מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.

2036 - מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.

L'OREAL PARIS משיקים את Botanicals Fresh Care סדרת טיפוח לשיער מבוססת על רכיבים מהטבע ללא פראבנים, ללא סיליקון וללא חומרי צבע המבוססת על 3 משפחות:  זרעי גד השדה לשיער עדין , גרניום לשיער צבוע  ו- פרח קורטם לשיער יבש כל משפחה כוללת 4 מוצרים- שמפו, מרכך, ומסיכה.

סדרת השיער המבוססת על צמח התבלין גד השדה: לחיזוק סיבי השערה בשיער עדין או נוטה להישבר. זרעי גד השדה, הידוע גם כ"כוסברה", מועילים במיוחד לעידוד וחיזוק צמיחת שיער ולשיפור מצב של יובש.

2037 - מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.

ההבטחה: הפורמולה מעניקה טיפוח עוצמתי ומראה שיער חזק וחיוני מהשורש ועד לקצוות.

מרכיבים: שמן זרע כוסברה/זרע גד השדה ושמני סויה וקוקוס.

סדרת טיפוח מבוססת על פרח הגרניום: לשיקום והשבת הזוהר לשיער צבוע.

2038 - מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.

ההבטחה: הסדרה מעניקה לשיער  תחושת לחות מראה זוהר ומלא ברק

מרכיבים: שילוב ייחודי של שמני צמח הגרניום, סויה וקוקוס בניחוח רענן ופרחוני.

סדרת טיפוח מבוססת על פרח קורטם הצבעים המעניק עושר לשיער יבש.

2040 - מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.

ההבטחה: הפורמולה, מעניקה לשיער תחושת הזנה אינטנסיבית ומגע רך כמשי ומסייעת להתרת קשרים. קורטם הצבעים (שצבעו כתום חי) מסייע לשמירה קבועה של שיער רך ומבריק, ואף תורם לצמיחת שיער בריא.

מרכיבים: שילוב ייחודי של שמני צמח קורטם הצבעים, סויה וקוקוס בניחוח רענן ומרגיע.

מחירי השקה מיוחדים  של כל הסדרות בחודש פברואר 2018: שמפו או קונדישנר- 29.90 ₪ מסכה או טיפול 35.90 ₪ .

חב’ מימון קוסמטיקס, יבואנית  מותגים וטרנדים בתחום הביוטי והשיער מייבאת מגרמניה את מברשת השיער IKOO-אייקו: מברשת שיער חכמה הבנויה עם סיבים משולבים בגבהים שונים על משטח פלסטיק וגומי מוקשח אך גמיש ללחיצות, מגיעה בשלושה גדלים ובמגוון צבעים מטאלים וקלאסים, מתאימה לילדים, נערות, נשים וגברים.
1924 - מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.

ההבטחה: מברשת השיער 'IKOO-אייקו'  תוכננה בשיתוף מעצבי מוצר, רופאים מהרפואה הסינית ומומחים לשיער, בעת סירוק השיער מתקבלת תחושה של 'עיסוי שיאצו' לקרקפת וזרימת דם מתחדשת. מבנה זיפי המברשת מסוגלים לפרום קשרים בשיער בנוחות ובקלות, מבלי למשוך או לקרוע את השיער. זיפי המברשת יציבים מספיק על מנת לטפל ביעילות גם בקשרים צפופים במיוחד.

מברשת ‘אייקו’ מיוצרת בעבודת יד ועשויה מאקריליק. מסגרת הגומי שמקיפה את המברשת עוזרת לאחיזה יציבה ונוחה במיוחד. נמנע שימוש בעץ וסיבים משיער טבעי על מנת לשלוט בגמישות הסיבים באופן מדויק. המברשת מתלבשת על כף היד ומתאימה לימניים ושמאליים כאחד. החומרים ממנה עשויה המברשת הופכים אותה לקלה לניקוי ומבטיחים שנים ארוכות של שימוש ללא שחיקה.

היתרונות הבריאותיים של מברשת IKOO-אייקו:

ברפואה הסינית המסורתית מאמינים שאפשר להשפיע על איברים בגוף דרך נקודות לחץ מיוחדות. מספר נקודות לחץ עם תכונות דומות יוצרות קו אנרגיה הנקרא "מרדיאן" שלאורכו זורמת אנרגיית הצ'י. בעקבות לחצי סביבת העבודה המודרנית מתרכזת אנרגיית הצ'י בחסימות באזור הראש והצוואר ומורגשת כלחץ מעיק. עיסוי קרקפת משחרר את הלחצים הללו ומקל, בין השאר,על הצוואר ואיזור העיניים של אנשים היושבים מול מסך המחשב רוב היום.

הודות לעיצוב הארגונומי, מברשת האייקו מותאמת  לכף היד, כך שהלחץ מחולק באופן שווה על הקרקפת ומספקת לה עיסוי אחיד ועמוק. מומחים לרפואה סינית ממליצים על עיסוי יומיומי לקרקפת כחלק מגישת טיפולים הוליסטים. אייקו מספקת תחליף מעשי לטיפול יומיומי שכזה וכך חוסכת הוצאות נוספות וזמן ושומרת על שיער בריא ועל תחושה אמיתית של קרקפת שעברה עיסוי.

מחיר: מברשת תיק וכיס עם כיסוי במחיר של 89 ש"ח, מברשת יד בינונית 126 ש"ח, מברשת ענקית עם פתח כניסת אוויר – 180ש"ח. להשיג באמצעות משלוח ישיר מהיבואן 1800-326-326 ובאתר https://ikoo-brush.co.il/

מותג מוצרי הטיפוח לשיער,FARCOM PROFESSIONAL, משיק את מסיכת טיפול לשיער ללא שטיפה מגיע בצורת תרסיס שמתיזים על השיער ללא צורך בשטיפה.

