מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

1427 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

חברת הקוסמטיקה הישראלית  KB PURE משיקה לקייץ 2017: 

1428 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

 

1431 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

שני תכשירים חדשים לעור צעיר:  Simply Pure For oily skin / dry skin קרם לחות משקם המותאם לאקלים הישראלי, מאט את קצב ההזדקנות של העור על ידי שילוב של נוגדי חמצון וחומצות שומן אשר מטפלים בנזקי הסביבה והשמש, Simply Pure for oily skin קרם לחות בעל מרקם קל הנספג בקלות מותאם לעור מעורב עד שמנוני, משקם את המחסום האפידרמלי ומרגיע, Simply Pure for dry  skin קרם לחות בעל מרקם עשיר (שמנוני) מותאם לעור חסר שומן מסיבות גנטיות ומפצה על כך באמצעות חמאת שיאה ושמן זית ומגוון חומרי שיקום.

ההבטחה: מריחה של הקרם מדי יום תעניק לעור מראה חיוני ומלא ברק

מרכיבים: חומצות שומן חיוניות ממקור צמחי: שמן זית, זרעי ענבים, נר הלילה וחמאת שיאה משובחת, גורמי NMF ונוגדי חמצון המשפרים את טונוס העור ומפחיתים את קצב ההזדקנות. מכיל : תמצית פפאיה, חמאת שיאה, תמצית וניל, וויטמין E ותמציות צמחים משובחות. אינו מכיל פראבנים.

מחיר: 160 ש"ח.

MULTI NEEDS PROTECTOR  תכשיר לחות קליל ומרגיע משולב במייק אפ אוניברסלי המעניק גוון אחיד ובריא לעור הפנים.

 

1430 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

ההבטחה: שימוש מתמיד בתכשיר מסייע במניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומותיר את העור חלק כמשי. מכיל מסנני קרינה פיזיקליים המגנים מפני קרני השמש.

מרכיבים: קומפלקס עשיר של רכיבים מן הטבע להזנה, ריכוך והגנת העור מפני נזקים סביבתיים, חמאת קקאו , פפטיד נחושת GHK, פוליסכרידים, תמציות אדלוויס האלפי, ג׳ינג׳ר, נבטי חיטה , חומצה היאלרונית, חלבון סומסום , מלח ים המלח וויטמין a,e.

מחיר: 180 ₪

ULTRA PROTECTOR קרם הגנה 50 SPF, בטכנולוגיה סננים מקופסלים.

1432 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

ההבטחה: מרקם קליל המתאים לכל סוגי העור, כולל עור שמן. שומר על בריאות העור, ללא גירוי. מתאים לשימוש גם בפנים ולילדים מאחר ומכיל סננים מקופסלים שאינם מובילים לגירוי, מרכיבים פעילים: עשיר בנוגדי חימצון, תמציות צמחים, חמאת קקאו, פוליסכרידים, תמציות אדלוויס האלפי, ג׳ינג׳ר, נבטי חיטה , חומצה היאלרונית, חלבון סומסום , מלח ים המלח וויטמין a,e.

מחיר: 130 ₪

MULTI NEEDS SKIN RELAXER SPRAY.

1429 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

ההבטחה: תרסיס טיפולי עוצמתי, המעניקים הרגעה עוצמתית, קירור, הגנה על תאי העור ולחות חיונית, התכשיר מיועד לשימוש לפני מריחת תכשיר הגנה וגם במהלך חשיפה לשמש. יש להתיז מהתכשיר על פני העור. לאחר ספיגתו בעור, האדמומיות תופחת באופן משמעותי עד להרגעה מלאה.

מרכיבים: חומרי לחות, הזנה, נוגדי חמצון, חומצות אמינו, חומרי שיקום, וויטמינים ומרכיבים פעילים פנטנול, תמציות של זרעי תמרינד, מרווה, דו-שן, לוז מכשפה, פרח לילי לבן, אלנטואין וחומר הרגעה פטנטי.

מחיר: 98 ₪.

