רשת מספרות Heads בהפקת שיער בסימן מיחזור

449 - רשת מספרות Heads בהפקת שיער בסימן מיחזור

רשת המספרות הירוקות Heads הפיקה קונספט שיער ייחודית בהשראת תקופות שונות מהמאה ה-15 ועד המאה ה-19, בשיתוף עם תלמידות מגמת האופנה של בית-הספר תיכון עירוני מקיף ג' בבאר-שבע עם טוויסט חינוכי: התלמידות יצרו מראה ייחודי לכל דוגמנית שיער, כאשר הסטיילינג והתלבושות נוצרו כולם מחומרי גלם, של אריזות וחומרים חד-פעמיים בהם משתמשים במספרות כמו שפופרות צבע ריקות, אריזות קרטון של צבעי שיער, נייר אלומיניום, תערים חד-פעמיים, סרטי צוואר וחלוקים חד-פעמיים.

451 - רשת מספרות Heads בהפקת שיער בסימן מיחזור

12 תלמידות ממגמת האופנה בבית הספר תיכון עירוני ג' בבאר-שבע היו אלו שיצרו את המראה הייחודי לכל דוגמנית שיער, כשהן משתמשות בחומרים כמו שפופרות צבע ריקות, אריזות קרטון של צבעי שיער, נייר אלומיניום, תערים חד-פעמיים, סרטי צוואר וחלוקים חד-פעמיים. התלמידות, בהנחייתה של המורה לאופנה ויקי אלון בחרו תקופה היסטורית מהמאה ה-15 ועד המאה ה-19, חקרו אותה מזווית האופנה והלבוש שהיה נהוג בה ותכננו עבור כל מראה שיער את הסטיילינג הייחודי שלו, על טהרת המיחזור.

446 - רשת מספרות Heads בהפקת שיער בסימן מיחזור

מעצב השיער ראובן טפר, מסניף Heads בבאר-שבע, מסביר כי הרעיון לשיתוף הפעולה נולד תוך שיחה עם אחת הלקוחות, שהיא גם ראש מגמת האופנה בבית-הספר, הגב' אהובה קוטלר: "ברשת מספרות Heads אנחנו יוצרים לפחות פעם בחצי שנה קולקציית עיצוב שיער. הרעיון של קונספט המיחזור, יושב אצלי בראש כבר שנתיים והשיחה המקרית בנושא עם אהובה, הציתה את הרעיון שנשלב בהפקה את תלמידות מגמת האופנה בבית-הספר. החומרים שמהם יצרו התלמידות את הסטיילינג, לא נאספו במיוחד – מאחר שאנו, כרשת מספרות ירוקות, מפרידים אשפה כעיקרון ולכן היה קל לספק להן חומרי גלם ליצירה, מסלי המיחזור שלנו".

455 - רשת מספרות Heads בהפקת שיער בסימן מיחזור

"השיער שאנחנו מציגים בקולקציית המיחזור, מתכתב עם התקופות השונות בהיסטוריה, בהתאם לבחירה של התלמידות לגבי הלבוש." מספרת ויקטוריה ליבשיץ, מסניף Heads חדרה, "שיער נפוח וגבוה, שיער גרנדיוזי, גלים ותנועה בשיער, פפיונים וצמות. ההשראה הגיעה מתקופות של המלוכה האליזבטנית, תקופת ההשכלה המאוחרת, תקופת המלך לואי ואנגליה של המאה ה-19. חיפשנו את הלוק המתאים לרוח התקופה, עם נגיעות מודרניות ופרשנות סובייקטיבית של פנטזיה ואוונט-גארד."

448 - רשת מספרות Heads בהפקת שיער בסימן מיחזור

"הרעיון ביצירת קולקציית שיער שאינה בהכרח לשימוש מסחרי, נובע מהאמונה, שבעצם היצירה, אנו מותחים את גבולות הכישרון, מוציאים יותר מעצמנו ומאפשרים לצוותים שלנו מהסניפים השונים של הרשת, להשתתף בחוויה של יצירת אמנות לשמה." מסבירים דודו, אלעד וחן, חברים ברשת המפעילים סניפים בירושלים, ברחובות ובתל-מונד. "כך נהוג ברחבי העולם וכך גם נכון לנהוג בארץ. היציאה מהעבודה השגרתית במספרה לטובת יצירה של קולקציית אופנה, מעשירה את כל העוסקים בדבר, משאירה אותנו בפוקוס על מה שקורה בבירות האופנה בעולם ונותנת אנרגיות חדשות ליצור את הדבר הבא".