 

1916 - מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.

 

ההבטחה: מגנה על צבע השיער, שיקום והזנת שיער פגום, שליטה על קרזול השיער, הגנה מפני חום (של מייבשי שיער או מחליקים), הקלה על עיצוב השיער, טיפול בקצוות מפוצלים, הענקת רכות ומגע משי,  מסנני קרינה UVA & UVB והקלה על סירוק והברשה. המסכה מותאמת למזג האוויר הישראלי, יעילה לכל סוגי השיער ונוחה מאוד לשימוש.

אופן השימוש: להתיז על שיער יבש או לח לאחר חפיפה ולהספיג את המסכה בשיער תוך עיסוי קל. לא לשטוף.

מחיר: 90-120 ₪. להשיג: במספרות המורשות ברחבי הארץ.

סדרת מוצרי השיער "מרין – MARINE",  מציעה 3 אריזות אישיות לערכת נסיעות ולתיק האישי .
1920 - מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.
בסדרה האישית, שמפו, מרכך לשיער רטוב או יבש, ג'ל עיצוב (גלייז). הסדרה המעוצבת מכילה חומרים של אצות מהאוקינוס.
מחיר : 20 ש"ח ליחידה. הסדרה פותחה בחברת 'מימון קוסמטיקס', יבואנית ההחלקה היפנית 'יוקו סיסטם' ישראל ומתמחה בפיתוחים ייחודיים ובלעדיים של מוצרי ביוטי ושיער. ניתן להשיג במספר גדלים. להשיג באתר : https://www.yukosystem.co.il/marine

מותג בטיסט Batiste משיק שמפו יבש עם נגיעה של צבע ב-3 גוונים: חום כהה עד שחרחר, חום בהיר ובלונדיני המעניק לשיער התחדשות וגם גוון פתרון קל לריענון מראה השיער. אחרי יום עבודה מפרך או שיעור יוגה מיוזע, בימים שלא חופפים את השיער (בין חפיפות), כשקמים בבוקר עם מראה שיער שומני וכשרוצים להאריך את הזמן בין פן לפן. בהתזה קלה של בטיסט תחיי מחדש את שיערך ותעניקי לו מרקם ונפח. השיער נראה ומרגיש נפלא ותוכלי לוותר על חפיפה מבלי דאגה.

1921 - מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.

ההבטחה: מרענן את השיער  בטווח המידי, מעלים את שורשיו השמנוניים ומעניק לו חיוניות ללא צורך בחפיפה. בהתזה קלה של בטיסט הוא מחייה מחדש את השיער ומעניק  לו מרקם ונפח. השיער נראה ומרגיש נפלא וניתן  לוותר על חפיפה מבלי דאגה.

הוראות שימוש : לנער את המיכל לפני השימוש, להחזיק את הפייה במרחק של 30 ס"מ מהשיער, להתיז  מעט בטיסט אל תוך השורשים להשגת התוצאה הטובה ביותר ולעסות  ביסודיות בעזרת קצות האצבעות כדי להבטיח שהשורשים יכוסו לחלוטין ולעיצוב השיער.

מחיר: 29.90 ש"ח.

Label.m משיקים את הווקס ספריי Wax Spray תרסיס שעווה לעיצוב שיער תרסיס שעווה המעניק מראה רטוב, מסייע להחליק את השיער לאחור ומסייע ליצור צמה מעוצבת.

1922 - מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.

ההבטחה: מתייבש מהר, עמיד בפני לחות לעיצוב השיער, מוסיף מרקם והפרדת השיער, מאפשר עיצוב מחדש, יוצא מראה רטוב, קל לשטיפה, מתייבש מהר. המוצר ורסטילי ותלוי בכמות הריסוס- אם מרססים מעט ונקודתית מקבלים מרקם יבש יותר אם מרססים יותר מקבלים מראה רטוב משוך לאחור,  עמיד מאוד מפני לחות ומתפזר בצורה אחידה וישירה על השיער, נותן את הכלים לעצב את השיער ומקנה מראה מוחלק. בנוסף מעניק הגנה מקסימלית לשיער מפני נזקי חימום השיער.

מרכיבים: קומפלקס אינוורושילד, הכולל את דובדבן הברבדוס, עשיר בויטמין C, ומאיץ ייצור קולגן.

מחיר: 80.00 ש"ח.

מותג טיפוח השיער Label.m משיקים  שמפו יבש של  ללא שטיפה.
1917 - מוצרי שיער מובילים לשנת 2018.
ההבטחה: לרענון העצוב והשיער בזמן קצר, נספג בקלות ומרענן את המראה מבלי לחפוף את השיער. מוסיף נפח במראה מט ,מגע רך וגימור קטיפתי לשיער.
מרענן את  השיער להסרת שאריות שומן ונפח במראה מט, פותח במיוחד לרענון השיער בין החפיפות או להסרת שאריות שומן או מוצרים.
מרכיבים: עמילן אורז טבעי להסרת שאריות שומן מעור הקרקפת, נטול סולפאטים, פראבנים ומלחים.
אופן השימוש: לנער היטב את המיכל, ולרסס על שיער יבש ממרחק של 15-10 ס"מ. לרסס על כל השיער באחידות, להגן על העיניים ועל הבגדים מהתרסיס..
מחיר: 125.00 ש"ח. להשיג במספרות Label.m הנבחרות
 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]