KB PURE הינה חברה קוסמטיקה ישראלית אותה ייסד קובי ברוך, מומחה בקוסמטיקה קלינית אשר מציעה סדרות תכשירים קוסמטיים לטיפול בבעיות עור כגון טיפול מאזן לעור בעייתי, בדגש על אקנה, פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג- התכשירים מיועדים לכל גווני העור ללא הגבלת גוון/גיל, הינם מזרזים את הליך הטיפול וכן ניתן להשתמש בהם גם בתקופת הקיץ. לצד תכשירים אלו ישנם גם תכשירים להגנה מפני השמש, סבון לחות וקרם עיניים פורץ דרך. תכשירי החברה נמכרים אצל למעלה מ 2000 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ ולא מוצעים ברשתות הפארם, מאחר ומדובר בתחברת הקוסמטיקה הישראלית  כשירים עם חומר פעיל (קוסמוצבטיים) ויש הקפדה להתאמת התכשיר למטופל, נושא עליו מקפידים בחברה.

את המוצרים של KB PURE ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות.

 

GENEVE L.RAPHAEL משיקים  Proactive Correcting Moisturizer קרם לחות מתקן עם מקדם הגנה  SPF 15.

 

1289 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

ההבטחה: הקרם החדש מיועד לכל סוגי העור, מתאים לשימוש לבעלי עור צעיר בטרם הופעת סימני ההזדקנות הנראים לעין. מעכב הופעת סימני הזדקנות מוקדמים כתוצאה מנזקי השמש על ידי הענקת הגנה רחבה מפני קרני השמש ונזקים מקרני UV ומעניק לחות אינטנסיבית והגנה משקם ושומר על רמות הלחות הטבעית של העור בעזרת גורמים חזקים עם תכונות מלחלחות עור.מתאים לשימוש החל  מאמצע שנות ה-20. הקרם מעניק מראה קורן ומוצק יותר. בעל תכונות מרגיעות, מישרות ומותחות באמצעות תערובת חזקה של תמציות טבעיות.

מרכיבים: FLAVONOINDS, ויטמין E וחמאת שיאה: נוגדי חמצון אפקטיביים, מטשטשים כתמים ומחדשים תאים. תמצית מצמח ה- SEA BUCKTHORN פרו-ויטמין B5 (PANTHENOL) גליקול CAPRYLYL תכונות קוטלות חיידקים לטיפול באקנה. בעל יכולת לחלוח מצוינת והשפעה מרגיעה מיידית על העור. מסנני פס רחב של קרני UVA ו- UVB של השמש.

מחיר: 438 שקלים, להשיג במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי".

מותג הקוסמטיקה הטבעית Ama Lurra ("אמה לורה") פרי פיתוח של הנטורופתית ד"ר דורית יוסף המתמחה בקוסמטיקה טבעית ובטיפול בבעיות עור. המוצרים מבוססים על שמנים צמחיים, תמציות צמחים, בוץ מים המלח ועוד, ללא כל דטרגנטים. משיק לקיץ "קרם יום לחות והגנה על עור" לעור הפנים.

 

1425 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

 

ההבטחה: מזין את העור ומגן  מפני קרני השמש, מגן על העור מפני קרני השמש ומסייעים לטיפול בבעיות עור, עוזר לטיפול במגוון בעיות עור, כגון אקנה, דלקות עור, סבוריאה ועוד הידוע כמועיל לריפוי העור, להגנה מפני קרני השמש ולעיכוב תהליכי הזדקנות על פי הרפואה הטבעית, מזין את העור ומעודד חידוש וצמיחה של תאים חדשים, מסייע בשמירת הלחות, מעכב תהליכי הזדקנות, מסייע במניעת נזקי השמש, תורם להרוויית העור בלחות ולשיפור בריאות העור, ומונע התחמצנות של התאים והזדקנות מוקדמת של העור, מרגיע גירויי עור, אנטי דלקתי ומחטא.

מרכיבים: רכיבים פעילים המבוססים על שמנים צמחיים ותמציות צמחים  ייחודיים המסייעים להגנה על העור מפני קרינת השמש, להזנת העור ומניעת נזקי השמש, על פי הרפואה הטבעית.  תמצית תה ירוק המכילה ריכוז גבוה של נוגדי חמצון שמן אובליפיחה שמן אובליפיחה עשיר בבטא קרוטן (חומר מוצא לוויטמין A), וויטמין E  שמן זרעי ענבים – עשיר בנוגדי חמצון רבי עוצמה  שמן שקדים מתוקים – מכיל ויטמין E ונוגדי חמצון ושמן קלנדולה , חמאת שיאה, עשירה בחלבונים, ויטמינים ומינרליים  חומצה היאלרונית הסופחת כמות גדולה של מים.

