סוף לשמועות, ראף סימונס מונה למעצב הראשי של "קלווין קליין".

480 - סוף לשמועות, ראף סימונס מונה למעצב הראשי של "קלווין קליין".

אם עקבתם אחרי פרישתו הדרמטית  של  מעצב העל ראף סימונס מבית האופנה "כריסטיאן דיור",  הייתם מעודכנים ודאי בשמועות החוזרות ונשנות על כך שהוא המנהל הקריאייטיב הבא של בית האופנה "קלוין קליין". לאחר שההודעה הרישמית מבית האופנה של "קלוין קליין" עלתה לחשבון האינסטגרם, השמועות אושרו!

מאז שראף סימונס עזב את "כריסטיאן דיור" לא הפסקנו לתהות ולהסתקרן באיזה בית אופנה הוא יבחר לנתב את כשרונו. בתי האופנה רבים כמו "לנוין", "איב סאן לורן", " אוסקר דל רנטה" ועוד נלקחו בחשבון,  אך בית האופנה קלוין קליין לא נכלל כלל בספקולציה ולטוויסט הזה בעלילה אף אחד לא ציפה,  גם בגלל אופי המותג ששונה לחלוטין מכל בתי האופנה הגדולים שהוזכרו לעיל וגם בשל אופי המותג והסרבול הביורקרטי.

באפריל האחרון כשקלווין קליין, פיטר את מעצבי הבית פרנסיסקו קוסטה ואיטלו זוקלי מעצבי התחילו החיפושים אחר מעצבים שיובילו את עיצוב קולקציית הגברים והנשים. לאחר חיפושים רבים, היה ברור לו ולהנהלה הבכירה, שראף סימונס הוא האיש המתאים ביותר לתפקיד.

481 - סוף לשמועות, ראף סימונס מונה למעצב הראשי של "קלווין קליין".

במהלך ראיון לעתון האופנה המוביל WWD גילה קלווין קליין: "שאנשים מהמטה של CK עושים משהו שקיוותי כבר זמן רב שהם יעשו והוא למצוא לי מחליף, מישהוא עם חזון ייחודי ויכולת יצירתית לפקח על הכל, כבר בחרנו באדם המתאים אך אנו נמנעים מלפרסם למרות שרבים יודעים את זהותו"

ההודעה הרשמית שעלתה לאינסטגרם של בית האופנה קלווין קליין הייתה בזה הנוסח: המעצב ראף סימונס מונה למנהל הקריאטיב של בית האופנה קלווין קליין ויוביל את האסטרטגיה היצירתית של המותג "קלווין קליין" ויהייה אחראי על כל מחלקות בית האופנה: "קלוין קליין פלנטניום","קלוין קליין ג'ינס", "קלוין קליין הלבשה תחתונה" ו"קלוין קליין עיצוב הבית" ראף סימונס יהיה אחראי גם על כל האספקטים השונים של המותג כמו: עיצוב, שיווק, תקשורת והשירותים הויזואליים היצירתיים.

אנחנו וכל מי שאופנה זורמת בעורקיו לא יכולים לחכות לקולקציית עונת סתיו 2017 של בית האופנה "קלווין קליין", שתהייה קולקציית הבכורה של ראף סימונס בבית האופנה, כבר יש לנו הרבה מאד ציפיות.

קרדיט תמונה: WWD

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]