קולקצית משקפי השמש קיץ 2017, של מותג האופנה גוצ'י מושקת ברשת אירוקה.

1372 - קולקצית משקפי השמש קיץ 2017, של מותג  האופנה גוצ'י מושקת ברשת אירוקה.

גולת הכותרת של קולקציית  קייץ 2017, של משקפי השמש ברשת אירוקה, היא קולקציית משקפי השמש המרהיבה של בית האופנה גוצ'י,  אותה עיצב המעצב המוכשר אלסנדרו מיקלה המחזיר אותנו לתקופת שנות ה-70 העליזות עם ילדי הפרחים, תרבות הדיסקו המנצנצת ותחיית הטלוויזיה, בקולקציית המשקפיים מככבים הטרנדים האייקונים של שנות השבעים כמו הצורות גדולות והחזקות, פס הרכיבה הירוק-אדום-ירוק, סמל ה-GG המפורסם וכל זאת בתוספת אלמנטים של  נצנצים מימי הדיסקו, דמות הדבורה מהעולם הבוטני ועוד שילובים מפתיעים ומקוריים.

 

1374 - קולקצית משקפי השמש קיץ 2017, של מותג  האופנה גוצ'י מושקת ברשת אירוקה.

 

קולקציית משקפי  טייסים:  עם מסגרת לא שגרתית, משקפי טייסים בחצי מסגרת המעוצבות בעיצוב חדשני עם עדשות מדורגות תוך שימוש מעניין באלמנט הצבעוניות ירוק-אדום של גוצי בקצוות זרועות המשקפיים,  סיומת אחת ירוקה וסיומת אחת אדומה. בקצה הזרועות דמות הדבורה האהובה כ"כ על המעצב. משקפי אוברסייז עגולים: חזקים ובולטים חזרה מושלמת לשנות ה-70. משקפיים עם זרועות עבות, עם שכבת נצנצים המחזירים אותנו לימי הדיסקו השמחים. על הזרועות סמל ה-GG  מקבל מקום של כבוד. מסגרת אוברסייז: עם פרשנות חדשה ומעניינת הפרונט שחור קלאסי אך הזרועות בצבע אדום של גוצ'י. על זרוע אחת מופיעה דמות הדבורה ועל הזרוע השנייה מופיע סמל גוצ'י-GG.

 

1373 - קולקצית משקפי השמש קיץ 2017, של מותג  האופנה גוצ'י מושקת ברשת אירוקה.

 

1376 - קולקצית משקפי השמש קיץ 2017, של מותג  האופנה גוצ'י מושקת ברשת אירוקה.

 

בהשראת הטלוויזיה של פעם: משקפי אוברסייז עגולים עם עדשות התחומות ע"י מראה. עיצוב חדשני ומעניין שלא נראה כמותו, המזכיר את הטלוויזיות של שנות ה-70. המשקפיים העשויים מתכת דקה מגיעים עם גשר אף כפול טרנדי, סמל ה-GG על הזרועות ואלמנט הדבורה בקצוות. צבע ודפוסים:  משקפי טייסים גבריים בדגם מעוגל או מרובע עם עדשות מראה צבעוניות עליהם מופיע הדפס גולגולות. המשקפיים מבטאים היטב את התפיסה העיצובית של מיקלה שהאסתטיקה הגדולה ביותר באה משילובים לא צפויים שיוצרים את אפקט ההפתעה.

 

1371 - קולקצית משקפי השמש קיץ 2017, של מותג  האופנה גוצ'י מושקת ברשת אירוקה.

 

בנוסף, ברשתאירוקה מושקים מגוון משקפי שמש של מעצבים אחרים כמו משקפי שמש מבית האופנה של אלכסנדר מקווין ביניהם: משקפיים בצורות מעניינות וטרנדיות עם הטאצ' העכשווי והמרדני המוכר של בית המותג – שילוב של ניטים, עדשות צבעוניות,  משקפי טייסים גדולים עם גשר אף כפול טרנדי, שילוב עדין של ניטים ועדשות מראה מרשימות ; הטרנד הכי חם העונה משקפי אוברסייז עגולים בשילוב עדין של ניטים ושילוב מעניין וטרנדי של צבעים מסגרת בגווני חום-דבש ועדשות ירוקות ; משקפיים של המותג MCQ  מבית אלכסנדר מקווין המציע שילוב מעניין של צורות וצבעים עם מסגרת חתולית מנומרת בשילוב עדשות מראה כחולות עגולות ומוטות שקופים, גם רוברטו קוואלי מציע דגם חדש ומעניין מסגרת העשויה שני חלקים המשתלבים יחד ויוצרים משקפיים חתוליים, נשיים שיקיים ומחמיאים.

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]