כך תהפכו את חדר השינה שלכם למבצרכם.

1664 - כך תהפכו את חדר השינה שלכם למבצרכם.

חדר שינה, ברמה הבסיסית, ממלא תפקיד פשוט ביותר ועבור רבים מאתנו, חדר שינה הוא חדר שממלא תפקיד פשוט ובסיסי בחיי היום יום שלנו וכשמו כן הוא, שינה. אנשים רבים, כשהם מתכננים את חדר השינה שלהם, לא חושבים על הרבה יותר ממיטה נוחה, ארון מרווח ואולי גם שולחן כתיבה ועבודה. כך אנחנו ממלאים את התנאים הבסיסיים ביותר מהחדר שלנו,  מקום נוח לישון בו ולאחסן בו את הבגדים והחפצים שלנו, וכן סביבת עבודה בסיסית. עם זאת, חדרי שינה צריכים ויכולים להיות הרבה יותר ממרחבים הממלאים את הצרכים הבסיסיים שלנו – הם יכולים להיות המהות והלב של הבית שלנו.

חדר שינה יכול וצריך להיות הרבה יותר ממיטה וארון,  הוא צריך להיות בית.

בשביל להפוך את המקום שבו אנחנו גרים לבית שלנו, נדרש הרבה יותר מחוזה שכירות או משכנתא. אנחנו צריכים לתת לבית שלנו אופי ותוכן ולהפוך אותו למרחב שבו נעים לנו להיות, ולא רק כזה שאנחנו צריכים להיות בו – ויש הבדל משמעותי בין השניים. המהות של הפיכת הבית שלנו למרחב האישי שלנו היא חדר השינה. חדר שינה מעוצב ונעים, שיש לו אופי וחום ושמעניק לנו איכות חיים ולא רק עונה על צרכים בסיסיים – הוא חדר שינה שממלא את התפקיד שלו כבית, והופך כשמה של כתבה זו – למבצר שלכם. כעת נבין כיצד להשיג את המטרה הזאת.

 

1665 - כך תהפכו את חדר השינה שלכם למבצרכם.

 

כיצד תהפכו את חדר השינה שלכם למרחב המעוצב והנעים ביותר בבית?

אין דרך נכונה אחת לעצב את חדר השינה שלכם, ולמעשה ישנן אפשרויות רבות מספור, כך שכל אחד יכול למצוא את הסגנון שמתאים לו. מה שבטוח הוא שכדאי להשקיע במוצרים ברמה הגבוהה ביותר, וכדאי לבחון אפשרויות של חדרי שינה מעוצבים בקטלוגים שונים, שכן במקרים רבים הדבר יענה על רוב הצרכים שלנו בעיצוב חדר השינה. אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב חדר השינה הוא תאורה – אתם צריכים תאורה חמה שיוצרת תחושה אינטימית ואישית בחדר השינה, יותר מבכל חדר אחר בבית. בנוסף, יש לבחור בריהוט אסתטי והולם לחדר השינה שלכם, ולא להסתכל על כל מרכיב בו בנפרד אלא ליצור עיצוב כולל שבו עיצוב המיטה מתאים לעיצוב הארון, המצעים מתאימים לצבעים השולטים בחדר שלכם, ויש שילוב בין אלמנטים של עץ, מתכת או כל חומר גלם אחר שבחרתם שיהיה דומיננטיים בחדר השינה שלכם. לבסוף, חשוב גם להקפיד על כל מה שנוגע לנוחות ולא להתפשר על פחות מנוחות מקסימלית – כשאתם בוחרים מיטה ומזרן שינה בעיקר. אלה משפיעים על איכות השינה שלכם ולמעשה על איכות החיים שלכם במידה הרבה ביותר, ואתם צריכים את הטוב ביותר.

השקיעו בעיצוב ותכנון של חדר השינה, ותהנו מאיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.

כשאתם משקיעים בעיצוב קפדני של חדר השינה שלכם, חושבים על כל פרט בו ויוצרים בסופו של דבר את המרחב האיכותי ביותר עבורכם והמתאים ביותר לטעם ולנוחות שלכם – אתם הופכים את הדירה שלכם לבית ואת חדר השינה שלכם למבצר האישי שלכם.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]