מוצרי טיפוח חדשים הפותחים את 2015.

 יונקה פריז,  לנקסטר,  תפוח טכנולוגיות, לוריאל פריז, PAYOT, אהבה, JUVENA, Avene, משיקים מוצרי טיפוח מזינים לחורף 2015.


  

יונקה פריז משיקים את Gel Nettoyant ג'ל לניקוי הפנים עם צמח האיריס

570b9c21963db - מוצרי  טיפוח חדשים  הפותחים את  2015.

ההבטחה: מסיר איפור וניקוי, לכל סוגי העור, לפנים ולעיניים. הג'ל הופך לקצף במרקם משי עדין ומשלב שתי פעולות בתכשיר אחד: הסרת איפור מהפנים, עיניים, ריסים ועפעפיים  מנקה ומטהר את העור לאחר הניקוי, עור הפנים קורן ומעניק תחושה מופלאה של רכות, גמישות, רעננות, נינוחות וחיים.

המרכיבים: תמצית פרח האיריס מאזנת את ההפרשות של העור ומרככת אותו. בנוסף, היא מסייעת להרגעה, ריענון וניקוי יסודי של עור הפנים. תמצית שמנים על בסיס לבנדר, רכיבי ניקוי פעילים על בסיס צמחי, גרניום, מאי צ'נג ואצה אדומה. לשימוש יומיומי, בבוקר ובערב. יש להקציף בעדינות בתנועות סיבוביות, לשטוף במים פושרים ולנגב בעזרת טישו .

מחיר: 235 שקל ניתן להשיג בבתי מלון, ספא, ומכוני יופי אצל הקוסמטיקאיות המוסמכות על ידי מדריכות יונקה פריז.

 

חברת הקוסמטיקה LANCASTER משיקה את מסיכת החורף לחות הזנה וזוהר מידי Lancaster Flash Nutrition Mask

570b9c21f0a26 - מוצרי  טיפוח חדשים  הפותחים את  2015.

ההבטחה: מזינה את העור במהירות ומעניקה לו זוהר, נוחות ולחות ב 5 דקות מבטיחה אפקטיביות והנאה אמיתית בשימוש. המסכה נועדה להעניק לעור שלך זוהר נוסף יחד עם נוחות ולחות. המסכה מתאימה לכל הגילאים ולכל סוגי העור.

מרכיבים: שמן ארגן, שמן אגוזים, חומצות שומן ואומגה 3 המשיבים אנרגיה לעור.

המחיר: 109.00 ₪. להשיג בלעדית ברשת סופר פארם. טיפ יופי: תיהני עד הסוף מרגע המנוחה, הכיני לך אמבטיה חמה להנחת המסכה. הזרם והמנוחה יעניקו לך תוצאות אופטימאליות. אופן השימוש: מומלץ לנקות את האיפור מעור הפנים, למרוח את המסיכה בשכבה עבה, להמתין 5 דקות, ולהסיר עם טישו או מים פושרים. ניתן לשימוש יום יומי. לכל סוגי העור ובמיוחד לעור יבש.

 

L'ORÉAL PARIS משיק  REVITALIFT LASER NIGHT

570b9c224b3a8 - מוצרי  טיפוח חדשים  הפותחים את  2015.

ההבטחה: המסייע בשיקום מראה העור ובטיפול בקמטים בפעילות אנטי-אייג'ינג ב-3 רבדים:טיפול בקמטים, שיפור מרקם העור, תיקון ובנייה מחדש של עור הפנים.

מרכיבים:  פורמולה המועשרת בנגזרת של חומצה היאלורונית, פרוקסילן בריכוז גבוה של 3% ותמצית צמחית סנטלה אסיאטיקה, החודרים לעור ומסייעים בטיפול הקמטים, המרצת התחדשות העור ושיפור מרקמו.

מחיר: 280.00 ₪.

 

תפוח טכנולוגיות משיקה קרם פילינג ביוטכנולוגי אינו מכיל גרגירים, מתאים לעור עדין במיוחד.

570b9c22a2d7b - מוצרי  טיפוח חדשים  הפותחים את  2015.

ההבטחה: הפילינג מתאים לכל סוגי העור. בשימוש המוצר ישיל העור תאים מתים ויוסייע באופן הדרגתי ליצירת מרקם חדש ורענן. פעולת הניקוי עדינה ונעימה ואינה שורטת את הפנים.

מרכיבים: חומרים פעילים טראנס-דרמלים חומצות פירות הדר טבעיות AHA עשירות בסוכרים המסירות לכלוך מצטבר ומזרזות את תהליך התחדשות רקמות העור. שמנים טהורים ששולבו בקרם נועדו לספק הזנה פעילה ולשפר את גמישותו של העור.

מחיר:  149 ₪ להשיג: במכוני הקוסמטיקה ואצל הקוסמטיקאיות . הוראות שימוש: יש למרוח את הקרם לאחר ניקוי ראשוני של הפנים, בשכבה דקה ואחידה ולהותירו על העור למשך 5-10 דקות. בתום הזמן הנקוב יש לשטוף במים קרים. 

 

PAYOT משיקה את PAYOT Gel Demaqullant מרגיע ומתאים לעור מעורב עד שמן.

570b9c2330608 - מוצרי  טיפוח חדשים  הפותחים את  2015.

ההבטחה: הג'ל החדש מסיר בעדינות וביעילות את האיפור ומחטא את העור, תוך איזון העור  והענקת גוון אחיד לעור הפנים,  הגנה וחיזוק מפני גורמים סביבתיים.

