"הרברט סמאול סנטר" המרכז לרפואה אסתטית- שיכחו מהאנטי אייגי'נג, התחילו להתרגל לעידן ה-Better Aging.

2654 - "הרברט סמאול סנטר" המרכז לרפואה אסתטית- שיכחו מהאנטי אייגי'נג, התחילו להתרגל לעידן ה-Better Aging.

המרכז הרפואי החדש בתחום הרפואה האסתטית, "הרברט סמאול סנטר" אשר נפתח לאחרונה בתל-אביב בהשקעה של קרוב ל-20 מיליון ש"ח, מצטרף לטרנד העולמי של ריכוז כל הטיפולים בתחום הרפואה האסתטית במקום אחד. אחד המאפיינים העיקריים המבדילים את "הרברט סמואל סנטר", משאר הקליניקות לטיפולי האסתטיקה בארץ הוא שימת הדגש על הייעוץ והאבחון האינדיבידואלי של כל לקוח ולקוחה וכל זאת כדי לאפשר את התאמת טיפול אישי לצרכים ולאופי של כל מטופל ומטופלת.

שיכחו מהאנטי אייגי'נג תתחילו להתרגל ל – Better Aging "בטר אייג'ינג".

"מרכז הרברט סמואל סנטר", מציע טיפולים בתחום הכירורגיה הפלסטית, הרפואה האסתטית, אסתטיקת הפה, פלסטיקה גינקולוגית וטיפולי טכנולוגיות רפואיות מתקדמות הכוללים טיפולי לייזר חדשנים והטובים בעולם.

2658 - "הרברט סמאול סנטר" המרכז לרפואה אסתטית- שיכחו מהאנטי אייגי'נג, התחילו להתרגל לעידן ה-Better Aging.

מקימי "הרברט סמואל סנטר": ד"ר לזמי, אליסה קוסוי וד"ר שארלס ביסמוט.

מקימי המרכז:

רופא שיניים הבכיר, ד"ר לזמי,  בעל מרפאת שיניים מהגדולות בפאריז, המוכרת ביותר בזכות השירות והמקצועיות לאורך 25 שנה, התגורר בצרפת עד לפני כחמש שנים ועשה עלייה מתוך רצון לגדל את ילדיו בישראל ולפתח את עסקיו.

הרופא המרדים הבכיר, ד"ר שארלס ביסמוט, שהתגורר בפאריז ונותן את שירותיו לאחת המרפאות היוקרתיות ביותר לאסתטיקה "TROCADERO", ד"ר ביסמוט עושה  עלייה ארצה, מתוך רצון לגדל את ילדיו בישראל ולפתח את עסקיו בישראל.

אליסה קוסוי, ילידת ברזיל, עלתה ארצה בשנת 1991 על מנת להתגייס ולתרום לצה"ל במהלך "מלחמת המפרץ". מאז אליסה, אשת שיווק, התמחתה בתחום של כירורגיה הפלסטית בישראל, תוך עבודה משותפת עם מנתחים פלסטיים, ליווי בחדרי הניתוח, שיווק מרפאות וכדומה. בעשרים שנים אחרונות אליסה צברה ניסיון רב בתחום הרפואה האסתטית וחדרי הניתוח בארץ.

הטיפולים שיינתנו ללקוחות "הרברט סמואל סנטר" יכללו מגוון רחב של טיפולים ברפואה האסתטית:

כירורגיה פלסטית: ניתוחי חזה, גוף ופנים כגון מתיחת פנים, מיני ליפט, ניתוח עפעפיים, השתלת שומן בפנים, ניתוח אף, הצמדת אוזניים, שאיבת שומן, מתיחת זרועות וירכיים, מתיחת בטן, הגדלת / הקטנת חזה ועוד.

רפואה אסתטית: פיסול הפנים, הזרקת בוטוקס וחומרים מתקדמים, הזרקת שומן בפנים, סקין בוסטר, טיפול ערפד PRP וחוטים.

אסתטיקת הפה: יישור שיניים עם INVISALIGN – טכניקה ליישור שיניים בלתי נראית, באמצעות הדמיה תלת ממדית.

2659 - "הרברט סמאול סנטר" המרכז לרפואה אסתטית- שיכחו מהאנטי אייגי'נג, התחילו להתרגל לעידן ה-Better Aging.

הלבנת שיניים בטיפול אחד: באמצעות ג'ל מלבין על בסיס פרוקסיד, אותו השן סופגת ובכך הופכת לבהירה יותר.

ציפוי חרסינה: טיפול ציפויי שיניים מחרסינה מהמתקדם ביותר LUMINEERS, המאפשר לנשות את צבע, צורת, גודל או אורך השיניים ובכך להסתיר פגמים, שברים או סדקים ולהקנות מראה שיניים לבנות. בלי לפגוע בשיניים האמתיות.