מחיר: 120 ₪, את מוצרי "אמה לורה" אפשר להשיג בחנות "אמה לורה"

חברת מוצרי האנטי אייג'ינג "JEUNESSE GLOBAL ISRAEL" משיקה את: INSTANTLY AGELESS.

 

1370 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

ההבטחה: מיקרו- קרם עוצמתי ללא מחטים, ללא כאב וללא צורך להגיע לרופא, המסייע לצמצום קמטים ואשר פועל במהירות וביעילות לצמצום סימני ההזדקנות, הקרם נספג במיידית לתוך העור ומסייע לצמצום הקמטים בעור, להעלמת מראה עיגולים כהים ונפיחות מתחת לעיניים ולמראה מט, נטול פגמים.

מרכיבים: חומרים פעילים, ביניהם פפטיד מהפכני בשם ארגיירליין, הידוע כמפיק תוצאות משמעותיות בתחום האנטי אייג'ינג, בנוסף מכיל המוצר סודיום ומגנזיום סיליקט, תערובת בלעדית של שני סיליקטים שונים אשר השילוב ביניהם מקדם השפעת מתיחה של העור על מנת להעלים את הקמטים. אופן השימוש: לטפוח בעדינות שכבה דקה מאוד על אזורים נבחרים בפנים, להשאיר לח על העור ולא להזיז את הפנים במשך 2-3 דקות עד ייבוש המוצר. בקבוקון אחד מספיק לשניים עד שלושה שימושים. התוצאות מחזיקות בין 6 ל-9 שעות.

מחיר: 310 ₪

AHAVA  משיקה את סדרת  MINERAL RADIANCE  מגנה על העור מפני נזקי הזיהום האורבני ממריצה עור עייף ולטעון אותו באנרגיה, ומעניקה לעור חיוניות וזוהר בזמן אמתעשירה במינרלים פעילים מים המלח.  בסדרה 4 מוצרים עם OsmoGuard, הפטנט הבלעדי ל-AHAVA: 

1296 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

ג'ל ניקוי מינרלי ממריץ זוהר  Mineral Radiance Cleansing Gel. ההבטחה: תכשיר ניקוי נטול שומן ונטול סולפט המטהר את העור ומנטרל בעדינות גורמי גירוי חיצוניים, לעור זוהר, רגוע ורענן. מרכיבים: OsmoGuard, מגן על העור מפני זיהום אורבני. שמן חוחובה ו-Signaline S, הממריץ את העור בזמן הניקוי, מנקה את העור ביסודיות ואינו מותיר דבר ומשאיר זוהר ורעננות. מחיר: 90 ש"ח.


מסכת
DETOX בוץ מינרלית מחזק את העור מפני זיהום אורבני. בתוך 2 דקות בלבד, מרככת, מטהרת ומרגיעה את העור, מעדנת קמטים ומגנה על הרעננות הזוהר של העור. מרכיבים: מועשר ב- OsmoGuard, Venuceane, המגביר את פעילות הטיהור הטבעית של העור. מחיר:  139 ₪


קרם יום ממריץ זוהר
Energizing Day Cream. ההבטחה: הממריץ היומי של העור, משקם את הזוהר של העור ומחדיר לו אנרגיה. מרכיבים: Osmoter  ו- Signaline S המוגנים בפטנט של AHAVA, בנוסף למינרלים פעילים, מועשר ב- OsmoGuard™, הוא מגן על העור מפני זיהום, קרינה אולטרה-סגולה ו אינפרא אדומה. מחיר: 239 ₪

קרם לילה להפגת מתחים Overnight De-Stressing. ההבטחה: מחדש הנעורים הלילי של העור. קרם מרגיע זה מחדיר לעור תמריץ של לחות ואנרגיה מזינה, לשנת לילה נפלאה. מרכיבים: מועשר OsmoGuard, מסייע לתקן נזקים ולהרגיע את העור מפני מתח וזיהום, . Venuceane, מרכיב הפועל בשינה, ומעניק לעור את המנוחה והרוגע לו הוא זקוק. מחיר: 249 ₪

ניוטרוג'ינה, משיק את סדרת Hydro Boost הכוללת 6 מוצרי טיפוח. 