מכיל:  תמצית אשכוליות המונעת חמצון, מכווצת נקבוביות ומעודדת יצור של סיבי קולגן. ביואקוליה, המחזקת את עור הפנים מפני גורמים סביבתיים ומאזנת אותו. תמצית רודוכרוזיט מינרל, מרגיעה את העור מסימני עייפות וממקסמת את האחיזה בין הדרמיס לאפידרמיס. תמצית סמסונייט מינרל, המגנה על התאים ומרגיעה את העור.

מחיר: 179 ₪ ל 200 מ"ל להשיג בנקודות המכירה של PAYOT  ברשת הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר החדש לצרכן.

 

מוצרים חדשים לטיפוח הגוף

 

JUVENA  משיקה את LUXURY PERFORMANCE  Vitalizing massage oil שמן מסאג' מחייה ומטפח את העור ומונע ומטפל  בסימני מתיחה.

570b9c23ab3bb - מוצרי  טיפוח חדשים  הפותחים את  2015.

ההבטחה: מחזיר לעור את גמישותו ורכותו, מזין ומשקם את העור אינטנסיבית, מעניק לעור חווית טיפוח מעוררת, תורם לגמישות, למראה המושך והקורן של העור, מפזר חלקיקי זוהר על העור הניחוח העשיר ומעניק תחושה חושנית ומענגת.

המרכיבים: תמצית רימונים. מייצבת את רקמת העור, בעלת תכונות נוגדות חמצון, ונוגדות דלקות מחזירה לעור גמישות ורכות.שמן חוחובה המזין אינטנסיבית את העור,  שמן זית לא מקציף משפר את תהליך התחדשות העור, שמן אבוקדו מחזק את מחסומי הלפידים בעור ניחוח ים תיכוני פרחים אוריינטליים מענגים, פירות ירוקים וניחוח פודרתי חמים

מחיר:250 ₪

  

AHAVA משיקה: שמן מזין לגוף מצמחי מדבר ים המלח המצליחים לשרוד ולשגשג ושהתאימו עצמם לאקלים היבש ולאדמה היבשה, שכתוצאה ממחסור במים פיתחו סגולות מיוחדות המאפשרות להם לשרוד.

570b9c2418072 - מוצרי  טיפוח חדשים  הפותחים את  2015.

ההבטחה: הרכב מנצח זה של תמציות צמחי מדבר, מעניק לעור לחות והזנה מיידיים, הגנה מפני השמש ומעטפת רכות המשיבים לו נוחות רוגע וזוהר, עם תחושה ענוגה וקטיפתית. סוד הקסם של שמן הגוף החדש של AHAVA המחבר אותו באופן מושלם לפורטפוליו המוצרים של AHAVA, מותג הטיפוח המתמחה בחקר סביבת ים המלח לטובת טיפוח העור.

המרכיבים: שמן הזקום מצרי או בכינויו הנפוץ "תמר מדברי" השמן מופק מפירות הזקום המצרי ונמנה בין השמנים הראשונים ששימשו לטיפוח העור משום סגולותיו המופלאות להגן על העור מפני נזקי השמש. מעניק לעור הזנה והרגעה מיידיים, ותומך בתהליכי חידוש העור. שמן מור: המכונה בתנ"ך "צרי גלעד" צמח מקראי אגדי שגדל באזור ים המלח, ושימש כשמן קודש כמו גם לרקיחת בשמים. בעל תכונות אנטי אייג'ינג: מרכך את העור, מסייע בהגנת העור מפני הזדקנות מוקדמת, ובחיזוק ומיצוק העור. שמן חוחבה: מופק מזרעי החוחובה, השמן בעל הדמיון המושלם לסבום הטבעי של העור, מתאפיין במרקם קליל ולא שמנוני, המתמזג עם העור ונספג בו בקלות. משמש כמרכיב לחות אידיאלי התורם לרכות העור ולתחושת חלקות מענגת.

מחיר: 140 ₪. אופן השימוש: למרוח ולעסות על עור נקי, לאחר הרחצה, עד לספיגה מלאה.

 

SABON משיקה קרם רגליים חמאתי, לריכוך ולטיפול בעור יבש בפרט.

570b9c248daff - מוצרי  טיפוח חדשים  הפותחים את  2015.

ההבטחה: הטיפול מותיר את עור כפות הרגליים, נעים, רך ומועשר בלחות.

המרכיבים: חמאת מונוי, המופקת מצמח הגרדיניה האקזוטית הגדל בטהיטי ונרקחת עם שמן קוקוס, יחד עם חמאת השיאה, המופקת מאגוז שיאה מנטול וקמפור

מחירן: 59 ₪.

פילינג רגליים

המרכיבם: זרעי שקד טחון, להסרת עור קשה ומנטול  המותיר את העור רענן ורך.

מחיר: 60 ₪, תכולה: 150 מ"ל

גרביים שומרות לחות

המרכיבים: 100% כותנה, מתאימות להשלמת טיפול בעור הרגליים, לאחר שימוש בקרם.

מחיר: 18 ₪

 

Avene קרם ידיים מסדרת COLD CREAM בגודל חדש

570b9c255eb62 - מוצרי  טיפוח חדשים  הפותחים את  2015.

ההבטחה: מותאם לעור רגיש ויבש במיוחד ומסייע בהחלמה של עור סדוק.   מוצרי הסדרה מבוססים על מרכיבים ייחודיים:

המרכיבים: סוקרלפאט מרכיב ייחודי לאיחוי וריפוי, היוצר שכבת הגנה שכבת הגנה על העור ומאפשר לתאי העור להתחדש ולעור להתאחות ולהתרפא. מכילים שעוות דבורים בעלת פעילות אנטי-דלקתית המסייעת  בתהליך החלמת העור. מזינה ומרככת אותו. בנוסף מכילים פראפין, שמן שקדים, מי ורדים ומים טרמליים.

מחיר: 59.00 ₪.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]