור, מים טרמליים ממעיינות  לה רוש-פוזה המסייעים בהרגעת העור באופן טבעי.

מחיר: 60 ₪ ל-200 מ"ל / 99 ₪ ל–400 מ"ל.

השימוש בתכשירי ניקוי שאינם עדינים דיים מחמיר יובש קיצוני.

טעות נפוצה בטיפול העור הסובל מיובש קיצוני היא השימוש בסבון גוף שאינו מתאים. השימוש בתכשירי ניקוי לגוף שאינם מתאימים יכול להחליש עד מאד את היתרונות המועילים של הטיפולים המיועדים לעור מסוג זה. עבור יעילות אופטימאלית, טיפוח עור יבש באופן קיצוני צריך להתחיל במקלחת.

עור הנוטה לאקזמה הוא מצב עור מורכב אשר מושפע מאיזון עדין בין גורמים גנטיים וסביבתיים. בעידן המודרני, עור הנוטה לאקזמה מותקף על ידי גורמים מרובים אשר יכולים לגרום להתפרצויות התופעה: אלרגנים, מים קשים ורמות זיהום סביבתי גבוהות.

2152 - מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים לקייץ 2018.

עור הנוטה לאקזמה מאופיין על ידי: מחסום ליפידים פגום, שינוי בתפקוד המחסום יכול להפוך את העור ליבש מאוד וגס, רגיש לגורמים תוקפניים חיצוניים אשר עלולים לגרום לגירוד ולגירויים אחרים כתוצאה מרגישותו של העור.

מיקרוביום בלתי מאוזן על פני הרובד החיצוני שלו, לעור יש מערכת אקולוגית מורכבת של מיקרואורגניזמים (המיקרוביום של העור) אשר פועלים באינטראקציה עם העור על מנת להבטיח את בריאותו האופטימלית. מדענים אשר חוקרים את העור הוכיחו שעור הנוטה לאקזמה מראה מגוון מיקרוביום מופחת לעומת עור בריא.

עור יבש ביותר עם מחסום פגום, שצריך להיות מוגן, זקוק לשלב ניקוי עדין ומלחח, אשר דורש תכשיר רחצה לגוף ספציפי ומותאם: עדין מאד, ללא סבון, אשר יכול להרגיע את העור וגם להעניק לו לחות.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]