453 - רשת מספרות Heads בהפקת שיער בסימן מיחזור

452 - רשת מספרות Heads בהפקת שיער בסימן מיחזור

מגמת האופנה של בית הספר העירוני מקיף ג' בבאר-שבע בניהולה של הגב' חוה סטרול היא אחת הותיקות בארץ ונוסדה אי שם בשנות ה-60. כיום היא נקראת "המגמה לאומנויות העיצוב, בהתמחות בעיצוב אופנה" והיא היחידה בדרום הארץ העוסקת בנושא עיצוב אופנה. למעלה מ-120 תלמידות ותלמידים לומדים בשלוש שכבות הלימוד. פרוייקט הפקת המיחזור הנוכחית הוא אחד מתוך מספר פרוייקטים לאורך שנות הלימוד, אותו מבצעים התלמידים, עד לפרוייקט הגמר ומבחן הבגרות בכיתה י"ב.

450 - רשת מספרות Heads בהפקת שיער בסימן מיחזור

"שיתוף הפעולה עם רשת מספרות Heads העניק לתלמידות שלנו שהשתתפו בו את האפשרות ליצור דבר מוחשי. לא רק ללמוד את התיאוריה של תולדות האמנות אלא גם ליישם" מסבירה ראש המגמה, הגב' אהובה קוטלר. "בדרך זו, התלמידים רוכשים כלים להבנת שפת האמנות ואנחנו כמורים מצליחים לעורר בהם עניין וסקרנות במה שאנו מכנים – למידה משמעותית".

454 - רשת מספרות Heads בהפקת שיער בסימן מיחזור

קרדיטים: עיצוב שיער וקונספט: רשת מספרות Heads, צילום ועריכה: אדי סולימנוב – Eduart Brush, איפור: סופי "יופי עד הבית", סטיילינג: שי לוין, חומרים וצבעים: Eugene Perma Paris, עיצוב וביצוע תלבושות: תלמידות מגמת האופנה, תיכון מקיף ג', באר-שבע, מורה מנחה בביה"ס: ויקי אלון, ראש מגמת עיצוב אופנה בביה"ס: אהובה קוטלר,דוגמניות: נסטיה גורביץ', פולינה גובורין, רינה שרמן, לנה זלמנוב, נסטיה ויסוצקי.

רשת מספרות Heads  נוסדה ב-1997 והיא מונה כיום כ-7 סניפים ברחבי הארץ: ראשון לציון, חדרה, תל-מונד, באר-שבע, רחובות ירושלים ונס ציונה. ייחודה של הרשת הוא בסטנדרטים הגבוהים שהיא מעניקה ללקוחותיה בתחום עיצוב השיער, בטיפולי שיער ייחודים ובהיותה רשת מספרות ירוקות עם התמחות בטיפולי שיער ללא אמוניה, צביעת שיער בחומרים ללא אלרגנים ושימוש בחומרים ידידותיים לסביבה. טיפולים נוספים המוצעים בסניפי הרשת: עיצוב שיער, תספורת במספריים חמות, הבהרה ידידותית לשיער, צבע ללא אמוניה, צבע טבעי ב 8-דקות, טיפול למינציה לשיער, החלקת שיער טבעית, יפנית, צרפתית ללא פורמלין, ביו סילסול – תלתלים תמידיים, פתיחת תלתלים ביו רילקסינג, טיפול בנשירת שיער, קשקשים, שיער יבש ופגום, מוצרי טיפוח מתקדמים לשיער, עיצוב תסרוקות כלה, תסרוקות לאירועים ותסרוקות ערב. הצוות האמנותי של רשת מספרות Heads מופיע דרך קבע על במות הדרכה בארץ ובחו"ל ומפיק קולקציית עיצוב שיער אמנותית פעמיים בשנה, לצד מופעי השראה והדרכה מקצועית למעצבי שיער מתקדמים, במשך כל השנה.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]