"דיזל ישראל" תארח את חיימה לורנטה, כוכב הסדרה המצליחה "בית הנייר" המגיע לישראל.

3330 - "דיזל ישראל" תארח את חיימה לורנטה, כוכב  הסדרה המצליחה "בית הנייר" המגיע לישראל.

בעקבות שיתוף הפעולה בין מותג האופנה דיזל עם יצרנית התוכן "נטפליקס" ועלייתה לאויר של העונה השלישית של הסדרה הספרדית  המצליחה "בית הניר" דיזל ישראל תארח בישראל, את כוכב ״בית הנייר״ חיימה לורנטה (דנוור), אשר ינחת ביום חמישי הקרוב בישראל.

"דיזל ישראל", יארחו להשקה אקסקלוסיבית את כוכב הסדרה, חיימה לורנטה, שמגיע במיוחד לאירוע לישראל ביום חמישי הקרוב, וכל זאת ביום לפני ההשקה העולמית של העונה החדשה.

3331 - "דיזל ישראל" תארח את חיימה לורנטה, כוכב  הסדרה המצליחה "בית הנייר" המגיע לישראל.

בחגיגה של אינדיבידואליסטיות בועטת דיזל ו"בית הנייר" מאחדים כוחות וחושפים קולקציה שובבה ומרדנית כאשר צוות העיצוב של דיזל  אחראי על עיצוב  האוברולים האייקונים שילבשו בעונה הקרובה. האוברולים, שהיו המדים של הכנופיה בסדרה הפכו בעקבות הצלחתה לסמלים של תרבות הפופ.

החל מה- 19 ביולי, התאריך בו "NETFLIX" תשיק את החלק השלישי של הסדרה בית הנייר, המעריצים, לקוחות המותג והצופים יהיו זכאים למזכרת אולטימטיבית – דיזל תיתן את ההזדמנות לקחת ולהרגיש "חלק מהכנופיה". מספר מצומצם של אוברולים שנלבשו על ידי צוות השחקנים המקורי יוכלו להיות בהישג יד.

3332 - "דיזל ישראל" תארח את חיימה לורנטה, כוכב  הסדרה המצליחה "בית הנייר" המגיע לישראל.

אבל! גם עבור אלה שלא ייקחו חלק דיזל משיקה "מדים אלטרנטיביים" לכנופיה-  קולקציית קפסולה אקסקלוסיבית במהדורה מוגבלת החוגגת את אהבת המותג לסדרה ולגיבוריה.

קולקציית הקפסולה מתאפיינת בגרפיקה מודגשת המציגה את שמות השחקנים עם המסכה האייקונית בפלטת הצבעים המאפיינת את הסדרה: שחור, לבן ואדום. עוד ניתן למצוא בקולקציה ז'קט מתהפך, פריט על זמני של דיזל, שמלווה את הקולקציות מהקמת המותג, שעודכן לפריט טרנדי מעוטר בהדפסי הסדרה. הקולקציה תוצע למכירה החל מה – 19 ביולי.

3333 - "דיזל ישראל" תארח את חיימה לורנטה, כוכב  הסדרה המצליחה "בית הנייר" המגיע לישראל.

הקולקציה תושק ברחבי העולם, כמו גם בחנויות המותג בישראל ב- 19 ביולי בתאריך בה תחל הקרנת העונה השלישית של הסדרה  ב"NETFLIX".

טווח מחירים : 230-980 ₪.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]