קולקציית נעלי גלי לקייץ 2017.

1201 - קולקציית נעלי גלי לקייץ 2017.

קולקציית הנשים לקיץ 2017 של גלי טרנדית עדכנית ועכשוית עם מגוון הסגנונות כמו קו נקי, קו רומנטי, קו  צבעוני, ומצד שני עור 'פטנט' בגוונים מטאליים, הכל כך אופנתיים העונה, הדגש העונה הוא גם לא רק על המראה האופנתי אלא גם הנוחות, הנעליים בקולקציה צוידו ברפידות אנטומיות המתאימות למבנה כף הרגל, עשויות מחומרים איכותיים, השומרים על קרירות כף הרגל, מונעים הזעה ובכך  מאפשרים שימוש יומיומי ארוך באקלים הישראלי החם.

קבוצת "בריל קומפורט" גולת הכותרת של הקולקציה, היא מותג נעלי הנוחות החדש אשר התווסף לחברה, בקולקצייה מגוון רחב של סנדלי נוחות נשים, השואבת השראתה מעולם האתני  עוד טרנד שתפס תאוצה העונה בסנדלים, חצאיים או בגובה קרסול, נעלי סירה ומוקסינים במגוון גבהים ועקבים, במחיר ידידותי. חומרי הקולקציה מאופיינים בחומרים נושמים המלטפים את כף הרגל, רפידות נוחות מרופדות ואנטומיות המאפשרות גמישות ורכות ובנוסף עשויות עור רך נושם וסופג זיעה. כמו כן, החומרים  קיציים עם שימוש בחיתוכי לייזר, חרוזים, סקוטשים  בנוסף, ניתן למצוא  בקבוצה גם סנדלים ספורטיביות אופנתיות המתאפיינות בסוליות לבנות ולוק צעיר ועדכני.

 

1202 - קולקציית נעלי גלי לקייץ 2017.

עוד סגנונות בקולקצייה: 

קבוצה במראה אורגני טבעי:  בהשראה רומנטית ואומנותית. אלמנטים של קליעה, שזירה וצמות כדקורציה שימוש בראפיה וקש כחומר מפתח לגפות שונות ולדגמים גבוהים, שימוש בצבעים טבעיים ואותנטיים לחומר,  ולפרטים קטנים בנעל. צבעוניות טבעית וקיצית של בז'ים, ניודים ושחור קלאסי.

 

1204 - קולקציית נעלי גלי לקייץ 2017.

 

גלוסי:  התרגום לגל הטרנדים הדיגיטלי הוא עור 'פטנט' מבריק. שילוב עורות בוהקים חלקים, בצבעוניות כהה בדגמי סנדל קלאסיים יוצרים מראה היברידי וחדיש. צבעוניות: כחול כהה, מטאלי ושחור.

1205 - קולקציית נעלי גלי לקייץ 2017.

כפכפים רכים: כפכפים עשויים חומרים רכים כמו דמוי  ז'מש ועור. הצורניות של הגפה במראה נקי כרצועה אחת עבה או כאיקס. בקבוצה זו נעשה שימוש רב בסוליות מרופדות לנוחות מרבית. זוהי קלאסיקה במיטבה המוצעת בפרשנויות שונות בשלל צורות וצבעים וכמו כן בגבהים שונים החל משטוח דרך פלטפורמה ועד עקבי בלוק בשלל גבהים  ועקב רחב יציב, המאפשר עמידה ממושכת.

סנדלי פיפ-טו  סנדלי נשים, המתאפיינת בחיתוך קדמי בו מבצבצות אצבעות כף הרגל, בשילוב של רצועה אחורית האוחזת את העקב. דגם הפיפטואו משולב בקולקציה במגוון ורסיות של עקבים המקנים לו מראה צעיר, נשי ובהמייני, סגנונות של עקב פתוח או ד'ורסיי (צדדים פתוחים), גימורים מגוונים של הגפה בחירור, חיתוך, אבזמים גדולים ועוד ליצירת מראה סופר עדכני, שאינו מתפשר על הנוחות.

 

1203 - קולקציית נעלי גלי לקייץ 2017.

 

טרייבל: שימוש בטקסטיל מגוון עם הדפס דינמי המגיע ממקומות שונים בעולם ומשולב יחד. בקבוצה זו נמצא בדים עם הדפסים שבטיים וצבעוניות רכה: אלמנטים דקורטיבים שבטיים הכוללים חרוזים, חיתוכים ודוגמאות דפוס אופייניות. צבעוניות הקבוצה: חאקי, שחור, חום, בז' ועוד.

מראה מטאלית: שימוש בחומרים מטאליים במראה עתידני בגימורים מחזירי-אור. קבוצה זו מציעה חדשנות בספקטרום צבעוניות דיגיטלי, מטאלים נקיים המחליפים את המטאלים עם הטקסטורות של העונה הקודמת. בגוונים מטאלים קלאסיים: כסף בהיר וזהב צהוב. שילובי הצבעים באים לידי  ביטוי בגפה ובתוספות. החומרים: חומרי קיץ מסורתיים במראה טבעי ונעים למגע, וחומרים טרנדיים כגון בדי קטיפה וקש קלוע בשילוב חומרים קונטרסטיים כמו בדים סינטטיים מבריקים ומעובדים.

 

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]