GUILTY, משיק בבלעדיות את מוצרי מותג השיזוף ST. TROPEZ.

2519 - GUILTY, משיק בבלעדיות את מוצרי מותג השיזוף  ST. TROPEZ.

GUILTY, אתר מכירות הביוטי און ליין משיק בבלעדיות בישראל: את מוצרי  ST. TROPEZ מותג השיזוף והטיפוח ומשתף את קוראות "יופי" בטיפים לשיזוף עצמי.

ג'יין קופר, מומחית השיזוף של מותג ST.TROPEZ ואחראית על השיזוף של הסלבריטאים והשמות החמים בעולם, כגון היילי בולדווין ואלסנדרה אמברוסיו ועל הדוגמניות במסלולי התצוגות הנחשקות בשבועות האופנה בלונדון בטיפים לפני ואחרי השיזוף.

טיפים לפני השיזוף:

יום לפני השיזוף, מומלץ לעשות פילינג לעור, על מנת שהשיזוף יהיה אחיד וייספג בעור ויעניק מראה רענן.גילוח ושעווה, מומלץ לעשות עד כ-24 שעות לפני השיזוף.

לפי השיזוף העצמי, חשוב להסיר כל בושם, דאודורנט ואיפור.

חשוב להעניק לחות לכל האזורים היבשים בגוף שאותם רוצים לשזף, כגון ידיים, ברכיים, ברכיים ורגליים, ממש בסמוך לשיזוף.

מומלץ להשתמש בכפפה הייעודית על מנת לקבל תוצאה מושלמת של השיזוף.

במידה והשיזוף נעשה ללא כפפה, לאחר השיזוף מומלץ לנקות במגבון לח כפות הידיים והציפורניים, על מנת שלא יישארו סימנים של חומר

טיפים לאחר השיזוף:

מיד לאחר השיזוף, מומלץ ללבוש בגדים רחבים וכהים, כדי להימנע מסימני צבע.

מומלץ להשאיר את השיזוף כ-8 שעות על הגוף לפני המקלחת, או בין שעה – שלוש שעות לאחר שיזוף אקספרס.

מומלץ להימנע מפעילות גופנית שעלולה לגרום הזעה לאחר השיזוף.\

מומלץ למרוח לחות על העור לאחר השיזוף והמקלחת שלאחריו.

להימנע משפשוף העור לאחר הרחצה, מומלץ לייבש את העור בטפיחות קלות כדי למנוע הסרה של השיזוף.

שחייה וכלור מזרזים את תהליך הדהייה של השיזוף מהעור, לכן מומלץ להימנע כאשר רוצים להאריך את משך זמן השיזוף העצמי על העור.

סדרת מוצרים והאביזרים החדשה של ST.TROPEZ לשיזוף עצמי ומהיר, למראה רענן לקראת עונת החגים.

2520 - GUILTY, משיק בבלעדיות את מוצרי מותג השיזוף  ST. TROPEZ.

ST.TROPEZ Self Tan Express Face Sheet Mask מסיכת בד לשיזוף הפנים: מסיכת בד לפנים לשיזוף עצמי טבעי ומיידי, הנבנה בהדרגה. השיזוף נוצר בהדרגה ב-8 שעות בהתאם לזמן שהמסכה נשארת על עור הפנים. המסכה מכילה חומצה היאלורונית, המעשירה את הלחות והטקסטורה של העור. המסכה אינה משאירה סימנים וקווי שיזוף.

הוראות שימוש:

לקבלת שיזוף טבעי וקל, יש להשאיר את המסכה על עור הפנים במשך 5 דקות.

לקבלת שיזוף טבעי, בינוני, יש להשאיר את המסכה על עור הפנים במשך 10 דקות.

לשיזוף טבעי ועמוק, יש להשאיר את המסכה על עור הפנים במשך 15 דקות.

המסכה מכילה חומצה היאלורונית, מעשירה את הלחות והטקסטורה של העור.

מחיר: 75 ₪ למסכה.

2518 - GUILTY, משיק בבלעדיות את מוצרי מותג השיזוף  ST. TROPEZ.

ST.TROPEZ Self Tan Purity Bronzing Water Mousse – מוס שיזוף לגוף: מטהר בניחוח טרופי, המעניק שיזוף זהוב וטבעי שנשאר ימים, המוס בגוון טבעי בהיר, קליל ומעניק מראה רענן ושזוף לעור.

הוראות שימוש: להרטיב את כל האזורים היבשים כולל המרפקים, הברכיים, הקרסוליים והרגליים. לקבלת התוצאה הטובה ביותר, מומלץ להשתמש במוס בעזרת כפפת השיזוף המותאמת בתנועות אורך, החל מהקרסוליים כלפי מעלה. לאחר מכן, להפוך את הכפפה ולחזור על הפעולה באזור הגב., ולהמתין לייבוש מלא לפני לבישת בגדים.

מחיר: 155 ₪.

2517 - GUILTY, משיק בבלעדיות את מוצרי מותג השיזוף  ST. TROPEZ.

לצד קולקציית מוצרי השיזוף החדשים שמושקים, מציע האתר גם Velvet Luxe Tan Applicator Mitt – כפפה מבית סאן טרופה למריחה רב פעמית העשויה ספוג רך. הכפפה מיועדת למריחה אחידה של מוצרי השיזוף.
המריחה בעזרתה מהירה, קלה ואינה מלכלכת את הידיים.

מחיר: 20 ₪.

 אתר GUILTY הינו אתר הביוטי המוביל בישראל בתחום הקנייה המקוונת של מוצרי טיפוח, איפור ויופי. האתר הינו זירת היופי באון ליין המובילה בישראל,  האתר הוקם בשנת 2013 במטרה להיות בית לחובבות היופי ומציע את מיטב המותגים הישראליים והבינלאומיים תחת קורת גג אחת, לצד מוצרים מקצועיים ומוצרים המוצעים בבלעדיות בישראל באתר.

צוות האתר נבנה על טהרת המין הנשי ומנוהל על ידי נשים. את האתר מובילות מיכל אלבז, היזמית, המייסדת ומנכ"לית אתר Guilty וגליה תורן חן, מומחית הטיפוח המובילה, יועצת אסטרטגית לענף היופי ומנהלת התוכן של האתר.

האתר מציע קטגוריית תוכן רחבה המציעה חוויית לייף סטייל ייחודית ותכנים משתנים בתחומים רבים, לצד שת"פ עם משפיענים ישראליים ובינלאומיים ברשת, בלוגרים ויוטיוברים מובילים.

לדברי מיכל אלבז, מנכ"לית ובעלים אתר GUILTY : "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם המותגים הבינלאומיים, שמושקים אצלנו עם קולקציות ייחודיות ומוצעים בישראל בבלעדיות באתר GUILTY. שוק הטיפוח והביוטי בישראל נמצא בצמיחה מתמדת, ואנו רואים חשיבות עליונה בהרחבת יריעת המוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו, ושמים את הדגש על חדשנות, יצירתיות והנגשה של עולם היופי בבית של מותגים נחשקים ומובילים".

www.guilty.co.il

יופי באזז

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך

    [recaptcha]