כל מה שרציתם לדעת על DAFNI המברשת מחליקת השיער

אם עד עתה תהליך החלקת השיער בבית  ע"י מייבשי שיער או מחליקי שיער היה מלווה בסרבול וזמן רב, מברשת החלקת השיער DAFNI היא הבשורה לנשים הרוצות להיראות טוב במהירות.

570ba52f690b9 - כל מה שרציתם לדעת על DAFNI המברשת מחליקת השיער

מברשת השיער מחליקת השיער של DAFNI המברשת מתאימה למגוון רחב של סוגי שיער בעלת מבנה תלת מיימדי, כשיתרונותיה המרכזיים הם קלות ונוחות מרבית. שיני המברשת הן שיני סירוק קרמיות המוליכות חום אחיד אופטימלית של 185 מעלות צלסיוס לעומת 230-200 מעלות במחליקים הקיימים, ובהספק של 400W, בהשוואה ל- 50W במחליקים האחרים.  דרך שיני הסירוק ניתן להבריש ולהחליק את השיער מהשורש, במספר מועט של הברשות ובדרך זאת לשמור על שיער חיוני ורך תוך  3-5 דקות בלבד להחלקת השיער. 

מי שעומד מאחורי פטנט המברשת הוא מהנדס החשמל קובי גיא, שבעברו כיהן בשורה של תפקידי מפתח בתחום המחקר והפיתוח בחברות הייטק מובילות. בעידודה של בתו הבכורה שרון רבי, רבי מהנדסת אף היא, ניגש גיא לפיתוח כשהוא מנצל  את כישוריו הטכניים והבנתו במוליכים חשמליים. ביחד  עם שרון  הם החלו בפיתוח אב טיפוס שיאפשר החלקה מהירה, זמינה, בטוחה וקלה לשימוש. כשהבינה משפחת גיא, כי יש לה ביד מוצר ייחודי בעל ערך משמעותי לקצב החיים העמוס של נשים רבות, הוחלט כי היא  תקדיש את כל מרצה, זמנה לפיתוח המוצר הסופי. עם המעבר לשלב האסטרטגי והעסקי ותחילת ההערכות לשיווק המוצר הצטרפה למיזם לילך טל כשותפה והיא משמשת בתפקיד מנכ"ל משותף בחברת  DAFNI שהוקמה על ידי היזמים ולילך בינואר 2015.

570ba53003d94 - כל מה שרציתם לדעת על DAFNI המברשת מחליקת השיער

לדברי לילך טל בעלים ומנכ"ל משותף בחברת DAFNI: ״בעת שבה נשים בעולם המודרני מוצאות עצמן מתמרנות בין הקריירה, ניהול הבית והמשפחה, ושואפות למצוא זמן אישי איכותי לעצמן, הרי שדפני מביאה בשורה בעלת ערך רב ליומיום של כל אישה, ומאפשרת לה במהירות ובקלות, להראות טוב ולהרגיש טוב, ללא פשרות".

570ba5307ed7a - כל מה שרציתם לדעת על DAFNI המברשת מחליקת השיער

ישראל כאמור היא המדינה הראשונה בה החל שיווק DAFNI, אלפי היחידות שהגיעו לארץ, אזלו תוך מספר ימים. בחברת ההפצה אלקטרה,  מעריכים שתוך מספר ימים יגיע משלוח נוסף וניתן יהיה למצוא את המברשת שוב ברשתות  שקם אלקטריק, מחסני חשמל וברשת  הקוסמטיקה אפריל, וכן החנויות נבחרות נוספות.

המחיר של "דפני": 649 שקל.

 

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]