 

1287 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

ההבטחה:  מעשירים את העור בלחות באופן מיידי ומלווים את שגרת הטיפוח היומית בזמן הסרת איפור, ניקוי הפנים ושימוש בקרם לחות כמו כן מסייעים לשחרור חומצה היאלורונית, לוכדים את הלחות בעור ומשחררים אותה בדיוק כשהעור זקוק לה, מרקם הג'ל המאפיין את מוצרי הסדרה, מסייע בהחדרת הלחות וכך משאיר את העור רך, חלק וגמיש.

מרכיבים: טכנולוגיה חדשנית המועשרת בחומצה היאלורונית הנמצאת בעור באופן טבעי.

קרם לחות ג'ל להזנה מיידית בלחות (Water Gel). ההבטחה: מסייע בחידוש שכבת האפידרמיס ע"י מתן לחות, לכידת המים ושמירתם ושחרור לחות ללא הפסקה, כל היום. לעור חלק, גמיש ורך. נטול שומן. מחיר: 82 ₪

קרם לחות ג'ל לעור יבש, נטול בושם (Gel Creamההבטחה: מסייע בחידוש שכבת האפידרמיס ע"י מתן לחות, לכידת המים ושמירתם ושחרור לחות ללא הפסקה, כל היום. לעור חלק, גמיש ורך. נטול שומן. מחיר: 82 ₪

מים מיסלריים. ההבטחה: מסירים את שאריות הלכלוך והאיפור תוך העשרת העור בלחות. השילוב בין טכנולוגיית הניקוי של ניוטרוג'ינה, מחיר: 49.90 ₪.

מגבונים לניקוי פנים: מסירים באפקטיביות שאריות לכלוך ואיפור מאזור הפנים והעיניים (כולל מסקרה עמידה במים), תוך שמעניקים לעור לחות. אין צורך בשטיפה. מחיר: 29.90 ₪

חלב פנים ג'ל: מסיר איפור ולכלוך ללא תחושת שמנוניות תוך הענקת לחות החיונית לעור. מחיר: 49.90 ₪

תרחיץ ג'ל לניקוי פנים: מעניק לחות, משאיר את העור נקי, רענן וגמיש למגע, מחיר: 59.90 ₪.

מותג הקוסמטיקה DERMAGLAM המוביל את מהפכת הk-beauty העולמית משיק קולקציית 3 מסכות סרום לפנים המיועדות למגוון סוגי עור ולצרכיו השונים אפקט הביוטי של המסכות הינו מיידי.

1284 - מוצרי הטיפוח המובילים לקייץ 2017.

מסכת אינסטגלאם. ההבטחה: מסכה מאזנת לעור צעיר ומעורב, מטפלת  בפגמי עור וסימני אקנה, פועלת גם כפריימר מושלם לפני איפור. מרכיבים: מועשרת בסרום צמח המרפא מוגוורט (mugwort) פועלת לצמצום נקבוביות מוגדלות, אנטי אוקסידנט, רעננות וזוהר מיידי. מחיר: 176.00 ₪. ל-5 מסיכות.

מסכת אס.או.אס אנטי-אייג׳ינג. ההבטחה: מעניקה טיפול אינטנסיבי לעור בוגר לצמצום הקמטים, מעניקה אלסטיות וגמישות לעור לתוצאה של עור חלק יותר, קורן ומלא זוהר וחיוניות. מרכיבים: בניחוח נפלא של לוונדר מכיל את המרכיב הפעיל אנדוזין המעניק מיצוק לעור. מחיר: 199.00 ₪. ל-5 מסיכות.

מסכת אקוה אינפיוז׳ן. ההבטחה: מסכת לחות אינטנסיבית לכל סוגי העור מעניקה בוסט של לחות מועשרת בויטמינים ומינרליים, מותאמת במיוחד לאקלים הישראלי ולשימוש יומיומי ואפטר סאן. מרכיבים: בסיס מלפפון בניחוח נפלא ומרענן. מחיר: 176.00 ₪. ל-5 מסיכות.

כל מסכה מגיעה באריזה נפרדת כטיפול לפנים. מניחים על עור נקי למשך 15-20 דקות , מסירים בקלות ומורחים את שאריות הסרום על הצוואר והידיים, אין צורך לשטוף במים לאחר השימוש שכן הסרום יספג לתוך העור.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]