שיקום הפה: נועד לשחזר את האסתטיקה, הנוחות והתפקודיות של הפה במקרים בהם השיניים פגומות או חסרות, וכן כדי לשפר את נראות הפה ובעיות נוספות.

פלסטיקה גינקולוגית: תיקון ועיצוב שפתי הפות, ניתוחים של קרום הבתולים, ניתוחים לתיקון הנרתיק,  טיפולים בלייזר לשיקום רצפת האגן ועוד טיפולים נוספים.

טכנולוגיות רפואיות מתקדמות: באמצעות מכשור לייזר מהמתקדם והחדשני בעולם טיפול ב מיצוק והידוק העור, פיגמנטציה, סימני מתיחה, בכלי דם, נימים, פילינג, הסרת קעקועים, טיפול בצלקות וצלקות אקנה, הסרת נגעים, הסרת שיער.

חדר הרצאות וסדנאות: למרכז חשיבות גבוהה לעלות את רמת המקצועיות של רפואה האסתטית בארץ גם למומחים ולקהל הרחב, לכן מייסדי המרכז משקיעים הרבה מאוד בהרצאות וסדנאות ובלהביא את החידושים מהעולם לישראל.

2656 - "הרברט סמאול סנטר" המרכז לרפואה אסתטית- שיכחו מהאנטי אייגי'נג, התחילו להתרגל לעידן ה-Better Aging.

אליסה קוסוי, יזמית בתחום הרפואה האסתטית ומנכ"לית  הרברט סמואל סנטר, אמרה עם פתיחת המרכז: "20 שנות ניסיון בתחום בארץ ובעולם, אפשרו לי לראות את השינוי שתעשיית הרפואה האסתטית עוברת בארץ, ועוררו אצלי תחושת שליחות, תחושה שמשהו בארץ חייב להשתנות ולהשתוות למדינות המובילות בעולם. לכן הקמתי, יחד עם שותפיי, רופאים מומחים מצרפת". קוסוי הוסיפה וציינה:" כדי להגיע לתוצאה אופטימלית ומקסימלית במרכז אנו שמים דגש על האבחון שבעקבותיו המטופלות והמטופלות שלנו מקבלים טיפול המותאם לכל אחד ואחת אינדיבידואלית לפי סוג העור, מבנה הפנים ובעיקר בהתאם לאורך החיים ולאופי שלנו, כמו כן אחד היתרונות  הבולטים של של הסנטר הוא האפשרות לקבל טיפול משולב בתחום הפלסטיקה והרפואה האסתטית.

2653 - "הרברט סמאול סנטר" המרכז לרפואה אסתטית- שיכחו מהאנטי אייגי'נג, התחילו להתרגל לעידן ה-Better Aging.

אליסה קוסוי, מנכ"לית "הרברט סמואל סנטר".

מרכז "הרברט סמואל סנטר" מעסיק רופאים מומחים בתחומם עם ותק וניסיון רב בכלל תחומי הפלסטיקה והרפואה האסתטית:  ד"ר יגאל לזמי רופא שיניים בעל שם וניסיון בצרפת וד"ר שארלס ביסמוט רופא מרדים עם ניסיון רב בניתוחים במרכזים לרפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית.

2657 - "הרברט סמאול סנטר" המרכז לרפואה אסתטית- שיכחו מהאנטי אייגי'נג, התחילו להתרגל לעידן ה-Better Aging.

אודות מרכז הרברט סמואל סנטר: 

חזון מייסדיי המרכז, הוא  לרכז את כל פתרונות הרפואה האסתטית והפלסטיקה במקום אחד, מקום שבו אפשר לקבל ייעוץ אובייקטיבי ואמיתי עם כל מגוון הטיפולים, המבוצעים על ידי מומחים בתחומם.
המרכז הרפואי הרברט סמואל סנטר לפלסטיקה ורפואה אסתטית הוקם על ידי רופאים, יזמים ומומחים ציונים מתוך מטרה לייצר בישראל מרכז רפואי ברמה בינלאומית אשר יהווה מוקד רפואי מקומי ועולמי. המרכז הרפואי פועל בניהול מקצועי בסטנדרטים הגבוהים בעולם בליווי רופאים בכירים מישראל ומחו"ל. מיקום המרכז, ברציף הרברט סמואל בתל אביב עם נוף הים התיכון, הופך את המקום ליוקרתי וייחודי בישראל.

הפעילות החברתית המבורכת של "מרכז הרברט סמאול סנטר ראויה לציון,מסתבר שבנוסף לכל השירותים המתקדמים שיש למרכז להציע בתחום האסתטיקה, המרכז מעניק טיפול ללא עלות עבור קהל נזקק המתגורר בארץ ואשר אין ביכולתו לשלם עבור טיפולים אלה. לצורך כך, גויסו רופאים צרפתיים בכירים על ידי מייסדי המרכז, להגיע לארץ באופן קבוע ומתוזמן, על מנת להעניק את הטיפול המיטבי והמקצועי לקהל ייעודי זה.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]