לקים ומוצרים חדשים בטיפוח הציפורנים, לקייץ 2017.

1314 - לקים ומוצרים חדשים בטיפוח הציפורנים, לקייץ 2017.

קולקציית גווני הלק "לה לה לנד "של מותג הלקים האמריקאי ORLY ", לקייץ 2017, נוצרה בהשראת מחווה לעיר לוס אנג'לס, המקום המרכזי והחשוב ביותר בעולם לקולנוע ולתרבות פופולארית. אורלי מחבקת את הצבעים ואת התדרים היוצרים חלומות ואלו באים לידי ביטוי בפלטה של ששה גוונים פסטלים מרהיבים וקסומים, ברמיזות קלילות ומנצנצות כיאה לכל חלום נוצץ.

1313 - לקים ומוצרים חדשים בטיפוח הציפורנים, לקייץ 2017.

 

הקולקצייה המונה 6 גוונים לצד 6 גווני לק ג'ל,  שזכו לכינויים המתכתבים עם מימוש החלומות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה: "אל תשכח אותי", "הראש בעננים" "כפי שאפשר לראות בטלווזיה",  "חלומות העיר הגדולה" .

מחיר: 35 ₪.

המותג  CND, משיק את  PLAYLAND קולקציית לקים תוססת וקייצית שנוצרה בהשראת הצבעוניות הכובשת של פארקי השעשועים. קולקציה שובבה ומזמינה המציגה ססגוניות אנרגטית ותוססת בת שמונה גוונים משמחים המתכתבים עם מגמות האופנה לקיץ 2017 בהשראת: בילוי בפארק שעשועים המציע חוויה פעילה ונלהבת, מלאת הפתעות. גם הפעם גווני הקולקציה זכו לכינויים ושמות שהושאלו מרחבת הלונה-פארק: "תראו, בלי ידיים", "להניף באופן מבריק"  ועוד.

1315 - לקים ומוצרים חדשים בטיפוח הציפורנים, לקייץ 2017.

 

בקולקציה שמונה גוונים, חלקם פסטלים ענוגים ונעימים כגון מנטה רכה, וורוד ילדותי, לצד גוונים דינמיים, נמרצים ובעלי נוכחות, דוגמת אדום דובדבן, כתום גזר או ירוק צהבהב מקפיץ. המרקמים המוצעים בקולקצייה הם מבריקים לצד גוונים בטקסטורת "בלינג בלינג".

קרליין משיקה מוצרים חדשים  בקטגוריית הציפורניים והלקים:  

 

1319 - לקים ומוצרים חדשים בטיפוח הציפורנים, לקייץ 2017.

 

Nail Oil Treatment, שמן מזין לטיפוח הציפורן.

1320 - לקים ומוצרים חדשים בטיפוח הציפורנים, לקייץ 2017.

 

ההבטחה: מעניק את החומרים החיוניים לצמיחה של ציפורן חזקה ובריאה בבסיס הציפורן, מונע יובש בעור ומזין את כל קצות האצבעות מרכך עור קשה סביב הציפורן ומשיב ברק ומרקם חלק לציפורן לא משאיר תחושת שומניות ולא מומלץ לשטוף ידיים.  מתאים לשימוש יומיומי, במיוחד בעונת החורף ולעיסוי גם על ציפורניים צבועות או ציפורניים מלאכותיות.

מרכיבים: עשיר במרכיבי הזנה לטיפוח מצע הציפורן והציפורן, שמני חוחובה, לימון ושקדים עם  וויטמינים A, E  ו-,F

מחיר:  49.90  ₪.

Cuticle Remover Treatment, מרכך עור סביב הציפורן.

1318 - לקים ומוצרים חדשים בטיפוח הציפורנים, לקייץ 2017.

 

ההבטחה: ג'ל עדין לריכוך והסרה קלה של עור קשה סביב מצע הציפורן. הפורמולה מכילה חומרים עדינים ובעלי חומציות נטרלית שאינה יוצרת יובש. המרכך פועל לריכוך בתוך זמן קצר ומאפשר דחיפת עור ללא מאמץ. עוזר במניעת היווצרות עור קשה חדש ומעניק מראה מטופח לציפורניים.  מקל על הסרת העור העודף ובא בעת  גם מונע היווצרות עור קשה ומחוספס הפוגם בשלמות המראה.  המרכך מטפל לשמירה על מראה נקי של בסיס הציפורן ומונע שימוש במכשירים חדים הפוצעים את העור.

מחיר: 49.90, ש"ח.               

Nail Primer – פריימר מחליק למילוי משטח הציפורן.

1317 - לקים ומוצרים חדשים בטיפוח הציפורנים, לקייץ 2017.

 

ההבטחה: בסיס מחליק למילוי משטח הציפורן והעלמת פגמים כגון חוסר אחידות במרקם, כתמים לבנים או צהובים על הציפורן או צמיחה גלית. מתאים לשימוש ישירות על הציפורן להענקת מראה בריא מושלם, או כבסיס למריחה חלקה ואחידה של הלק הצבעוני. מעניק גוון וורדרד  מאט.

מחיר:  49.90  ₪.

TOP MATT טופ מט לק במראה מט מתווסף לקולקציית הלקים של קרליין.

 

1321 - לקים ומוצרים חדשים בטיפוח הציפורנים, לקייץ 2017.

ההבטחה: ניתן למרוח על כל צבע אחר, שומר על עמידות הצבע ומונע קילוף. מתייבש במהירות, לתוצאות בתוך שניות מברשת רחבה למריחה מדויקת ומהירה.

מחיר : 49.90 ₪.

Gel Coat – לק ג'ל מקשה למראה  מבריק.

1316 - לקים ומוצרים חדשים בטיפוח הציפורנים, לקייץ 2017.

 

ההבטחה: מעניק ברק וחוזק של ג'ל מניקור, למריחה והסרה מהירים ללא מנורת חימום, מעניק את אפקט הג'ל בלי להתחייב הוא ניתן למריחה בקלות מעל לכל גוון ולהסרה בקלות בעזרת אצטון רגיל.

מחיר : 49.90 ₪.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]